Citydeal boikottiin

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Citydeal boikottiin.

Tyytyväinen

#1 Oletko soittanut asiakaspalveluun?

08.01.2012 00:36

Oletko soittanut asiakaspalveluun?

Citydeal on tavaramerkki ja kuuluu kansainväliseen Groupon-ketjuun ja ainakin heidän nettisivustolla luvataan aina palautusmahdollisuus ostoksille jos asiakas ei ole tyytyväinen. http://www.groupon.com/groupon-promise

Ohessa Citydeal.fi nettisivustolta poimimani yhteystiedot Citydeal/Groupon asiakaspalveluun.

Groupon-asiakaspalvelu
Kysymyksiä, ajatuksia tai toiveita - palautteesi on meille tärkeää!

010 217 1800* (arkisin 9:00 - 18:00)

info@groupon.fi
Memmu

18.01.2012 10:43

Olen soittanut, lähettänyt varmaan kymmeniä meilejä ja kirjoittanut kirjeen. 4 lahjakorttia maksettu turhaan ja tilaamani peitto ei ole tullut moneen kuukauteen eikä myöskään rahat takaisin.

Memmu

Vieras

02.02.2012 15:59

Samat kokemukset, ei tavaraa eikä rahoja takaisin.

Törkeä firma!!!!
Mikael

#4 Wau mitä Wauchereita

02.03.2012 14:47

Moniko noista allekirjoittaneista on Facediilillä, Offeriummilla tai Kimppadiilillä töissä :D
Keke

#5 Kyllä lähtee

08.03.2012 18:02

Nyt lähti CityDeal boikottiin täälläkin. Lukuisten lahjakorttien jälkeen tuli vastaan tilanne jossa ostettua lahjakorttia ei voinut käyttää koskaa asiakasyrityksellä oli kiire! Yritin CityDealilta rahat takaisin mutta ei. Molemmat vain sanoi että ei ole meidän vika. Nyt sitten kuluttajavirastolle viestiä.
Maraville

#6 Re: Kyllä lähtee

10.03.2012 10:37

#5: Keke - Kyllä lähtee

Ei vastannut Citydeal eli Groupon (vaihtanut varmaan nimeään huijauksia helpottaakseen) Kuluttajaviranomaisten kyselyyn mitään. Nyt mennään poliisilaitokselle ja Kuluttajariitalautakuntaan asiasta.

Varokaa oikeasti ko. yritystä!!!!!

Olen ollut yhteydessä Kuppaajafirman ulkomaiseenkin johtoon, mutta mitään ei tapahdu. Eikä  myöskään ole näkynyt tililläni heidän lupaamiaan lahjakorttirahoja aikaisemmistakaan toteutumattomista kaupoista.

Minulta myös huijattiin rahat eikä syksyllä tilaamani tuote ole tullut tähän päivään mennessä perille. Rahoja he eivät kuulema palauta, vaikka olen perunut tilauksen kirjallisesti pariinkin kertaan, koska tavara oli niin paljon myöhässä. Peruutus ei kelpaa heille, rahat kyllä.

Tuttu yrittäjä kertoi Kupparifirman yrittävän ostaa heidän palveluitaan mainostamalla, että laitetaan lahjakorttien lunastusaika niin pitkälle, että ostajat unohtavat ostaneensa koko lahjakortin.

Sopii moisen sontafirman moraaliin.

Citydeal Groupon ei vakuuta

#7 Citydeal Groupon ei toimita tavaroita ainakaan luvatussa ajassa

23.03.2012 01:17

tilauksessa luvatut 3-4 viikkoa mennyt eikä kuulu mitään. Ostos oli muutama kymppi vain ihan kokeeksi. Asia kuitenkin enemmän periaatekysymys. Tähän mennessä siis ihan ala-arvoista palvelua, eikä langan toisessa päässä tunnu olevan mitään ymmärrystä normaaleista kuluttajakaupan säännöistä. Pitäisi itse alkaa soitella heidän tuotanto-/hankintaketjuaan läpi. EN SUOSITTELE enkä osta tällaisilta toimijoilta toiste. Lentojakin katselin, mutta ne olivat niin kalliita, että Blue1 ja Finnair myyvät omissa tarjouksissaan paljon halvemmalla (esim. Zürich Blue1 5 euroa ja Citydeal n. 30 euroa), kun katsotaan matkalipun hintoja. Veroja ja muita maksujahan nämä tyypillisen huijarifirman tavoin eivät tarjouksessaan ilmoita.

