Tammirinteen uhanalainen metsä säilytettävä virkistysalueena

Tammirinteen uhanalainen metsä säilytettävä virkistysalueena / Tiedotteet / Lähimetsäpäivä Tammirinteellä / Kommentit

Vieras

11.10.2022 11:39

Tosi mahtava juttu! Laitan tämän jakoon oman taloyhtiön rappukäytäviin.
Luonto on elämämme

11.10.2022 17:20

Kiitos Suvi.
Meillä Oulun Hietasaaressa menetettiin todella tärkeä lähimetsä, virkistysalue, siirtolapuutarhan ja deLuxe-mökkitonttien alle. Päättäjät eivät näe luonnon tärkeyttä kun eivät ymmärrä mittareita sen arvon laskemiseen. Olemme suurella surulla katsoneet kuinla ikivanhoja mäntyjä kasataan pinoon. Mäntyjä joiden viestittämä elämän kulku sukupolvelta toiselle on ollut tärkeä ihmisten tuta kulkiessaan kotiseudullaan. Mäntyjä jotka ovat antaneet monille linnuille pesän ja suojan. Avohakkuun jälkeen ei enää luonnon tuulen sinfonia puissa soi.
Toivon teille hyvää menestystä suojellaksenne upean Tammirinteen luonnon.

Hyväveli yhdistys toimii

#3 Re:

06.01.2023 08:43

#2: Luonto on elämämme -

Oulussa on liikaa l-positiivisia päättäjiä,siksi tilanne on se mikä.

Vieras

22.01.2023 18:29

Hei Suvi! Surullista kuulla että kaavaehdotus on hyväksytty jo kahdessa instanssissa ja vielä näin lyhyellä aikataululla!! Olettehan Adressin luovuttaneet päättäjille? Toivottavasti Mielenosoituksesta olisi hyötyä ja valtuusto jättäisi sen hyväksymättä. Yli tuhat nimeä Adressissa heidän pitäisi kyllä ottaa Vakavasti Huomioon!!!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…