Suomi on pelastettava täydelliseltä tuholta!

Suomi on pelastettava täydelliseltä tuholta! / Tiedotteet / Tietopyyntöämme koskeva kantelu on saatettu vireille Oikeuskanslerin virastoon asianumerolla OKV/622/10/2021 / Kommentit

19.03.2021 19:05

Mahtavaa,  kiitos aktiivisesta työskentelystä ja ilmoittamisesta.

Suomi nousuun !

19.03.2021 20:21

KIITOS KUN OLET JAKSANUT VIEDÄ ASIAA ETEENPÄIN. ASIA ON TÄRKEÄ. KIITOS!!!!
Yksinvalta vastustava

#3 Demokratia on surmattu

20.03.2021 07:36

Suomessa ei ole enää demokratiaa vallan ovat kaapanneet vallanhaluiset eivätkä he enää noudata demokratan sääntöjä vaan tekevät bisnestä kansalta verottamalla perimillä rahoilla eikä nämä rahat enää tule kansan tarpeisiin vaan valtaa pitävät laittavat ne omiin hankkeisiinsa, en ymmärrä niitä ihmisiä jotka vielä äänestävät. me emme nuku me äänestämme jaloillamme emme hyväksy toimintaanne toivon että loputkin näkevät tämän jossain vaiheessa kun suostuvat hertäämään.

20.03.2021 09:41

Kiitos paljon paljon tekemästäsi työstä! Suomi on saatava takaisin Suomeksi, pois päättäjät, jotka ottavat "tehtävät" ulkomailta ja rahasta tuhoavat meidän Suomemme.
HJ

20.03.2021 13:35

En voi kylliksi kiittää sinua tekemästäsi työstä. Tämä asia on tällä hetkellä maailman tärkein asia maallemme ja kansanmelle.

Laila

22.03.2021 06:27

Sydämen täydeltä lämmin kiitos, että jaksat!

Tm

#7 SUURKIITOKSET!

22.03.2021 08:39

Kiitos Sinulle meidän kaikkien puolesta! 💗

Pahasti korruptoitunutta porukkaa meidän rakkaassa kotimaassamme... Nyt on muutosten aika, lakia rikkova hallitus syytteeseen, ja uudet rehelliset Isänmaalliset ihmiset tilalle eduskuntaan! Eroon EU:sta, ja itsenäisyys meille takaisin! Kansa päättää, ei EU:n palvelijat.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…