VASTUSTAMME LAHDEN SEUDUN KIERRÄTYSPUISTON SIJOITTAMISTA HOLLOLAAN KEHÄTIEN VARTEEN

07.05.2020 14:57

Olen asunut vuodesta 1945 Salpakankaalla elikä Okeroisissa enkä miltään taholta ole aikaisemmin kuullut yhtä järjetöntä ajatusta !! Olisi hyvä julkaista mistä moinen älyttömyys on lähtöisin

08.05.2020 07:43

Älytöntä rakentaa kierrätyspuisto (jätteen käsittely) näin lähelle asutusta kuin Salpakangas. Hanke pitäisi haudata ja lopettaa kokonaan ko. alueella! Ihmisiä houkuteltiin rakentamaan omakotitaloja esim. Perhoslehtoon heidän tietämättään kierrätyspuiston (jätteen käsittelyn) rakentamisesta näin lähelle asutusta. Kaikkia haittatekijöitä, ei varmastikaan voida vielä tietää.

16.06.2020 11:32

Jos jätteenkäsittelyalue on niin kannattava ,iloinen asia sille paikkakunnalle mihin se sijoitetaan niin ,miksei sitä oteta ilomielin Orimattilaan,Nastolaan tai muualle Päijät-hämeeseen.Toivoisin Hollolan päättäjiltä nyt vastuullista päätöksentekoa ja kykyä sanoa ei ns.kierrätyspuistolle eli kaatopaikalle.Salpakangas sijaitsee aivan liian lähellä tätä suunniteltua jätepaikkaa.Isot toimijat saavat tuotua jopa ulkomailta asti jätettä tänne Hollolaan.Ei liene kovinkaan imartelevaa ja uusia kuntalaisia houkuttelevaa kaatopaikan läheisyys.Tulipalot ja sankat savupilvet eivät saa pilata asumisviihtyvyyttä.Onko kaatopaikan sijaintiin osallistuneilta päättäjiltä kadonnut vähäisinkin inhimillisyys ja kansalaisten kuuleminen.Runnotaan vain esitystä eteenpäin ottamatta asukkaiden mielipiteitä huomioon.Kuinkahan moni päättäjistä asuu Salpakankaalla .suunnitellulla kaatopaikan alueella.Kyllä äänestäjät muistavat nämä päättäjät myöhemmin vaaleissa.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…