Turvetuotantoa/turvepeltojen raivaamista ei saa lopettaa

KAUKO HORTTANAINEN

#1052 Re:NYT EI KOPIOILLA EDETÄ(REHELLISYYS)

08.02.2015 09:28

#1038: Jukka Finni - Kopiotu Suomenmaa lehdesta 13.8.2014

JATKUU TOSIASIALLA EI KPIOLLA,

SIPILÄLLÄ JOS HALUAA SUOMEN KOKO KANSAN PRESIDENTIKSI-TÄYSILLÄ VALTUUKSILLA .KOTIMAAN ASIOISTA JA MENESTYKSESTÄ KIINNI PITÄVÄNÄ.JA JULKISESTI MYÖNNETTÄVÄ,KOK.SDP.KESK.RKP. KRIS.TÄYSIN EPÄONNISTUNEEN.MYÖS PS.JOKA EI TODISTETUSTI OLE KIINNOSTUNUT KOTIMAAN ASIOISTA VAAN ON KOK PIKKU VELI OLLUT JO KAUAN SITÄ.

SIPILÄN TEHTÄVÄ ON SUOMEN VEROTUKSEN JÄTTI PUDOTUS JA OSILTAAN KOKONAAN POIS.

SIPILÄN NÖYRRYTTÄVÄ EI NÖYRISTELLÄ, OTETTAVA VASTAAN NEUVOT JOITA ON TARJOTTU ISLANNISTA JA VIROSTA.SEKÄ TALOUS NOPELISTI KRUGMAN.

SIPILÄN TEHTÄVÄ ON KERTOA KANSALAISILLE REHELLISESTI.MIKSI POLITIKOT TORPPAA KUN KYSYTÄÄN EU:sta PIKAISESTI EROAMISTA , MYÖS EUROSTA.

HAGLUND AIHEUTTAA VIELÄ SELITTELYILLÄÄN IKÄVYYKSIÄ KUN KUUNTELEE MITÄ ISOT POJAT PUHUU HAGLUNDIN PITÄIS VIELÄ HARJOITELLA LEEGO KAUPASSA.

11.08.2015 21:04

onpa ollut erinomainen turvekesä!

#1055 Kopioitu Maaseudun Tulevaisuudesta

08.09.2015 20:51

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ymp%C3%A4rist%C3%B6/raumalle- suunnitteilla-suomen-suurin-aurinkovoimala-1.126958

#1056 TV-tarjontaa turvetuotannosta

27.09.2015 18:16

Vastaavaa ryöpytystä kokenut

#1057 Re: TV-tarjontaa turvetuotannosta

03.10.2015 18:09

#1056: - TV-tarjontaa turvetuotannosta

Vaikka kyseessä on 'fiktiivinen' kuvaus turvebisneksestä, sarjan tekijät ovat saaneet sisällytettyä siihen reilun annoksen ehtaa faktaa.

Hieno sarja - suosittelen katsomaan vaikkakin aiheeseen perehtymättömälle saattaa tehdä tiukkaa pysyä kärryillä, missä mennään.

Pellot pakettiin

#1058 Kyllä se raivaus taisi loppua

17.12.2015 20:18

Ainakin VAPO lopettaa. Uudet YT:t alkaa helmikuussa.