Porin eläinlääkäripäivystyksen toimivuus on säilytettävä

Porin eläinlääkäripäivystyksen toimivuus on säilytettävä / Tiedotteet / Huijasiko Pori? / Kommentit

#1

Tässä on kyseessä mielestäni todella tyhmästi tehty sopimus. Eli ei ole laitettu sanktioita, mikäli sopimus ei toteudu kaikilta osin. Voi olla jopa niin, että Porille on laitettu sanktio, ettei saa kilpailijalla täydentää. Moniko vuotinen sopimus mahtaa olla?

#2

Olin pieneläinpäivystyksessä töissä kesän ja syksylläkin muutaman kerran. Ongelma on, että ei ole eläinlääkäreitä. Ongelma on valtakunnallinen. Pieneläinten lisäksi ellit huolehtii myös suureläimistä. On oikeasti todella kuormittavaa hoitaa molemmat. Onko Elina Sipilä ja Lauri Kilkku oikeat ihmiset hoitamaan tätä aaiaa eteenpäin, on toinen juttu. Kilkun paikkaa kyseenalaistan eniten. Nyt läheltä tilannetta seurattuani, toivoisin että kaupungineläinlääkäreitä kuunneltaisiin ja kaikki tuki heille! Kesällä oli 2 todella hyvää kandia paikkaamassa päivystysvuoroja. Molemmat todella hyviä ja motivoituneita. Heidän mielipidettäänn kannattaa kuunnella

#3

Uskon, että tahallinen alasajo! Kiitos vaan johtavalle eläinlääkärille ja kump.

#4

Kaikki saatava satsattava lätkäliigajoukkueeseen,vip-aitiossa varmaan ylentävää kestitä kavereita. Ei tair pori päättäjis ol montaa todellist eläinten ystävää.😥

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…