Kannabis lailliseksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kannabis lailliseksi.

EWS
Vieras

#2626 Re: Re: Kannabiksesta

02.12.2010 21:46

#2625: HIPPI KLOVNIPELLE JA HIPPI JEESUS - Re: Kannabiksesta 

Kyllä hyvä kehoitus tuo raitistuminen se nyt vaan ei kaikilta onnistu. Mutta raitistuminen ei ole ainoa vaihtoehto rikosten vähenemiseen. Nimittäin Suomen huumerikollisuus väheni radikaalisti edellisiin vuosiin nähden huhtikuussa 1932 ja tämä ei ollut seurausta minkäänlaisesta raitistumisesta.

KLOVNIPELLE KOKEILEE ILMATUPAKKAA
Vieras

#2627 Re: Re: #2582: - #2579: Vieras - Re: #2571: vieras - #2559: - #2541: - Idiootit

02.12.2010 21:47

#2607: Hippi - Re: #2582: - #2579: Vieras - Re: #2571: vieras - #2559: - #2541: - Idiootit  

ILMAKITARA,ILMARAKASTAMINEN,ILMATUPAKKA.....KLOVNIPELLE EHDOTTAA SINULLE ILMATUPAKAN,NIIN VOIT LOPETA MARIT.HYVÄ,KUN NIMITTELIT ITSEÄSI HIPIKSI.KLOVNIPELLE ON MYÖS HIPPI.HÄNEN PARAS KAVERINSA ON HIPPIJEESUS.VOITKO HARJOITA ILMATUPAKKAA ILMAN MARIHUANAA? KAUNIS KUKKA ILMATUPAKKASSA!HIPPIJEESUS LOVE YOU! THANK YOU!

Paavo Miettiäläinen
Vieras

#2628 Ei mitään uutta

02.12.2010 23:30

Mylvii mylvii, ei o tullu maisteltuu unilääketä vähää aikaa :(

Ps. Jos ei osaa polttaa oikein ni sit ei vaa osaa, turha avautuu 16 riviä.

Still smoking
Vieras

#2629 Savujen savut ja ainainen säätö

04.12.2010 08:27

Moniko edes uskoo että laillistuu koskaan Suomessa?
Vieras
Vieras

#2630 Re: Savujen savut ja ainainen säätö

04.12.2010 13:34

#2629: Still smoking - Savujen savut ja ainainen säätö 

Kyllä ainaki itte uskon... pakkohan se on jos halutaan tälle ongelmalle jotaki tehä... ellei sit tää mee vaan enemmän holhoomiseks.

Mut kieltämättä naurettavaa säätöö tää.... 

Niin paljon näitä propagandan uhreja tässä maassa.

Suurin ongelma tuntuu mun mielest olevan se et vastustajat ei eti tästä asiasta oikeen tietoo mistään.  sit ne vaan mesoo et ei enempää päihteitä tähän maahan vaikka päihteet ovat jo täällä... Nyt pitäis miettii miten ratkastais nää ongelmat eikä vaan kiletää ja lakasta maton alle

 

Ei se matka tapa vaan vauhti.

 

 

 

pohdiskelija
Vieras

#2631 ajatuksia aiheesta

04.12.2010 13:34

Suomi joutuu jossain vaiheessa muuttamaan päihdepolitiikkansa mietojen huumausaineiden osalta EU:n linjauksen mukaiseksi, joten on vain ajan kysymys kun kannabiksen pienistä hallussapitomääristä, polttelusta ja kasvatuksesta omaan käyttöön ei rangaista. Lailliseksi kannabis tulee Suomessa viimeisten maiden joukossa, mutta sekin päivä on vielä edessä.

Kannabis on sekä laiton että laillinen päihde. Laitonta on käyttää sitä mm. julkisilla paikoilla viihdetarkoitukseen, mutta laillista lääkekäytössä. Ristiriitaiseksi tilanteen tekee se, että myös kannabiksen viihdekäytöllä on terveydellisiä vaikutuksia.

