SÄHKÖN SIIRTOHINTAA JA MUITA SIVUKULUJA ON ALENNETTAVA !

SÄHKÖN SIIRTOHINTAA JA MUITA SIVUKULUJA ON ALENNETTAVA ! / Tiedotteet / Sähkön siirtohintaa vaan nostetaan. / Kommentit

30.05.2018 05:38

Sähkönsiirto valtakunnalliselle verkko yhtiöille on kartellimaista toimintaa kun alueella on vain yksi yritys joka voi päättää hinnoista. Sähköverkot pitäisi vapauttaa muillekin sähköyhtiöille niinkuin rautateille on suunniteltu.

#27 RYHMÄKANNE

30.05.2018 05:47

1. Yhdistytään ja palkataan ryhmäkanteella lakimies vastustamaan sähkönsiirto monopolia.

2. Haastetaan kaikki mahdolliset päättäjät ottamaan kantaa ja listataan heidän mielipiteet.

3. Suomalaisten kusetus on loputtava ja veroparatiisien tukeminen ylimääräisellä verolla loputtava.

30.05.2018 06:44

Helsingissä ainakin jakeluverkko lienee pääosin kunnossa. Kuitenkin siirtohintaa peritään jakeluverkon kehittämiseen. Helsingin Energia on rakentanut aurinkokennovoimaloita ja tekee muitakin kokeiluja energian säästämiseksi ja me maksamme nämä kokeilut, joiden hyödyistä meille ei ole mitään tietoa. Helsingin kaupunki kehuskelee sillä, että veroäyriä ei nosteta, mutta sähkön siirtohinta on piilovero, jonka vaikutus on suurin vähätuloisille, koska se ei ole prosentuaalinen.

30.05.2018 07:46

Huhtikuun 48,53 € sähkön siirtohinta 94,51 € !!!! Järjetöntä, Mökillä sähköt 6,81 € jonka siirtohinta 56,15 € !!!!

30.05.2018 19:10

Kyllä näin on että aivan järkyttävää on tuo sähkönsiirto hinta. Kuukauden käyttö sähkölasku on 10 -12€ niin siirto lasku on melkein 40 €. Ihan sairasta ei mitään tolkkua

05.06.2018 05:29

Olen täysin samaa mieltä , siirtohintoja ei saada kuriin muuten kuin valtiovallan on
lunastettava enemmistöosuus Carunan osakkeista maksoi , mitä maksoi .
Asialla on kiire , on keksittävä keino painostaa valtiovaltaa.
Caruna toteuttaa maakaapelointia silmänlumeeksi , ettei kaikki tulot ole voittoa .
Jäljet maastossa jätetään korjaamatta ellei asiaa muistuteta useita kertoja .

Erkki Konttinen Lohja

15.07.2019 10:23

Juu kyllä asialle pitäis saada jotain tehtyä .Siirtohintoja alemmas mutta ei niin että sitten taas nostavaat energian hintaa .