JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!

JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ! / Tiedotteet / Helsingin käräjäoikeus on hylännyt kansanedustaja Päivi Räsäsen kaikki syytteet kiihottamisesta kansanryhmää vastaan! / Kommentit

30.03.2022 11:25

😇🙏 👏👏👏 Hieno juttu!

30.03.2022 12:28

kiitos jumalalle muistetaan päiviä rukouksin jumalan siunausta ja voimia sulle päivi

30.03.2022 13:10

Kiitos!Vielä odotetaan lainvoimaisuutta.Syyttäjä ilmeisesti valittaa tuomiosta.
Onko Jeesus todella ainoa Vapahtajasi?!

#4 OIKEIN!

31.03.2022 19:18

Oikeus voitti ja Room. 1. luku sekä 1 Kor. 6:9 sen selkeästi ilmoittaa. Homous on syntiä ja ellei tee siitä parannusta niin.... kaikki me uskovat tiedetään, mihin se johtaa lesbouden kanssa. Siitä puheenollen, valtakunnan syyttäjän tytär elää tällaisessa jm. suhteessa! Jos minulla ja meillä uskovilla olisi enemmän rohkeutta niin julkisuudessa me kaikki olisimme menneet rinta rinnan Räsäsen Päivin tueksi hänen lausunnoilleen. Mutta uskovienkin rivit ikävä kyllä rakoilee, puhumattakaan nimi kristityistä. Helposti olemme kyllä käsi ojolla ottamassa, mutta autuampaa on antaa kuin ottaa ja tässä tapauksessa pitäkäämme Herraa Jeesusta Kristusta elämämme Ykkössijalla. Muu on toisarvoista ja silti harva se päivä rikomme Jumalan Kymmentä käskyä! Jumala katsoo sydämeen ja ihminen vain ulkokuoreen.

Näinhän se valitettavasti menee lopun aikoina eli 2 Tim. 3.luku ja Matt. 24. luku. Ihminen pettää ja jättää, mutta Herra Jeesus ei hylkää milloinkaan, amen. MARANATHA! 🙏✝️

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…