Suomen Sosiaali- ja Terveysministeriö on tässä kohtaa isoin persereikä tietämättömien kansanedustajien avustuksella, siellä kun yksinkertaisesti kieltäydytään myöntämästä kannabikseen liittyviä faktoja.

Muistakaa, että suomalainen poliitikko ei tule ikinä myöntämään olevansa väärässä, vaan jopa jäädessään kiinni valheesta tarjolla on joku selitys. Tätä kutsutaan vastuun pakoiluksi.
Miksi poliitikkomme ja kansalaiset eivät ota vastuuta ajamastaan kieltolaista? Nykyisellä lainsäädännöllä edistetään rikollisuutta, ongelmakäyttäjien syrjäytymistä ja sosiaalisia ongelmia sekä kymmenien miljoonien eurojen verotulojen katoaminen mafian taskuun.
Entäpä ne ihmiset, jotka hyötyisivät kannabiksen lääkekäytöstä? Järjestelmä pakottaa nämä ihmiset elämään vuosikausia hirveiden kipujen kanssa, vetämään riippuvuutta aiheuttavia myrkkyjä (joita kutsutaan lääkkeiksi) ja luvan saadessaan, byrokraatit pyrkivät kaikin mahdollisin keinoin estämään kannabislääkkeen saannin.

Minulla on yksi kysymys kaikille kieltolain kannattajille. Miksi te haluatte tukea tuota järjettömyyttä?
maex
Vieras

#2632 Testattu

04.12.2010 15:05

Ei jumalauta, onko täällä yksikään kannabiksen vastustaja oikeasti kokeillut kannabista? Ei siltä näytä. Helppo se on tekopyhää leikkiä ja paheksua aihetta, joka on yleisesti kielletty. Keksikää joku oikea haitta kannabiksen laillistamisesta, en muutaku nauranu noille surkeille selityksille aikasemmilta kommentoijilta ==DDDDDD


Vieras

#2633 heh

04.12.2010 23:13

Kuulehan hippipelleklovni anttiporista, nuita sinun viestejä on kyllä hauska lukea :D
Taidanpas polttaa jointin ja tehdä lukemisesta vieläkin hauskempaa :)
truelife
Vieras

#2634

05.12.2010 00:26

Coca Cola tappaa enemmän ihmisiä kuin Marijuana!!
HIPPIKLOVNI JUO COCA COLAA!
Vieras

#2635 Re: KLOVNIPELLE ÄLÄHTÄÄ COCA COLAN VAAROISTA

05.12.2010 18:48

#2634: truelife -  

TOTUUS COCA COLAAN ! EI KUKAAN KUOLE, KUN TÄNÄÄN JOIN COCA COLAA.MINÄ KLOVNIPELLE EHDOTAN SINULLE ,ETTÄ SINÄ JUOT VAIN COCA COLAA PÄIVITTÄIN ILMAN MARIHUANAA.NIIN OLET YHÄ ELÄVIEN JOUKOSSA VIELÄ 50-77 VUOTTA.HIPIT TYKKÄÄVÄT KOVASTI COCA COLASTA,JONKA USKOTAAN HYVÄÄ MIELTÄ -AIHEUTTAJAKSI.HIPPIJEESUS HYVÄKSYY COCA COLAA JA TOIVOO KAIKILLE YMMÄRRYSTÄ.MC DONALDISTA SAAT HYVÄÄ KYLMÄÄ COCA COLAA!.HIPPIKLOVNI JUO !!!!!!

