TUEN ILMAUS PÄIVI RÄSÄSELLE!

TUEN ILMAUS PÄIVI RÄSÄSELLE! / Tiedotteet / TV7 ja laittomuuden temppeli! / Kommentit

15.01.2020 20:12

Tämä on hyvä juttu! Ehdoton EI homomarsseille!

17.01.2020 21:17

Käsittääkseni hyökkäys tv7 vastaan ehkä ohjelmasta mitä tuskin kaikkea ei voida tarkastaa,ei voi olla oikein. Se mitä tv7 on tuonut suomeen ja nyt moneen muuhun maahan ei ole harhaopista lähtenyttä, vaan pyhän hengen vaikutuksesta. Sen sijaan että veljet etsii vikoja toisistaan, olisi syytä kääntää katseet maailmaan, sinne missä sanomaa Jeesusksesta tarvitaan. Oli vääräs tai oikees kuka vaan, pyhä henki sen paljastakoon, ja tuomiopäivän pasuuna ei kuulu kristuksen seurakunnan keskuuteen, vaan veljen oikausu ja uskon veljen tukeminen. Myös tuomion sanoilla omista veljistä voi eksyä. Jeesus siunatkoon tv7, ja antakoon totuuden tulla omiensa osaks, kiitos Jeesus t:Kari viljakainen

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

17.01.2020 21:18

17.01.2020 22:14

Nyt kyllä eksytyksen ja eripuran henki liikkellä ku hyökkäys tv7 vastaan, näinkö maailma meidät haluu nähdä, ei kristukssta....

18.01.2020 23:03

Haluan vielä jatka  yksilönä,tällainen video missä yksittäinen ihminen nostaa itsensä muiden yläpuolelle, ottaen osan missä tv7 nyt on harhassa, kuulostaa oudolle. Herramme Jeesusko ei varoittaisi armon aikan kansansaasa harhasta, vaan antais yksittäisen ilmestyksen jyväskylään. Siis sadat herran valitut ovat nyt harhassa  tv7:ssä, mutkat suoriks helluntai herätys, vapaa seurakunta, ja kaikki muut ovat eksynyt?

Minun raamattu ei tunne tuomio valtaa ja oikeutta kuin herralle, se että näin voimakkaasti hyökkää kristillistä kanavaa vastaan antaa aiheen kysyä missäs se käärme on? Ilman rakkautta ja ojennusta ei ole Jeesusta, armo ja tuomio on golgatalla, ei ihmisellä.

Mennet sukupolvet rukoili et saataisiin uskonnollista ohjelmaa tv:ssä. Nyt sitä on, ja omista joukoita tulee näitä tuomion sanoaja, tuomitseminen ja eripura ei koskaaan herrasta. Sen sijaan että tällaisia videoita levittää you tubeen ja ottaa vastuun siitä mitä nyt teki Herran edessä tuomitasseen veljensä, ja alentamalla tv7 vaikutus valtaa maailman silmissä, vois keskittyä siihen mihin meidät kutsuttu, lähetykseen. Hedelmistä puun tunnette, tv7 helmät näkyy, onko jokin maailmassa täydellinen, ei, tue, keskustele ja ohjaa mutta älä veljeäsi tuomitse, olkaa yhtä maailan silmissä. Mitäs tästäkin seura, jotka etsivät katsovat ai, harhaoppeja täynnä puolin ja toisin. Minulla ei Jumalaa pelkäävänä ei olis pokkaa tehdä tai levittää tällaista videota, totuus on herrassa vain.

Lopun ajat ja kaikki siihen liittyvä on kiinnostavaa, mutta uskon perusta se ei ole. Ei kaikkien osa ole edes niistä kiinnostua, uskossa on tasonsa, vauvasta vaariin. Se että lähtökohta on peloittelu ja tuomitseminen, ilman rakkautta on vääri. Jokainen tehtöön sen osan minkä herra antaa, mutta olkaamme yhtä. Kiitos Jeesus, Kari Viljakainen

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…