Tammirinteen uhanalainen metsä säilytettävä virkistysalueena

Tammirinteen uhanalainen metsä säilytettävä virkistysalueena / Tiedotteet / Lähimetsäpäivä Tammirinteellä / Kommentit

Vieras

06.09.2023 11:54

Jyväskylän kaupungin tulisi kuunnella asukkaitaan eikä ylimielisesti jatkaa metsäalueiden hävittämisen suunnittelua. Jokaisen suomalaisen kaupungin tulisi entistä enemmän ymmärtää ja päätöksissä huomioida lähiluonnon ja metsien merkitys sekä ihmisille että metsistä elinalueina riippuvaisille eläimille ja kasveille. On häpeäksi Jyväskylälle järjestelmällisesti kaavoittaa luontoalueita kun niistä pitäisi tehdä pysyvästi suojeltuja ja kaikkien kaupunkilaisten käytössä olevia luontoalueita. Toivon, että pystytte vaikuttamaan päättäjiin, ja seuraavissa vaaleissa ainakin nämä nykyiset poliittiset päättäjät vaihdettaisiin sellaisiin, jotka ymmärtävät luonnon monimuotoisuuden edistämisen sekä ilmastonmuutoksen torjumisen tärkeyden. Olen hengessä mukana tässä metsätapahtumassa. -Sirpa Reinikainen, Turku

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…