Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta


Vieras

#3851

02.03.2015 10:51

Totta mooses. Siltä vaikuttaa, että tässä on syvimmiltään ja pohjimmiltaan kyse naiseen kohdistuvasta kateudesta, ajat sitten olisi unohdettu koko ehdotus, jos asiaa olisi ehdottanut  mies. Tai jos joku muslimi olisi ehdottanut samaa, niin kyllä oltaisiin niin suvaitsevaisia, niin suvaitsevaisia ja ymmärtäväisiä että ihan....

Ja mikähän hulabaloo olisi nostettu ja aivopesusta syytetty Yleä, jos se kertoisi, että Raamattu luetaan radioassa tänä keväänä kannesta kanteen. 250.000 olisi heti eronnut kirkosta ja meteli olisi ollut suuri. Mutta  nyt kun koraania aletaan lukea, niin on kansa hipi hiljaa..... niin hiljaa, niin hiljaa...


Vieras

#3852

03.03.2015 11:44

Tahdon ylistää sinua taivaan ja maan Jumala,
joka olet luonut maailman.
Tahdon kiittää sinua, joka näytät minulle
mäet ja järvet, niityt ja metsät.
Tahdon ylistää sinua,
joka levität sileän tien minun eteeni.
Herra, kun tunnen vauhdin viiman kasvoissani,
vaistoan sinun virkistävän armosi.
Herra, kun minä kiihdytän pyörääni,
tunnen tuulahduksen sinun ikuisuudestasi.
Kun minä näen puitten ja peltojen kiitävän ohitseni
iloitsen elämästäni.
Kun minä annan moottorini laulaa,
päästän elämäniloni valloilleen.
Herra, minä kiitän sinua nuoruuteni ilosta.
Kuitenkin Herra, kun ajan huomiseen, niin en tiedä,
näenkö enää iltaa.
Herra, varjele minua onnettomuudelta ja vaaralta.
Suojele minua tiellä ja
varjele minun nuoruuteni kuolemalta.
Herra, minä tahdon ylistää sinua raikkaassa vauhdin viimassa,
niin kauan kuin minä olen vielä nuori.

Bernd-Jürgen Haman
Suom. Erkki Marttinen


Vieras

#3853

03.03.2015 11:46

www.gospelriders.fi 

Terveisin motoristikirkkolaiset.


Vieras

#3854

04.03.2015 12:46

Jos ihmiset eroaa kirkosta, ne liittyy johonkin toiseen kirkkokuntaan tai uskonnolliseen yhteisöön. Juuri oli telkkarissa, että kaikkinaisia uusia uskontokuntia syntyy kuin sieniä sateella. Monet on järjestäytymättömiä, niillä ei ole jäseniä eikä jäsenmaksuja, vaan vapaaehtoisrahalahjoituksia vuokrien maksamiseen.


Vieras

#3855

05.03.2015 11:24

Jos maksat kirkollisveroa, siitä rahasta kolmannes menee diakoniatyön kautta ruokakassiavustuksiin. Sitä ei kysytä kuuluuko avunsaaja kirkkoon vai ei. Kolmannes menee lapsi- ja nuorisotyöhön. Loput menee vanhustyöhön ja kaikkeen muuhun, kuten työntekijöiden palkat, rakennusten ylläpito, hautausmaiden ylläpito, väestörekisterin ylläpito. Miten joku voi nähdä kirkon mörkönä, joka pitäisi hävittää? Niitä mörköjä tuntuu olevan joiden kuiden omassa päässä.


Vieras

#3856

06.03.2015 08:06

Päivi Räsänen = Kirkko


Vieras

#3857 Re: Ei kaikki kultaa mikä kiiltää

09.03.2015 08:12

#3856: -  

 Ei kaikkien mielestä, vain niiden, jotka on allekirjoittanut tämän adressin ja on tietenkin myös eronneet kirkosta.


Vieras

#3858

11.03.2015 15:00

Ennen oli "kymmenen perhettä", sitten rötösherrat, joita piti vastustaa kansanvihollisina. Nyt meillä, paremman puutteessa, on Päivi Räsänen.


