Pelastakaa Pirkkolan metsä

Pelastakaa Pirkkolan metsä / Tiedotteet / Kiitos allekirjoittajille, toiminta jatkuu! / Kommentit

10.06.2020 07:36

Kiitos teille adressin alkuun saattamisesta. Toivon, että sillä on ihan todellista vaikutusta, eli että paikka mietitään uusiksi. En kyllä ymmärrä miksi näitä kaikenlaisia halleja rakennetaan lisää kun osa entisistäkin on vain muutamien ryhmien käytössä. Liikunta on niin hype juttu. Kuka milloinkin hankkii sillä kannuksiaan. Helsinki/Vantaa seutu hakkaa ja turmelee nyt ihan urakalla ympäristöjä. Miltei päivittäin saa shokin kun taas on silpaistu jossain puut matalaksi. Jatkakaa vielä tämän jälkeenkin kuulolla oloa. Elämme aikoja, jolloin ihmisten olisi avattava silmänsä muullekkin kuin kännykälle. Tapahtuuko se, on sitten toinen juttu. Iloista päivää! Raili Härö
Martti Forsberg

#2 Keskuspuisto on se juttu

10.06.2020 08:30

Kasvavassa kaupungissa liikuntapaikkoja tarvitaan ehdottomasti lisää, mutta tämä tontin valinta on tahallisesti tai tahattomasti kansalaisryhmiä kuuntelematta hutaisten valittu.

10.06.2020 13:08

Miksi hallia ei rakenneta puretun jäähallin kohdalle.

11.06.2020 10:40

Muuttakaa maalle jos rakennettu ympäristö ei kelpaa? Samaan aikaan samat ihmiset kitisemässä että palveluita ei ole tarpeeksi / ne ovat liian kaukana.

15.06.2020 15:43

Edelliselle "muuttakaa maalle" -kehottajalle: Kyllä kaupungissakin luonnolle tulee antaa sille kuuluva arvo ja sija. Rakentamisen arvo mitataan rahassa, luonto on mittaamattoman arvokas henkiselle ja fyysiselle terveydelle sekä elämän ylläpidolle. Tuskin ovat samat ihmiset kitisemässä. Kyllä Helsingissä on ihan tarpeeksi rakenteilla liikuntahalleja parhaillaankin. Nyt puolustetaan luontoa. Kaadettua luonnontilaista metsää ei saa samanlaisena enää takaisin.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

15.06.2020 15:48

#7 Re:

15.06.2020 15:51

#4: -

Miksi sinua kiukuttaa, jos annetaan metsän olla rauhassa ja liikuntahalli ja parkkipaikka rakennetaan paikalle, jossa ei tarvitse kaataa metsää? Turha loukkaantua jonkun hemmetin monitoimihallin puolesta. Sen rakentamista ei luonnonpuolustajat ole vastustamassa, vaan sille täytyy etsiä parempi paikka! (Jota on jo ehdotettu asiantuntijoiden toimesta.)

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…