Miksi ei
Vieras

#2636

06.12.2010 00:52

Olen vahvasti sitä mieltä että kannabis tulisi laillistaa koska sen käyttö vaikutukset ovat HUOMATTAVASTI rauhallisemmat kuin esim. alkoholissa. Ja syy miksi tulin siitä tänne sanomaan on se että haluan ottaa kantaa kannabiksen puolesta ja ajaa alkoholi samaan asemaan missä kannabiskin on tällä hetkellä. Tiesittekö että suurin osa perheväkivallasta tehdään alkoholin vaikutuksen alaisena? Itse olen kokenut tätä viimeisen 5-vuoden ajan niin henkisenä kuin fyysisenäkin (lukuisia muita tapauksia). Tämän takia olen halunnut ottaa selvää PAREMMASTA VAIHTOEHDOSTA, sillä toivon että että kannabiksen laillistamisen yhteydessä kaikki mahdollinen väkivalta vähenisi.


Onhan kannabiksen laillistamiseen muitakin syitä: kannabiksen THC tuhoaa karsinogeenejä joka mahdollistaa kasvin käytön lääketeollisuudessa (muitakin lääkkeellisiä vaikutuksia), huomattavasti haitattomampi kuin lailliset päihteet kuten Alkoholi ja tupakka, selluloosa pitoisuus 4 kertaa suurempi kuin puussa (per neliömetri)jne.

Kyllä, polttaminen aiheittaa keuhko syöpää niin kuin kaikki savu mutta vaikutus aikaan nähden (2-4 tuntia) pienemmät riskit siinäkin koska käyttö kerrat olisivat pienemmät ja ei sitä päivittäin pidä pössytellä, ja kasvin THC voidaan höyrystää joka taas ei aiheuta haittaa hengitys elimille, aineella on suuremmat haitallisemmat jos se on yhteydessä alkoholiin että ei tällä elämää voi tuhota tai no riippuu yksilöstä.


Tosiaan, ei sovi ihan kaikille mutta tuskin muutaman ihmisen takia tarvitsee laittomaksi leimata, jos ei kestä ei kestä silloin ei ole ainetta pakko nauttia.
Ja selasin noita kommentteja ja huomasin että vastaan panijoilla puuttuu viesteistään faktat, pelkkiä yksilö kohtaisia tilanteita... että ottakaa asiasta selko ennen kuin tulette julki mitään antamaan.
käyttäjän vaimo
Vieras

#2637

07.12.2010 00:14

Käyttääkö miehesi pelkästään kannabista?

Ei käytä, se ilmeni kirjoituksestani, että aina löytyy pahempi vaihtoehto huumeista, johon käyttäjät vetoaa.

Mitkä ovat ne haitat jotka liittyvät miehesi liialliseen kannabiksen käyttöön?

Välinpitämättömyys, aikaansaamattomuus, kongnitiiviset haitat.. jos olisi aikaa enemmän niin kirjoittaisin enemmän..

Kuinka monta kertaa miehesi on pilvipäissään ajanut sinut ja lapsesi kodistanne ulos vasaran tai muun astalon kanssa uhaten tappaa teidät tai montako kertaa hän on piessyt sinut tai jonkun muun poltettuaan jointin?

-En ole joutunut pakosalle pakkaseen, jos sitä tarkoitat. Joudun kyllä oksentamaan, koska vaikka mieheni polttaisi parvekkeella, on se niin kamalan hajuista, että laatta lentää. Samoin hän on pettänyt minua. Koskaan ei voi loppukädessä syyttää kuin ihmistä itseään, mutta kyllä nautintoaineet poistavat estoja oli sitten kyse mistä tahansa päihteestä. Mies on myös poissaoleva. Ja kun ei pääse käyttämään tai on laskuja, hän on ärtyisä jolloin on parasta pysyä kaukana. Polttelu on myös tapa/käyttäytymiskysymys, jota hän tekee usein kaveriporukassa kavereiden luona, muualla kuin kotona. Koska polttelu on mukavaa, hän lähtee joka perjantai kavereilleen polttelemaan (tai dokaamaan tai mitä nyt vaan kunhan voi rentoutus jonkun aineen avulla), tällainen vastuuttomuus ei sovi perhe-elämään!!

