Ilotulitteet kiellettävä yksityishenkilöiltä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ilotulitteet kiellettävä yksityishenkilöiltä.

markus heiskanen
espoo

#151 Kiitos

29.11.2009 21:46

Kiitos tiedosta Ilmari Perttula! HYVÄÄ UUTTAVUOTTA!!!
markus heiskanen
espoo

#152 EI KIVA!!!

30.11.2009 20:05

Mikä vuosi ilotulitteet (Kielletään kokonaan)?
ärsyttävä tosikko
suomi

#153 ei koskaan

04.12.2009 21:46

Mikä vuosi ilotulitteet (Kielletään kokonaan)?
niitä ei voi kieltää KOKONAAN mutta rajoitus ehkä tulee

minun mielestäni lopetetaan mielummin tupakan myynti sekin saastuttaa ja ihmisillä menee enenmmän rahaa niihin kuin raketteihin vuodessa.ja se tekee riippuvaiseksi.

jos raketit häiritsee muuta muualle ei mua kiinnosta.

ja miksi pitäisi kieltää kiinalaisten hienoimmista keksinnöistä? monta kymmentä vuotta on raketteja kehitelty ja paljon rahaa mennyt, ajattele jos kaikki raketit kiellettäisiin raketti tehtaat menisivät konkurssiin ja työttömien määrä kasvaisi.

ja mitä intoa uudessavuodessa olisi ilman raketteja? itse en juhlisi uutta vuotta jos ei olisi raketteja, minua ei edes kiinnostaisi.

ja jos verrataan kumpi on vaarallisempaa tupakan poltta vai raketit,niin tupakka tappaisi noin 100000 kertaa enemmän ihmisiä vuodessa (suurin piirtein).

ja minäkin uskon että 60prosenttia ilotulitteista menee alle 18-vuotiaille. urpo-raja raketteihin ja homma on selvä :)
markus heiskanen
espoo

#154 Haukuitko???

05.12.2009 22:12

sanoitko mua urpoks???

Toni Halmevirta
Heinävesi

#155

12.12.2009 14:46

Rakettien vastustajat ovat tylsiä ihmisiä joilla ei ole omaa elämää ja valittavat joka ikisistä ihmisten tekemisestä eikä heistä muuhun ole ja jos muuta väittää on asennevammainen PISTE
Toni Halmevirta
Heinävesi

#156

12.12.2009 14:51

N on ne kukkahattu ämmät taas pilaamassa normaali ihmisten iloa. Pitää ihan älyään mainostaa.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

16.12.2009 21:22


markus heiskanen
espoo

#158 NiinpÄ!

18.12.2009 14:13


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

18.12.2009 19:40


Lauri Laitinen
vantaa

#160 niinpä saatana

19.12.2009 10:00

vittu kaikkien pitäää valittaa joka helvetin asiasta... mut jeeee tänä vuonna myydään halvalla raketteja ja ostakaa ny roomalaisia paljon varastoon samoin thundereita.....

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

19.12.2009 21:14


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

19.12.2009 21:16


esa vesa
hämeenlinna

#163 IDIOOTTI KUKKAHATTUTÄDIT

20.12.2009 15:47

Siis oikeesti paskin adressi, minkä oon nähny, 12h vuodessa ammutaan raketteja, on siis hitto hirveetä, ärsyttää kun jotkut 40 vuotiaat tulee valittaan jostain ilotulitteista, kun ite varmaan, polttaa, ja juo, ja kaikkea mahdollista. JOS ETTE PIDÄ RAKETEISTA, NIIN ÄLKÄÄ OSTAKO NIITÄ SITTEN, HITON KUKKAHATTU IDIOOTIT, PAKKO NE SAAKELI KAIKILTA KIELTÄÄ !
Viljami Laapotti
Paimio

#164 Ilotulitteet

21.12.2009 12:44

Miksi Raketit pitäisi kieltää ? koska ihmis vahinkoja syntyy kerran vuodessa noh tupakointi tappaa enemmän ihmisiä viikossa kuin raketit ihmisiä vuodessa !
Raketit saastuttaa ? No keskikokoinen koira saastuttaa enemmän kuin 2 katumaasturia koska ruoka tulee ulkomailta eli tehdään laki että koiraa ei saa ottaa lemmikiksi tai ainakaa ruokkia ulkomailta ostetulla ruualla
Raketit roskaa ? Tunnolliset ampujat keräävät roskansa seuraavana päivänä ja roskaaminen työllistää monta sataa ihmistä suomessa mistä he leipänsä saavat jos ei töitä ole ?!?
raketit tukevat lapsityövoimaa ? Tämä ei ole totta raketteja ei valmisteta lapsityövoimalla ja vaikka valmistettaisiin niin jos raketteja ei osteta mistä helevatista lapset saavat joka päiväisen leipänsä ?!? pistä mieluummin kolikko punaisen ristin keräykseen kuin nimesi johonki kukkahattuisten mummojen adressii "Rakettejen kieltämiseksi! "
jesse raja
Jalasjärvi