Vieras

#8 Re: Citydeal Groupon ei toimita tavaroita ainakaan luvatussa ajassa

07.04.2012 14:44

boikottiin

#9 Re: Citydeal Groupon ei toimita tavaroita ainakaan luvatussa ajassa

17.04.2012 07:43

#7: Citydeal Groupon ei vakuuta - Citydeal Groupon ei toimita tavaroita ainakaan luvatussa ajassa

Joo..myyvät mm lahjakortteja voimassa ostohetkestä 2 kuukautta. Toimitusaika lahjakortillakin kuukausi joten sen käyttöaika jää aivan lahnaksi.. eikä vastaa yhteydenottoihin.. HUIJAUSTA KOKO LAFKA

Vieras

#10 Re: Re: Citydeal Groupon ei toimita tavaroita ainakaan luvatussa ajassa

24.04.2012 17:54

#9: boikottiin - Re: Citydeal Groupon ei toimita tavaroita ainakaan luvatussa ajassa

Ei toimita ei. Ei vastaa sähköposteihin, soittoihin, eikä myös palauta rahoja. Puolitoista kuukautta mennyt, eikä mitään kuulunut, ei rahojakaan takaisin. Laitetaan tämä kaikille tiedoksi!!!!

Rahat hommataan sitten takaisin tavalla tai toisella.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

28.04.2012 05:26

Tyhmä

#12 Huijausta??

18.06.2012 23:59

Monta kuukautta olen odotellut liivipakettia, joka luvattiin lähettää kuukauden sisällä?? Nyt olen sitä kysellyt moneen kertaan, muttei ole kuulunut, eikä myöskään vastauksia. Luvattiin kyllä, että reklamaatio-osasto ottaa yhteyttä. Ei kyllä kerrottu koska! Taitaa olla meikäläisen kaupat Grouponin kanssa käyty. Olen ottanut kampaajan lahjakortin. Se on sentään toiminut, mutta palvelu on ollut epäystävällistä, tunsin itseni pummiksi, kun kohtelu oli niin tylyä. Eihän sitä halvalla mitään voi odottaakaan!
elina

#13 Taustalla

04.07.2012 13:52

Hämäriä tyyppejä taustalla nykyään.. eiköhän teidän kaikkien matkat, rahat ja kamat ole mennyt henkilökunnan käyttöön.
nanne

#14 Pettynyt

09.07.2012 14:10

Rahat vietiin, diili ei toiminut. Puhelimella en pääse läpi, eikä myöskään kuluttajavirasto, asia heillä vireillä jo. Tällä viikolla poliisi asemalle tekemään rikosilmoitus.
Heikki
Vieras

#15 Groupon on suurta huijausta Suomessa

12.07.2012 01:06

ostin 21.05.2012 Grouponin Citydealistä kaksi(2) kpl 32GB:n SD muistikorttia. Maksoin Dealin 21.05.2012 Nordea verkkopankin kautta. Grouponin yhteistyössä oli Glamouretto Tampereella.En ole saanut tilattuja SD kortteja vieläkään 12.07.2012 mennessä. Olen soittanut molempiin paikkoihin, mutta en ole saanut tilattuja muisteja.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

12.07.2012 13:51

Vieras

#17 Turkki

12.07.2012 22:55

Turkin lento+hotelli kiertomatkasta tuli päivää lyhempi, lähtö keskellä yötä, syytä ei ilmoitettu, Pamukkale- spa-hotelli ei todellakaan **** tähteä. Myös lähtölento myöhästyi 6h ensin ilmoitetusta.
Matkan informaatio oli hidasta lentoaikoja ei ilmoitettu kysyttäessäkään, ja lentoliput tulivat vasta pyytämällä. 11 tunnin istumista bussissa päivittäin, tiedoksi vaan. Muut hotellit vastasivat luvattua tasoa.
Groupon ei ole vastannut mitään valitukseen!
viivi

17.07.2012 21:59

Olen myös tehnyt liivikauppa huhtikuulla, tavaraa ei ole tullut. Olen lähetellyt useita sähköposteja, joskus joku vastaa... joskus ei, ja että reklamaatio-osasto ottaa yhteyttä, mutta eipä ole sieltäkään mitään kuulunut, saatikka sitten rahoja!! Kyllä on suoraan sanottuna syvältä tämä firma! Jos tietävät että tavarantoimittaja ei pysty tuotetta toimittamaan, rahat kyllä sentään pitäisi asiakkaalle palauttaa ja heti. En aio enää ikinä tilata yhtään mitään kyseistä huijausfirmasta!!
Matti Winha

#19 Laillistettua rosvousta

07.08.2012 12:42

#18: viivi -

Ostettu muistitikku ei ole tullut.

