Peruskoulun puolesta Saarijärvellä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Peruskoulun puolesta Saarijärvellä.

Heipsis

#1 En allekirjoita

15.05.2012 00:31

Itse varttuneena svi:llä kämäsessä pikkukylässä jossa erinlaisuutta syrjitään eikä hyväksytä.viekää lapsenne mieluummin vaikka stadiin jossa paljon suvaitsevampaa älkääkä piinatko lapsianne missään suppeassa tuppukylässä. Ja sanonpa että vaikka kuinka kuvittelette että huomaatte jos kiusataan niin se on p*askapuhetta!

Vieras

#2 Re: En allekirjoita

15.05.2012 09:14

#1: Heipsis - En allekirjoita

Kyse on nyt leikkauksista joita Saarijärven kouluilla on tehty rankalla kädellä (ja toki monissa muissakin Suomen kaupungeissa/kouluissa) ja joihin vanhempina haluamme puuttua. Koulukiusaaminen on koko Suomen ongelma, se asia ei valitettavasti taida isommin muuttua (vaikka pitäisi) oli lapset sitten missä koulussa tahansa.

avoin valtakirja?

#3 Täsmennystä

16.05.2012 08:16

Mielestäni tämä on aika avoin adressi, mihin tällä pyritään?

Anonyymi

#4 Re: Täsmennystä

16.05.2012 12:05

#3: avoin valtakirja? - Täsmennystä

Me allekirjoittaneet haluamme, että Saarijärvi-strategia alkaa elää tekoina, sanojen sijaan. Hyvän elämän mahdollistaminen ja tukeminen lähtee lapsuudesta. Perusopetukseen panostaminen ja kouluille riittävien resurssien ohjaaminen ovat mielestämme sijoitus paikkakuntamme tulevaisuudelle ja elinvoimaisuudelle. Se tukee meidän lapsiperheiden halua elää ja kasvattaa lapsemme tulevaisuudessakin juuri täällä, Saarijärvellä. Olemme valmiita avoimeen, vastavuoroiseen keskusteluun Saarijärven tulevaisuudesta -lastemme tähden.

Tämä lukee tuolla kuvauksessa. Haluamme, että kaupunki panostaa perusopetukseen enemmän kuin tällä hetkellä ja takaa kouluille työrauhan jatkuvien säästöjen sijaan. Haluamme herättää keskustelua asiasta ja tuoda avoimempaa toimintaa tänne.

Johanna

#5 Re: Re: Täsmennystä

06.06.2012 22:06

#4: - Re: Täsmennystä