#165 haista kaa ny viittu

21.12.2009 21:26

piti tavata notta ymmärrättä vitun turha adressi alle kirijoottakaa tämä http://www.adressit.com/raketittakasinkauppoohin
markus heiskanen
espoo

#166 MITÄ HELVETIN IDEAA???

22.12.2009 22:03

Mitä vitun ideaa tässä adresissa on vittu ei tää kuitenkaan perille mene ja rakettejen ammunta on jo päätetty että suurin osa raketeista kieletään 10-11 ei tässä ole päätä eikä häntää!!!!!! EI RAKETTEJA POIS MYYNNISTÄ!!! Vitun ämmät menkää peiton alle miehienne kanssa panemaan niin ei ainakaan paljoa muistu että on uusivuosi. Vittu kaikki kieletään maailma on täyttä paskaa!!! SAATANA!!!!!!
kake <3
mummola

#167 mik pitäis kieltää?

23.12.2009 22:32

En ymmärrä niitä ihmisiä, jotka haluaa pilata toisten huvit. Miettikää nyt kuinka paljon esim. lentokone kuluttaa verrattuna raketteihin. Ei stna teitä urpoja vanhoja ämmiä. Hahha =)
jkjk njaa
sellanejännä

#168 ..

28.12.2009 01:43

On se varmaan kiva sitten kun kaikki uutenavuotena juo.
jkjk njaa
sellanejännä

#169 ..

28.12.2009 01:47

SUOMALAISTEN PERUS HARRASTUS ON TÄÄ VITUN VALITUS!. Jos ilotulitteet pitävät metiliä niin kyllä naapurin koira haukkuu 24/7 eikä se ole kivaa herätä puol 5 aikaan siihe saatanan haukkumiseen niinpä koirille kuonokoppa pakko kello 21:00 alkaen.
jorma uotila
ismojoki

#170 heh

29.12.2009 01:25

no mitäpäs vitun väliä sillä on että ne kielletään.taitoa riittää niin alan väsäämään omia pommeja kaikennäkösistä bensasta rikistä sun muista! ja nytteppähä jää aikaa ryyppäämiseenki hienoa perkelen pekkarine nytte teinitkin alkaa juomaan 12 vuotiaina ku eivät saa niitte rakettejen kanssa touhua.sitte ens vuonna kielletää juamatki ja bensan myynti haista pekkarine paska ja mene nuolemaan sitä huoras löllöä pimppaa
markus heiskanen
espoo

#171 miettikää!!!!

31.12.2009 15:56

Raketit on k-18 niin sit 16v voi jo ajaa kevarilla 120km/h ja kokeilla kortsulla mutta vasta 18v saa sytyttää tähtisädetikun... naurettavaa!!!
Maucer M
forssa

#172

10.01.2010 04:29

"ja lisäys tuohon vielä: Ei se ole vain yhdelle silloin mielyttävä juhla. Se on monelle ihmiselle ja kaikille eläimillekkin silloin mielyttävä juhla. Ja maapallon ilma ei saastuisi niin paljoa kun joitain tehtaita lopetetaan. Ja sitäpaitsi onnettomuudet uutenavuotena vähenisivät. Ajatelkaa ihmiset hyvät LAAJEMMIN!"

Ajattele itse laajemmin. Mitä seuraa siitä, kun tuhannet ilotulitustehtaat lopetetaan. Miljoonia työttömiä.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

20.05.2010 16:49


jee!
Vieras

#174 terve oon samaa mieltä kun muut!

02.09.2010 15:44

mun on pakko sanoo että kaikki noi jutut mitä tääl on sanottu on totta ja oikee asenne . harmittaa kun thunderking, roomalaiset ja kaikki muut mitkä lopetetaan suomes kun niiden myynti lopetetaan suomes !. ja muute onks mahollist ett näit thunderking jä ja roomalaiset ja kaikki muut tulis uudestaan myyntii!!. jos ei tuu nii tekis mieli tehä sillee että kaikki ilotuliteen ystävät rupee kapinomaan nii varmaa rupee laki muuttuu hehe!. ja JA ILOTULITTEITA EI SAA LOPETTAA MYYNTIÄ KOSKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

02.09.2010 15:55