Antonio Dalaksen puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Antonio Dalaksen puolesta.


Vieras

#51 Re: Antonio takaisin.. Miksi?

28.03.2012 19:28

#36: Janne - Antonio takaisin.. Miksi?

Kun katsoo profiilia tarkemmin, voi helposti huomata sen kuuluvan jollekulle muulle.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

28.03.2012 19:34


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

28.03.2012 19:43


teija

#54 Re: Re: Pthyi !

28.03.2012 19:59

#50: Antonion puolustaja - Re: Pthyi !

Tietenkin haluamme Antonion Suomeen!

Rehellinen mies joka haluaa opiskella


Vieras

#55

28.03.2012 21:15

Antonio on kunnon kansalainen ja ansaitsee kaltaisensa kohtelun. Antonio on yrittänyt kaikkensa sopeutua Suomeen ja hänellä oli opiskelusuunnitelmat ja läheiset avustamassa häntä, ja kaiken tämän jälkeen hänelle osotetaan ovea. Suomessa hänellä on kaikki läheiset ja tukijat. Mitä hänellä on kotimaassaan? Kengät, jotka hän myi jotta saa ruokansa.
Ovea voitaisiin näyttää ensimmäiseksi sellaisille, jotka elävät verorahoilla yms. Antonio olisi itse ollut maksamassa kunnollisena kansalaisena veroja valtiolle.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

28.03.2012 22:21


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

28.03.2012 22:49


reeta

#58

28.03.2012 22:52

niin väärin että antonio joutu vankilaan angolassa eikä saanut sielä ruokaa! kaikkea hyvää antonio! (:

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

28.03.2012 22:54


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

28.03.2012 23:14


159

#61

29.03.2012 00:49

Tässä itse nyt mietin miten paljon suomessakin poliisit ajattelevat toisen kohtaloa, ei Antonio voi sille itse mitään vaikka ei saanut oleskelulupaa suomessa. Pistää miettimään että joillakin poliiseilla suomessa on aivan liikaa virkaintoisuutta. Miettikää ensin tämä asia omalle kohdalle ennen kuin pistätte viattoman ihmisen kärsimään, poika ei ole tehnyt mitään väärää joten antakaa Antonion jatkaa opiskeluaan! Ei mahdu mun järkeen tällanen juttu että viaton ihminen laitetaan kärsimään aivan liikoja. Miettikää vielä kuinka paljon Antonioon sattuu tämä että on joutunut lähtemään kotimaastaan ja sitten Suomen virkavalta ei anna pojan olla suomessa vaan LUULEVAT olevansa erittäin fiksuja ja lähettävät takaisin kotimaahan kärsimään ja vieläpä vankilaan. Olen täysin Antonion puolella, päästäkää se vapaaksi ja antakaa sen jatkaa onnellista elämää !

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

29.03.2012 01:10


vapaus, veljeys ja tasa-arvo

#63 Jokainen ihminen on arvokas ja ainutlaatuinen

29.03.2012 02:21

Tämä viesti vastaukseksi kaikkiin epäasiallisiin, perusteettomiin ja rasistisiin kommenteihin: Jokainen ihminen on arvokas ja ainutlaatuinen riippumatta siitä, millaisiin olosuhteisiin on syntynyt jne. Sitä ei kukaan ole voinut itse valita. Kyllä tulee vain entistä pahempi mieli, kun lukee tänne kirjoitettuja perättömiä ja rasistisia kommentteja. Kyllä olisi paikallaan asettua toisen ihmisen asemaan ja miettiä, miltä itsestä samanlaisessa tilanteessa tuntuisi, jos suhtauduttaisiin rasistisen epäkunnioittavasti.
Ihmisen asialla

#64 Antoniolle kuten sinulle, kuuluu ihmisarvoinen elämä.