Vieras

#3859 Hyttysen aivastus

13.03.2015 13:04

Tänä keväänä on jo uudet vaalit. Jos Päivi Räsänen valitaan eduskuntaan, niin mahdollisesti hän on taas ministerinä uudessa hallituksessa. Tämä adressi ei vaikuta yhtään mihinkään. Äänestäjät päättävät ketkä eduskuntaan valitaan. Ihmistä ei voi erottaa ministerinvirasta jos hän käyttää perustuslaillista oikeuttaan vapaaseen mielipiteensä ilmaisuun. 91.623  ihmistä tässä maassa ei tätä käsitä, menee ns. yli hilseen.


Vieras

#3860

15.03.2015 13:42

uudet vaalit on viiden viikon päästä. järki käteen nyt siellä.


Vieras

#3861 J:ssa tyhmyys tiiviistyy

16.03.2015 12:41

Nimiä vaan tulee lisää joukonjatkoksi. Uudet vaalit on jo viiden viikon päästä. Heh-heh......:):)

Voi, voi.....:):)


Vieras

#3862

17.03.2015 12:19

Mites te nyt sitten aiotte hoitaa tämän erottamisasian, kun seuraavat vaalit on neljän viikon päästä?


Vieras

#3863

20.03.2015 17:31

Liitin tähän tämän adressin tiedotteen:

"20.2.2011

*julkaisuvapaa*

Ravintola-alan ammattilaisena en ymmärrä Ministeri Räsäsen vaatimusta yöravintoloiden aukioloaikojen lyhentämistä.

Sisäministeri Räsänen yrittää kampittaa elinkeinotoimintaa, joka työllistää tuhansia palvelualan ammattilaisia ja luo kuluttajille turvallisen sekä valvotun ympäristön sosiaalisille kohtaamisille. Valvotuissa tiloissa tapahtuva anniskelu on ainoa oikea tapa tarjoilla ihmisille alkoholia. Räsäsen ehdottamalla tavalla alkoholin kulutus siirtyy asuma-alueille ja aiheuttaa siellä järjestyshäiriöitä.

Poliisin resurssit on nyt keskitetty keskustoissa ja liikekeskuksissa tapahtuvan toiminnan valvomiseen ja se on huomattavasti helpompaa, kuin ympäri kaupunkia tapahtuvien yksittäisten vaaratilanteiden torjunta. Keskusta-alueilla myös valvonta videokameroilla ja muilla teknisillä apuvälineillä on helpompaa ja virkavalta pystyy puuttumaan mm. väkivaltarikoksiin nopeammin.

Lisäksi ravintola-ala työllistää kymmeniä tuhansia ihmisiä maassamme ja toimeentulomme on nyt uhattuna Ministeri Räsäsen vastuuttomien ja ajattelemattomien lausuntojen vuoksi.

Matkailu- ja ravintolapalvelut MaRa:n toimitusjohtaja Timo Lappi kertoo HS:n 20.2.2012 uutisoimassa haastattelussa seuraavaa:

”Se tarkoittaisi, että ravintoloiden myynti vähenisi edelleen. Samoin alan työpaikat ja valtion verotulot. Alkoholin juominen siirtyisi enenevässä määrin koteihin ja kaduille. Myös salakapakoita syntyisi nykyistä enemmän”"

_     _      _      _     _

Päivi Räsänen on suosikkiministerini ja suosikkikansanedustajani. Hän on paras!

Tällä adressilla on haluttu erottaa paras ministeri koko eduskunnassa. Adressissa on keskitytty yöravintoloiden aukioloaikoihin ja maallisella viisaudella päädytty viisaaseen lopputulokseen. Hyvä näkemyshän tuo on erityisesti käytännön kannalta.

Mutta hyvänäkin pidetty asia voi joskus olla parhaan esteenä. Parhain on samalla hankalin ja vaikein toteuttaa sekä käytännössä että teoriatasolla. Siitä johtuen harva jaksaa niitä miettiä.

Joku mullistus tarvittaisiin, jotta asennetasolla haluttaisiin suosia alkoholin kuluttamisen sijasta terveempää ja raittiimpaa elämäntapaa myös ravintoloissa juottoloissa. Ravintoloitsijalle tulisi maksaa rahaa sitä enemmän, mitä vähemmän asiakkaat kittaavat alkoholia kitusiinsa. Päihtyneistä asiakkaista tulisi ravintoloitsijalle rahaa vähemmän, koska nämä asiakkaat ovat vaaraksi myös liikenteessä ravintolasta lähdön jälkeen puhumattakaan muista vaaratilanteista. Panimoliitolla on oma lehmä ojassa ja annettakoon se siellä ollakin.

