Tapio Tuglas-seuran vetäjäksi
Ota yhteyttä adressin tekijään
Hyvä, Tapio!
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
Olen osallistunut moniin Tuglas-seuran järjestämiin matkoihin, joissa Tapio on ollut päävastuullisena matkanjohtajana. Olen oppinut tuntemaan hänet asiansa erinomaisesti osaavana ja innostuneena Viron ystävänä sekä hyvänä organisaattorina. Uskon, että harvalla toisella suomalaisella on yhtä laaja yhteistyöverkosto Baltiassa kuin hänellä. Lisäksi olen havainnut, että hän paneutuu tehtäviinsä poikkeuksellisen tunnollisesti ja tarmokkaasti. Minun on vaikea kuvitella Tapiota pätevämpää toiminnanjohtajaa Tuglas-Seuralle. Kim Lindström
Paula Lindström
Muistan kun Tapio, minua selvästi nuorempana, aloitti matkanjohtajan uransa kolleeganani Helsingin Eteläsatamassa. Jo silloin hänen silmissään paloi intohimo, intohimo Viroa kohtaan, säilyttäen kuitenkin oikean asenteen, että työtä on tehtävä myös... työnä.
Ja vuosikymmenet ovat muovanneet hänestä itseoikeutetun Tuglas-seuran tulevan toiminnanjohtajan!
Tema tähetund on saabunud...
Hyvä, Tapio!
isä Sakarias
Tapiola on yksi erittäin mukava ominaisuus: hän osaa olla hän itse. Ei tee teatteria. Sydän ja kädet Viron ja Suomen suhteiden kiinni. Todellinen veli.
Kannatan Tapiot, hän tuntee Viron ja virolaiset,
Egge Kulbok-Lattik,
Jyväskylän Yliopisto.
Kampanja ei ole suunnattu muita hakijoita vastaan
Kampanjan tarkoituksena ole kahlita johtokunnan käsiä tai estää päättäjiä tekemään oikeaa ja parasta valintaa, vaan päinvastoin tukea johtokuntaa tärkeän päätöksen edellä ja antaa heille parhaimmat eväät mahdollisimman hyvän ratkaisun tekemiseksi.
Aika on ajanut kabinettipäätösten ja suljettujen keskusteluiden ohi. Suomen ja Viron välisen yhteistyön lippulaivan, Tuglas-seuran, tulisi ennen kaikkea kannustaa avoimuuteen, ja sitä jos mitä tekee seuran toiminnajohtajan valinnan nostaminen jäsenistön ja muiden maidemme välisestä yhteistyöstä kiinnostuneiden ihmisten avoimeen keskusteluun. Samalla voimme tehdä Tuglas-seuraa entistä laajemmin tunnetuksi suomalais-virolaisen kulttuurin vaalijana ja edistäjänä.
Olen Tuglas-seuran jäsen. Jo pelkästään jäsendemokratian ja Suomen yhdistyslain perusteella olen oikeutettu mielipiteeseeni ja julkiseen tukeeni parhaimmalle katsomalleni henkilölle, Tapio Mäkeläiselle, jota myös omalla allekirjoituksellaan tällä foorumilla tukevat lukuisat suomalais-virolaisessa yhteistyössä mukana olevat ja sitä aktiivisesti seuraavat henkilöt Suomenlahden molemmin puolin.
Yrittäjänä, journalistina ja virolaisen kulttuurin ystävänä koen, että Tapion valinta edistää mitä parhaiten aitoa ja rehellistä kulttuurivaihtoa, elinkeinotoimintaa, turismia, sivistystä ja tutkimusta, jota maidemme välillä on harjoitettu jo vuosisatain ajan.
toiminnanjohtajan toimenkuva on eri kuin kulttuurisihteerin
| This discussion has been closed. |