29.03.2012 10:26

Onpa kauheaa kirjoittelua. Itsellä on lämmin ruoka joka päivälle, vaatteet ja asunto. Mistä tulevat nämä tunteettomat kommentit jotka eivät tiedä asiasta mitään. Sisäministeriön sivuilla lukee että ihminen voidaan käännyttää kotimaahansa, jos maassa on vallalla demokratia ja rauhalliset olot, eikä ole pelkoa vainoon jne. Antonion tapauksessa edes ruokaa ei ole järjestetty kotimaassaan. Voidaanko puhua hyvästä kotiuttamis päätöksestä ja se tehdään kotimaastamme Suomesta.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

29.03.2012 11:37


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

29.03.2012 12:31


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

29.03.2012 12:33


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

29.03.2012 12:35


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

29.03.2012 12:36


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

29.03.2012 12:43


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

29.03.2012 12:46


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

29.03.2012 12:52


Toimimme Antonion puolesta, emme ketään vastaan

#73 Re: nyt on kysymys periaatteesta

29.03.2012 13:04

#65: - nyt on kysymys periaatteesta 

 Vastausta edelliseen kommenttiin:

Ensinnäkin Antonion uskosta, joka on hänen oma valintansa ja vakaumuksensa ja johon pitää suhtautua kunnioittavasti. Usko merkitsee hänelle sielun rauhaa eikä hengailua missään porukassa. Tämän olen ymmärtänyt, kun olen keskustellut hänen kanssaan. Uskolla ei ole ollut mitään yhteyttä turvapaikan hakemisen kanssa. Kristillisessä kansanopistossa opiskelu on tässä yhteydessä tuotu esille vain faktatietona Antoniosta. Opisto on sisäoppilaitos, jossa Antonio on opittu seitsemän kuukauden aikana hyvin tuntemaan. Ne, jotka hänet siellä tuntevat ihmisenä ja opiskelijana, ovat oikeita ihmisiä kertomaan, miksi hänen olisi syytä jäädä Suomeen.

Itse antaisin yhtä mielelläni turvapaikan kaikille sitä hyvin perustein hakeville kunnollisille ihmisille. Antonion puolesta toimiminen ei merkitsekään toisten turvapaikanhakijoiden tai aikaisemmin turvapaikan saaneiden väheksymistä, vaikka näissä kirjoituksissa joskus ikävästi sanotaan, että "hulttiot saavat jäädä". Se on ajattelematonta yksittäistapauksista johtuvaa leimaamista.

Sitten suhtautumisesta maahanmuuttoviranomaisiin. He tekevät vaikeaa työtä. Ei ole syytä leimata heidän työtään ja asennettaan. Useissa maailman maissa on tällä hetkellä suuria kriisejä, ja on selvää, että jotkin kriteerit on oltava siinä, missä järjestyksessä ihmisiä autetaan. Antonion tapauksessa tuli kuitenkin jälleen esille vakavia ongelmia ja epäkohtia viranomaisten toiminnassa. Niihin on oikeus myös tavallisten kansalaisten puuttua. Yhtä ihmista autettaessa voidaan jatkossa toivottavasti auttaa monia muita. Tuki Antoniolle ei siis ole keneltäkään pois vaan varmasti monen muunkin etu.  

     

 

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

29.03.2012 13:07


Antonio käyttäytyi hyvin, käyttäydytään mekin

#75 Kommenttien kielenkäytöstä

29.03.2012 13:18

Täällä esiintyy nyt sellaista kielenkäyttöä, jota henkilö, jota asia koskee, ei itse ikinä hyväksyisi. Kyseessä on adressi Antonion puolesta. Antonio ei kiroillut eikä haukkunut poliiseja. Hän oli kaikin puolin hyväkäytöksinen ihminen, sydämeltään sivistynyt, vaikka oli lähtöisin kurjista ja äärimmäisen vaikeista ja vaarallisista oloista. Hän ei ollut katkera. Siksi juuri häntä niin haluttaisikin auttaa. Hän on puhutteleva esimerkki meille suomalaisille.