Pedofiilien ja raiskaajien nimet ja kuvat julkisiksi
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: #2
Miksi penis. Voi pedofiliassa olla muitakin välineitä ja voi olla muunkinlaista pedofiiliaa. Aivot olisi se rikoksentekoväline. Mä olen sitä mieltä, että kuolemanrangaistus pitäisi olla kaikkialla käytössä harkitusti kuitenkin. Joskus se voisi olla myös rangaistuksena Pedofiileille. Tapaukset usein törkeämpiä kuin mitä julkisuuteen tulee. Uhrit usein häpeävät syyttä sitä millaisen teon eteen ovat joutuneet.
Pieni kysymys...
Pedot kuriin!
Mites uhrin asema?
Otetaan esimerkiksi Anneli Auerin tapaus, jokainen tietää keitä nämä epäillyt uhrit ovat. Miltä luulette asian mahdollisista uhreista tuntuvan? Olisiko se kuitenkin asia jota ei haluaisi koko maailman tietävän?
En allekirjoita, koska haluan suojella uhreja, en osoittaa kuinka hyvä ihminen olen.
Naantalin sosiaalitoimi suojelee pedofiilia
JUKKA KYRÖLÄÄ joka on sekaantunut 12 vuotiaaseen tyttöön.
Tuomio Turun Käräjäoikeudessa vain 3kk ehdollista vankeutta ja 6000e vahingonkorvauksia uhrille.
Aluehallintovirasto ja Oikeusasiamies on ottanut Naantalin sosiaalitoimen ja Jutta Merilahden toilailut syyniin.
Hmmm...
Täytyy muistaa että erilaisilla laeilla ja säädöksillä ei välttämättä ole toivottuja vaikutuksia ;)
Missä nimet ja kuvat viipyy
Keskiviikko 18.4.2012 klo 09.33
kertoo IL. Ketä poikia ja mistä osoitteesta-tietoa murhainfoon ja vauvapalstalle.
Re: Missä nimet ja kuvat viipyy
#19: isäpappa - Missä nimet ja kuvat viipyy
Tekijöinä ovat Suleyman OSMAN MOHAMED ja Burhan Abdidek YUSUF. Loput tiedot tapauksesta käräjäoikeuden julkisesta tuomiolauselmasta. Ei heikkohermoisille. Linkki: http://pastebin.com/eyLRmTr3
Joten tässäpä idea: Hanki ite paperit ja kuvat ja luo oma rekisterisi. Ehkä sitten voit pyytää joltain hallituksen aliosastolta tukirahaa hankkeellesi. Näin se yhteiskunta toimii, ei niin että itketään ettei saada jotain ja ei itse tehdä asian edestä mitään vaan oletetaan muiden hoitavan kaiken.
Ja PS nämä adressit eivät vaikuta mihinkään vidduakaan ihan turhaan ulvotte täällä kun kukaa ei näitä nimiä tule muutenkaan näkemään. PSPS. Moni raiskatuksi tullut nainen oikeasti piti siitä (en vihjaa tällä mitään vaan sanon vaan)
talousrikollinen saadakseen kunnon tuomiot, kuten esim. Nova Groupin Merisalo. Raiskaukset, tapot, murhat, rattijuoppojen aiheuttamat kuolemat eivät enää tunnu missään, ja pedofilia on niin arkipäiväistä touhua, että ei ilmeisesti jaksa kiinnostaa lainoppineita...
Oikeasti: "novagruppilaisten" tapauksessa ketään ei ole surmattu, mutta tuomiot ovat moninkertaiset verrattuna moniin henkirikoksista saatuihin rangaistuksiin. Jotain on pahasti pielessä.
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
| This discussion has been closed. |