Ja tärkeimpänä:

Miten nykyinen kieltolaki on mielestäsi onnistunut estämään miestäsi ajautumasta päihderiippuvaiseksi? - Ei mitenkään, mutta aineen tullessa lailliseksi, sen käyttö voi lisääntyä. Aina on puolensa kaikilla

Kerron myös naapurustossa tapetilla olleesta asiasta. Kahden pojan/miehen koltiaisen kaksi susikoiraa raateli naapurin koiran. Sussareita pidetään vapaana pihallaan, josta he pääsevät loikkaamaan aidan yli kadulle, jossa raatelivat lenkillä olleen koiran. Omistajat tunnetaan polttajina. Raadellun koiran omistajat kertoivat, ettei nämä kaksi omistajaa edes pahoitelleen asiaa! Olivat et "aijaa..". Eivät ole pahoitelleet jälkeenkään päin, eivät maksaneet korvausta pyynnöstä huolimatta. Sussareita ei ole lopetettu. Kertakaan ei ollut kuulemma ensimmäinen, vaan tapauksia on enemmänkin. Heistä on tehty rikosilmoitus, mutta poliisit eivät keskitä energiaansa tapauksiin, joissa ei ihmishenki ole kyseessä. Tämä on vain täydellinen tunnusmerkki pilvenpolttajasta, välinpitämätön!
jees
Vieras

#2638

07.12.2010 00:18

Antti on joko huono rölli tai vahvempien aineiden käyttäjä. Ei kukaan tervejärkinen *hippi* tai muukaan vitun jeesustelija tuollaista paskaa tänne jauhaisi. Yläkerran jesse ei tee parempaa elämää kellekkään, päinvastoin. Elät toivossa että jumala tulee ja antaa paremman elämän? Ei todellakaan :D yhtä vitun huuhaata tuollaiset. Eikä muutenkaan liity kannabiksen laillistamiseen tai muuhun vastaavaan. Joten Antti, survo ne jeesuksesi perseeseesi ja jatka elämääsi komerossa tai kellarissa ja pyydä jumalaasi tarkastamaan mielenterveytesi uudelleen, niin minä ja muut laillistamista vaativat ihmiset käärimme jointin ja yritämme parhaamme, KIITOS.
VIHAINEN KLOVNIPELLE
Vieras

#2639 HERMOSTUTKO?

07.12.2010 01:22

#2638: jees -  

VAPAA SANA KUULUU KAIKILLE IHMISILLE! KLOVNIPELLE TIETÄÄ PAREMPI SEMMOISIA JUTTUJA. ON PARAS RATKAISU ELÄMÄLLÄ ILMAN MARIHUANAA!. ÄLÄ VALEHTELE ! MINÄ ELÄN OMALLA TAVALLA ENKÄ RIIPU HUUMEISTA! OLEN HYVIN YLPEÄ ITSESTÄÄN MIKÄ OLEN SITÄ TYYPPIÄ.OIKEASTI MINÄ OLEN OMA ITSEPÄINEN JA VAHVEMPI IHMINEN! MINÄ ELÄN HIPPINÄ RAITTISSA ELÄMÄSSÄ.TYKKÄÄN KOVASTI RAITISTA ELÄMÄÄ!HIPPIJEESUS EI OLE OLEMASSA.YMMÄRRÄTKÖ?????VAAN MINÄ KEKSIN JUTUN HIPPIJEESUKSESTA. EI MITÄÄN VAKAVAA OLE ,MITÄ ÄRSYTTI SINUA.MUTTA YMMÄRRÄTTÄVÄSTI ET TYKÄNNYT SIITÄ MITÄ MINÄ KÄYTIN HIPPIJEESUSTA-NIMISTÄ. RAITIS ELÄMÄ ON VASTENMIELISTÄ JUTTUA ,EIKÖ? TOTTAKAI SINÄ ET TYKÄNNYT RAITISTA ELÄMÄÄ. PELKÄÄTKÖ RAITISTA ELÄMÄÄ? KLOVNIPELLE NÄYTTÄÄ SINULLE KESKISORMEA JA SANOO: HAISTAKAA PASKAA!