Vastausta ei kuulu. On muka kiirettä.

Kusetusta koko juttu!

Shit

#20 Re: Groupon on suurta huijausta Suomessa

27.08.2012 20:45

#15: Heikki - Groupon on suurta huijausta Suomessa

Ei kannata odottaa muistitikkua, eihän ne edes toimi-shit.....

Pääset helpommalla kun unohdat koko jutun....

Jonesy

#21 Muistikuista..

12.09.2012 09:32

Ei varmasti muistitikku voikkaan toimia kun sisällä ei ole minkäänlaista muistipiiriä.. Tikku on tehty vain ja ainoastaan petostarkoituksessa. Pöydällä pari avattua "kultaharkkoa" ja kovin tyhjän ja onnettoman näköisiä ovat.Rahat takaisin..kuinkahan käynee?

Vieras

29.09.2012 17:55

Nyt Groupon lähettelee asiakastyytyväisyyskyselyitä....
Minullekin on tullut kymmenkunta, jossa luvataan ensi viikolla lähettää toimiva tikku...
Glamourette, vakuuttava valmistaja eikö...
Eiköhän oteta opiksi ja ostetaan sieltä missä homma pelaa.
t. Glamourette memory stick. Cheap and good 32 GB.
Harhaanjohdettu

#23 Halpakopioita!

14.10.2012 19:50

Minulla on hyviä kokemuksia lahjakorteista esim. kampaamoihin. Tavaroita sen sijaan tilasin ensimmäisen ja viimeisen kerran.

Tilasin "24 harjaspäätä Braun Oral-B-sähköhammasharjoihin", joita odotin usean viikon ajan. Kun vaihtopäät viimein tulivat, ne olivat halpakopioita! Myynti-ilmoituksesta sai mielikuvan, että vaihtopäät olisivat Oral-B -merkkisiä. Minä ainakin oletin saavani niitä alkuperäisiä, koska kyseinen tuotemerkkikin mainittiin tuotteen esittelytekstissä ja vaihtopäistä oli kuva. Kyllä nuo kopiot varmaan Oral-B-merkkiseen sähköhammasharjaan sopivat ja ainakin näyttävät samoilta, mutta samoja ne eivät ole! Ne on pakattukin joihinkin halpispaketteihin. Valitin asiasta Grouponille. Saa nähdä vetoavatko siihen, että tuotteet kyllä toimivat täysin samalla tavalla kuin alkuperäiset ja että alkuperäisten vaihtopäiden varressa on Oral-B -logo. Näissä Grouponin kuvassa olevissa tuotteissa ei ollut ja tästä olisi asiakkaan pitänyt nähdä, että tuotteet eivät ole samoja. Niitä oli kuvattu Grouponin mainoksessa sivusuunnasta ja aseteltu kuvaan “viuhkamaisesti” siten, ettei Oral-B -logon puuttumista välttämättä huomaa. Myös myyvällä tekstillä ja mainitsemalla arvokas tuotemerkki on innostettu asiakasta ostamaan tuotteita, jotka lopulta olivatkin halpakopioita.

Ja näin maksoin kopiovaihtopäistä, jotka ovat ihan selkeästi made in china -tavaraa:

“24 harjaspäätä Braun Oral-B –
sähköhammasharjoihin, sis. toimituskulut
Lahjakortin arvo: 85,80 €”

Kappalehinta: 29,95
Lukumäärä: 1 x
Säästät: 55,85
Yhteensä: 29,95

No niin, säästäähän tässä alkuperäisiin, kalliisiin Oral-B-merkkisiin vaihtopäihin verrattuna. Sen kun ajattelette, että olen tyhmä asiakas, mutta minusta tässä on kuitenkin johdettu harhaan, ovelalla tavalla. Ja varmasti muitakin!
huijattu

#24 VAROITUS!

18.10.2012 16:24

Varokaa tätä Grouponia. Ostin lahjakortin kosmetologille ja nyt lahjakortissa oleva puhelinnumero ei ole edes toiminnassa, eikä Groupon ole vastannut mitään sähköpostiini = silkkaa huijausta, petosta-
Varokaa oikeasti hyvät ihmiset!
Seuraavaksi petosilmoitus poliisille...
Vit

#25 entinen asiakas

29.10.2012 22:21

Joo huijausta on. Ja nämä huijaa myös hyväuskoisten yrittäjien rahat... kaksi lahjakorttia jäi saamatta ja eivät vastaa viesteihinkään, eli en osta enää ja jaoin tämän myös kaikille FB-kavereilleni.