Hikipedia pois netistä!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Hikipedia pois netistä!.

aleksanteri nieminen
vantaa

#26

01.05.2007 00:31

ei voi olla totta jos ei tahdo käydä hikipediassa niin ei käy tämä adressi tekeeminusta vihaisen miksei samoin tein suljeta koko nettiä suomesta niin eipähän haittaisi hikipedia enää näitä ihmisiä. vastustan jyrkästi tätä juttua
Kati Lilja
Nokia

#29 painukoon vittuun koko hikipedia!

01.05.2007 13:05

ei tommosia tarvita! haistakoon paska sen tekijä! painukoon helvettiin kaikki! netistä pitää saada tietoa eikä tommosia paskoja!
Juha Heikkola
Laukaa

#30

02.05.2007 19:16

hey.. cmoon, don't feed the troll

Anonyymi

#31

03.05.2007 20:24

 

 

angsta paavo
dunno :(

#32 joo ei stna!!

08.05.2007 18:27

siis ei jumalauta jos pitää jostakin parodiasta tehä adressi... siis niiku kiviäkin kiinnostaa oikeen valtavasti
juho holappa
kajaani

#33 just joo

08.05.2007 18:57

Minä yhdyn #25:seen!! elkää alkako itkee heti! miettikää hei, on netissä PALJON pahempiki sivuja ku hikipedia! asettakaa lapsilukko jos on nuin totista tiukka pipoiluja!
Niin Perkele
Perse

#34 Nii justii saatana!!

10.05.2007 19:21

kyllä te ootte tyhmiä! voi vittu onko nykyää nauraminenki kielletty mää en oo nauranu nii paljo sitte ku mää löysi tä ruotsi artikkelin HIKIpediasta (http://hiki.pedia.ws/wiki/Ruotsi). Siinä mun mielipide.
Mikko Haaja
Akoski

#35 Eh..

22.05.2007 16:14

Kyllähän tämä adressi varmaan läpi menee, kun Ukko Ylijumala ja Jeesus Nasaretilainen ovat allekirjoittaneet.

Mutta missä Adolf Hitler?

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

27.05.2007 00:45


Bartholome d'Aubergine-sur-Merde
Hikaalinen

#37 Buahhahaa!

27.05.2007 12:30

http://hiki.pedia.ws/wiki/Adressit.com

Mitäs vikaa tuossa muka on? Ihan asiallista tietoa näkyy olevan...
Alpo Leppänen
Laukaa

#38

27.05.2007 19:19

:D lieneeköhän läppä koko tämä adressi. Mutta ei kovin hauska kuitenkaan.
Anton Laihi
Janakkala

#39

28.05.2007 01:11

Käsittääkseni tällaisella adressilla ei saada mitään aikaan vaikka siinä olisi kuinka paljon nimiä. Jos juridisena perusteluna on loppupeleissä vain se, kuinka paljon jokin asia ärsyttää jotakuta 99 % kaikista asioista olisi kielletty/kriminalisoitu/sensuroitu. Itselläni ainakin herää kysymys, että onkohan tämä vakavissaan tehty vai ei: Tästä maailmasta löytyy todisteita kumpaankin vastaukseen; on niitä medialukutaidottomia mänttejä ja sitten niitä huvikseen provosoivia yksilöitä.
pekka matti
stadi

#40 VOI JUMALAUTA!

28.05.2007 15:54

HAISTAKAA PITKÄ PASKA JOTKA EI KANNATA HIKIPEDIAA PERRKELE JOS OOTTE NII TYHMII ETTÄ KIRJOTATTE H:n W:n SIJASTA TEIDÄN PÄÄT TÄYTYY OLLA TÄYNNÄ PASKAA!! LUKEKAA VAIKKA SIELT ARTIKKELI RUNESCAPESTA NII LUULISIN ETTÄ 99% NAURAA SILLE SAATANA!
pekka matti
stadi

#41 JATKOO EDELLISEE...

28.05.2007 15:56

JA NE LOPUT 1% OVAT TIUKKA PIPOJA
Lotta Räsänen
Siilinjärvi

#42 Hikipedia ja Wikipedia ovat täysin eri asioita

28.05.2007 16:07

Hikipedia ei edes yritä kertoa 'sitä oikeaa totuutta'. Johan se sivuillakin lukee että "Tervetuloa Hikipediaan, älyvapaaseen LUULOsanakirjaan, jonne kuka tahansa voi raapustaa."

Omasta mielestäni sivut tarjoavat paljonkin hauskuutta tylsille päiville.

Ja kuka muka EI EROTA hiki- ja wikipediaa toisistaan?
emilia karttonen
lappi

#43 oiskohan aika opetella netin käyttämistä, lukemista, ja miten ois kirjoittaminen?

30.05.2007 01:09

Pitää tässä vaan todeta, että tämän adressin laatinut henkilö, on neuroottinen älykääpiö, joka EI PAHEMMIN ole edes ottanut selvää hikipediasta. Kannattaisiko miettiä vähän?

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

30.05.2007 11:44


Pallo Kala
Iisalmi

#45 no sanon kylla etta jostakin syvasta reijasta tama addressi revitty...

30.05.2007 12:42

Kukaan ei pakota kaymaan millaan sivuilla, ja viela vahemman sita etta se pitaa uskoa. internetissa ei tietaakseni ole mitaan lakia vitsilla tehtyja sivuja vastaan. Hikipedia on vapaasti muokattavissa ja mikali olen nyt oikean kasityksen saanut niin sivut on juuri tehty sita varten etta sinne kirjotetaan huumorilla. Ja on oma moka jos on nobiili, eika pida laskea lapsia nettiin jos ne ei osaa kirjottaa.
Mikko perälä
porvoo

#46 Puppua!!!

30.05.2007 14:45

Miten niin nuori lapsi osaa kirjoittaa tai lukea, ja jos osaa miten se ei tiennyt mikä on kissa?Koska minä kin tiesin mikä on kissa jo 2 vuotiaana
Lauri Ikonen
Lappeenranta

#48 LOL

02.06.2007 21:38

Idioottikii tajuuaa et se on huumori sivusto
Adolf Hitler
Berliini

#49 Hikipedia über alles

04.06.2007 20:33

"Kyllähän tämä adressi varmaan läpi menee, kun Ukko Ylijumala ja Jeesus Nasaretilainen ovat allekirjoittaneet.

Mutta missä Adolf Hitler?"
Tässähän minä.

Täytyy olla aika säälittävä tumpelo jos onnistuu menemään Hikiin Wikin sijasta.
Ja ottaako adressin tekijä kaiken netistä löytyneen todesta?
Eikö täällä saa olla huumoria?
Itse ainakin käyn Hikissä usein, sieltä löytyy hauskoja juttuja.

Sie sind alle rührenden Stücke der Scheiße, und Sie alle Gestank wie Scheiße. Wenn Sie denken, dass Hikipedia dumm und nutzlos ist, gehen Sie tötet sich.
Eero Viitanen
Akaa

#50

04.06.2007 20:59

En varmaan allekirjota. tälläne on kyl ihan naurettava ja typerä adressi. Hikipedia on hauska ja lepposa sivu. sitten on eri asia jos siel on jotain sellasta joka rikkoo suomen lakia mut ei viel mun tietääkseni ole. Netistä löytyy kyllä sellasia sivujakin jotaka oikeesti kuuluis poistaa mut tää ei oo sellane.