Harry Potter and the Deathly Hallows yömyyntiin myös Suomessa

Ve Laamanen
helsinki

#1 huhhuh mitä friikkejä!

16.06.2007 03:19

No voi vittu ootte friikkejä! Oon mäki potter-fani mut mitä vit*un väliä sillä on jos se tulee vähän myöhässä suomeen? :DDD ei vi*ttu oikeesti! tämmönen adressi sen tankii
Ve Laamanen
helsinki

#2

16.06.2007 03:22

*takii

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

19.06.2007 13:52


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

19.06.2007 22:11


Kalle Laukkanen
Helsinki

#5

24.06.2007 03:19

Maaria Vihervaara,
Ensinnäkin, määrittele elämä. Ilman tuota on turha ruveta syyttelemään ketään elämättömäksi. Ja toiseksi, on aika hurja väitös sanoa Rowlingia varkaaksi. Eihän hän noitakoulu-ideaa itse keksinyt, tai lohikäärmeitä. Tai velhoja. Tai ihmisiä. Tai sulkakynää. Aivan selvä varas. Aivan joka ikinen kirjailija ottaa vaikutteita muualta, tahtoen tai tahtomattaan, ja mielestäni Rowling ei tee tätä sen enempää kuin muutkaan. Mikä on "korkealaatuista fantasiaa"? Mikä muka on sitä parempaa kuin se mistä itse pitää, sen kummempia laskelmoimatta "Jaa, tässä on kyllä aika ovela viittaus nyky-yhteiskunnan rappioon, selvästi hyvä kirja!"? Korkealaatuista... vaikka Harry Potter ei olisikaan korkealaatuista, niin sitten voidaan kyseenalaistaa onko korkealaatuisuus sitten miten hyvä. Voisit esittää jotain perusteluita näille väitöksille.

Mutta tuollainen aika ei kyllä ole kovin suuri. Kerkesin oikeastaan jo unohtaa mikä oli syy sille että sitä kirjaa ei voi hakea aamulla kaupasta.. saatoin allekirjoittaa jo tämän adressin. En muista. Mutta sinänsä muutama tunti (jotka suurinosa ihmisistä nukkuvat) ei altista kauheille spoilereille. Mutta tämä kantani ei tarkoita sitä että Rowlingia saisi täysin perusteetta varkaaksi haukkua. Itse Tolkienkin otti vaikutteita ja paljon.
Jenni Erkkilä
Adressin tekijä

#6

27.06.2007 17:58

Voit tarkistaa blogistani yomyynti.blogspot.com, miten asia on edennyt. Päivitän tietoja sinne aina, kun jotain uutta ilmenee yömyyntiin liittyen. Tällä hetkellä kirjaa on luvattu myydä yöllä Kirkkonummella, Oulussa, Lappeenrannassa ja Hämeenlinnassa.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

27.08.2007 20:48


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

25.02.2008 09:32