Jokelan urheilukenttä vapaaksi kaikille!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Jokelan urheilukenttä vapaaksi kaikille!.

Samppa Kankkunen
Mikkeli

#1 Potkua elämään!

28.05.2007 08:40

Moros!

Sitähän tämä nykyaika on, että kaikesta wittu pitää kaikkien maksaa!

Mutta kolikon kääntöpuolenahan voisi sanoa päättäjille,
että halutaanko nuoriso kaduille ryyppäämään ja rälläämään?
Siihenhän on nyt oiva syy ja tilaisuus kunnan puolesta annettu,
kun ei saa jatkossa harrastaa omatoimisesti yhtään mitään...

Eli ei muutakuin kaduille nuoriso. Ja pallon sijasta potkitaan muita (lähinnä vammaisia ja mummoja sekä siinä sivussa ehkä joku pappakin). Tietysti hyvät kohteet voisi teippaa kaduille tolppiin, joissa on näiden päättäjien kuvia. He ovat nyt sitten vapaata riistaa.

Ei muutakuin potkua elämään!

-samppa-

Arttu Nenonen
Jokela

31.05.2007 21:03

Tere!
Aina jaksetaan valittaa siitä että nuoret eivät liiku tarpeeksi. Väitetään että nuoret viettää liikaa aikaa tietokoneella tai pelikonsolin ääressä ja valitetaan taas liikunnan paskasta saannista. Sitten sen jälkeen vittu mennään sulkemaan joka vitun paikka missä nuoret harrastavat liikuntaa. Niinkuin Samppa jo sanoi, mutta muotoilisin sen näin: "Tappakaa joka vitun päättäjä ja ottakaa sinne kunnon ihmisiä jotka osaavatkin päättää asioista, eikä vain ajatella rahan saantia ja omaa parastaan!!!"

Se siitä sitte tällä kertaa.

-Bambi-
Santeri Pahnila
Adressin tekijä

31.05.2007 21:11

Kiroilut sikseen, mutta asiallista kommenttia muuten tullut. Vielä tarvitaan nimiä ja ehkä jo ensi viikolla toimitan tämän adressin jollekkin kunnan johtoportaasta. Siitä siis informaatiota myöhemmin. Kiitos.