Aattelin, että tällainen iteakilpailu saattaisi olla pitemmän päälle Suomelle viisaampaa kuin noiden nimien kerääminen ministeriä vastaan yöravintoloiden aukioloaikojen lyhentämisasian perusteella. Aikoinaan ihminen valvoi päivän valoisan ajan, työt lopetettiin päivän hämärtyessä ja yöt kai nukuttiin. Terveempi unirytmi olisi vielä nykyäänkin hyväksi, mutta edellyttäisi tietenkin, että palvelualan ammattilaiset tienaisivat toimeentulonsa.

Nykyisessä tilanteessa voisimme kaikki yhdessä miettiä parempia ratkaisuehdotuksia. Nykyiset alkoholimäärät tulevat kalliiksi Suomelle eri sairauksien muodossa. Näissä on siis puolensa ja puolensa.

Hei te idiootit

#3864 hehe

21.03.2015 14:03

vieläkin räsänen on virassa, tämmöset adressit on täyttä roskaa, ajan haaskausta


Vieras

#3865

23.03.2015 16:05

Ne jotka kärrää viinaa Virosta on pahimpia ravintola-alan ihmisten kampittajia ja maanpettureita.


Vieras

#3866

23.03.2015 18:18

Näitä kun luki, niin varmaan äänestän Räsästä. 


Vieras

#3867

24.03.2015 14:12

Maanpettureita on virosta viinan kärrääjät, ulkomailla lomansa viettävät ja ulkomailla eläkepäiviään viettävät. Turistit kantaa ulkomaille 35 miljardia vuodessa, eläkeläiset varovaisen arvion mukaan ainakin 3500 miljardia vuodessa. Ties kuinka paljon Tallinnassa ravaavat.


Vieras

#3868 Re:

24.03.2015 14:51

#3867: -  

 Noi on suuria summia ja kaikki pois Suomesta. Voishan niitä vähentää ja elellä kotimaassa raittiimpaa elämää? Suomi parempaan kuntoon. 


Anonyymi

#3869

27.03.2015 14:04

En ees lukenut syitä, pelkkä otsikko riittää...

Vieras

#3870

27.03.2015 14:46

täällä oli sama juttu. Pelkkä otsikko riitti paljastamaan allekirjoittaneiden lähteneen kaltevalle pinnalle. Elämä on suuri kokonaisuus ja kokonaisuutena sitä kannattaa tarkastella.


Vieras

#3871

27.03.2015 16:12

Tätä kirjoittaessa, 27.3.2015 on Päivi Räsänen ministerinvirassa vielä kaksi viikkoa.
Nimiä vain jonoon ilmaantuu.... Siis on kahden viikon päästä vaalit!!!

Kansa päättää, ketkä pääsee edustkuntaan ja sitä kautta hallituksen ministereiksi.


Vieras

#3872 Kärräti-kärräti

01.04.2015 07:18

Todelliset ravintola-alan työntekijöiden maan jalkojen alta kaivajat näette tuolla Tallinnan-laivan satamassa selkä vääränä rahtaamassa tuliaisiaan.  Ampukaa nuolenne juuri sinne!  Menkää itse ko. satamaan omin silmin  näkemään maanmiestenne epäisänmaallista rosvoustoimintaa. Nuoria miehiä kaikki näyttää olevan.


Vieras

#3873

09.04.2015 18:29

Räsänen meni liian pitkälle.

Vieras

#3874

10.04.2015 10:49

Räsänen ulos sisäministerin virasta. Ajaa kohta poliisin toiminnan niin alas, että tulee täysi kaaos jonain päivänä. Vielä ei ole onneksi mitään radikaalia tapahtunut, mutta tuuri loppuu vielä joku päivä...

Vieras

#3875 Re:

14.04.2015 06:23

#3874: -  

 Miten aiot toimitaa Räsäsen  ulos ministerinvirasta? Kuuden päivän päästä on seuraavat vaalit.

Onko sinulla mitään tietoa, miten eduskunta toimii?