Olen valmis maksamaan 0,10€ lisää kotimaisesta maitolitrasta

Olen valmis maksamaan 0,10€ lisää kotimaisesta maitolitrasta / Tiedotteet / Adressin luovutus / Kommentit

RamiFromPöntiö
Vieras

#1

09.06.2018 23:07

Sivusta seuranneena lypsytilan poikana sanon vain, että korotusta ei voi kohdentaa paremmin ansainneeseen ryhmään. Päivittäisessä käytössä on valtaosalla suomalaisista ihmisistä maitopohjaisia tuotteita ja varmasti jokainen heistä on valmis kustantamaan hitusen enemmän siitä että tuotteet pysyvät myös jatkossa kotimaisina. Kukaan ei huomaa 10 sentin eroa hinnoissa  mutta kaikki huomaavat eron jos kotimainen muuttuu muualta tulevaan. 


Vieras

#2

10.06.2018 02:13

Myös piimästä voin maksaa enemmän. Haluan maitoni ja piimäni puhtaasta Suomesta <3

Vieras

#3

10.06.2018 03:13

Hyvä Ajatus. Kannatan!!

Vieras

#4 Re: kiitos

10.06.2018 05:04

#3: -  

 

Maitokissa

#5 Re:

10.06.2018 06:25

#2: -  

todellakin. Se 10 senttiä ei ole paljon maitoon/piimään lisää mutta tilallisille jotka maitoa tuottavat se on paljon. Pienistä puroista syntyy suuri joki.. .tässä tapauksessa niistä senteistä maitolitraa kohden saadaan vähän parempi korvaus maidontuottajille. Arvostusta heidän työlleen joka monelta jäisi tekemättä. Suosittelen tutustumaan maitotilan elämään vaikkapa viikon tai muutaman päivän ajan. Ei en ole itse maidontuottaja, olen vain päässyt seuraamaan hyvin läheltä tilallisen elämää sen iloineen ja suruineen ja siihen työmäärään nähden heidän työtään ja kotimaista Suomalaista puhdasta maitoa ei pidä pitää itsestään selvyytenä. 


Vieras

#6

10.06.2018 06:36

Hei!
Hienoa. Nyt ainakin päättävät ihmiset näkevät, mihin moni kuluttaja valmis.
T. Vesa Lehtomäki

Vieras

#7

10.06.2018 07:15

Maanviljelijät tekee raskasta ja tärkeää työtä suomen hyväksi joten heille kuuluu kunnon korvaus tehdystä työstä! He tekevät raskaimman työn ja muut korjaa voitot EI NÄIN PIDÄ MENETELLÄ EI EI EI !!

Vieras

#8

10.06.2018 12:03

Kiitos, että sait tämän kaiken liikelle. Onnea tiedotustilaisuuteen ja toivomme, että sen ansiosta sekä kauppa että meijarit ymmärtävät, etteivät kuluttajat halua, että edulliset hinnat saadaan tuottajien toimentulon kustannuksella!