Valtakunnansyyttäjä Raija Toiviainen asetettava syytteeseen uskonnonvapauden kieltämisestä sekä valehtelemisesta / Tiedotteet / Tiedoite 12.3.-20 / Kommentit

Vieras

13.03.2020 20:23

[YK:n ihmisoikeuksien yleismaailmallinen julistus, 18. artikla]Jokaisella ihmisellä on ajatuksen, omantunnon ja uskonnon vapaus; tämä oikeus sisältää vapauden uskonnon tai vakaumuksen vaihtamiseen sekä uskonnon tai vakaumuksen julistamiseen yksin tai yhdessä toisten kanssa, sekä julkisesti että yksityisesti, opettamalla sekä harjoittamalla hartautta ja uskonnollisia menoja.

Vieras

17.03.2020 15:01

Suomessa on kansanvalta ja kansalaisten varoilla valtion virkoja ylläpidetään. VKSV:n syyttäjät ovat kaikki kansan palveluksessa olevaa henkilökuntaa, yhdelläkään siellä työskentelevällä syyttäjällä ei ole laillista oikeutta päättää ja määrätä virkojensa kustannusten maksajien Suomen kansan uskonnon -ja sananvapautta., Ilman sananvapautta ei ole muutakaan vapautta, joten tämä adressi sananvapauden puolesta ei koske yksin Päivi Räsästä, vaan se on meidän jokaisen suomalaisen yhteinen asia ja velvollisuus valvoa julkisen vallan yhteisten varojemme käyttöä.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…