Vieras
Vieras

#2640 Re: HERMOSTUTKO?

07.12.2010 12:08

#2639: VIHAINEN KLOVNIPELLE - HERMOSTUTKO? 

Ei kenenkään tarvitse suutahtaa tuollaisen "kansankiihottajan" angstista, luulenpa ettei ketään kiinnosta elätkö raitista elämää vai et. Omalla kohdallani en pelkää elää kannabiksen kanssa ja raittiiseen elämään pystyn milloin vaan. En käytä alkoholia juuri ollenkaan ja kannabista polttelen silloin kun mieleni tekee eli viikon parin välein, eikä se ole muuttanut elämääni ollenkaan. Olen työssä käyvä terve ihminen jonka kannabiksen käyttö on hallinnassa TÄYSIN. Toki maailmassa on ihmisiä joiden elämä pyörii huumeiden ympärillä mutta kaikki ei ole sellaisia. KANNABIKSEN SUOSIJAT NOSTAVAT PEUKKUA JA SANOVAT: "SITÄ SAMAA!"

Vieras

#2641 Re: Kaikki vaikuttaa kaikkeen

07.12.2010 15:16

#617: Hanna Nikkola - Kaikki vaikuttaa kaikkeen 

"

Hanna Nikkola
Kotka

#617 Kaikki vaikuttaa kaikkeen

12.05.2008 21:44

 

Ei mitään huumausaineita lailliseksi. Jos kannabis laillistettaisiin, ajatelkaa nyt mitä piripäitä koko suomi olisi täynnä.

- jos kannabis laillistettaisiin, sen käyttäminen Suomessa luonnollisesti lisääntyisi räjähdysmäisesti.

-Jos kannabis laillistettaisiin, sen käyttäminen tietenkin lisääntyisi räjähdysmäisesti Suomessa

1.
- Huumeiden käyttö pilaa terveyden

--> Ihmisistä työkyvyttömiä

--> Suomeen työvoimapula + huumausaineiden takia terveytensä menettäneille valtio joutuu maksamaan tukia

--> Verot nousee + Suomen talous kärsii

2.

- Ihmiset sekopäisiä huumausaineiden vaikutuksen alaisina

--> Rikollisuus lisääntyy rajusti, kaduilla ei enää turvallista liikkua

3.

- Kannabikseen jää todella vahvasti riippuvaiseksi, annoksia täytyy lisätä

--> Riippuvaiset käyttävät kaikki rahansa huumausaineisiin

--> rikollisuus, köyhyys

4.

- Huumeiden käyttäjät kuolevat ennenaikaisesti, eivätkä he pysty huolehtimaan lapsista

--> Suomen väkiluku laskee

POLITIIKASSA KAIKKI VAIKUTTAA KAIKKEEN. Muistakaa tämä."

 

Huomaa kyllä kuinka typeriä monet ovat jotka eivät ole kokeilleet kannabista ja jotka kannattavat nollatoleranssia. kannattaisiko jo kokeilla niin tajuaisit ja kuulisit kerrankin viisauden sanan omasta päästä etkä muilta ihmisiltä. Tämäkin, tyhmä kuin saapas. ei ajattele mitä kirjoittaa. Hyvät naurut tästä sain...

Vieras

#2642 Re: Re: Kaikki vaikuttaa kaikkeen

07.12.2010 16:03

#2641: Vieras - Re: Kaikki vaikuttaa kaikkeen 

Ei tälle voi muuta kuin nauraa :DDD

 

1. Miten kannabis tekee ihmisistä piripäitä? Ei mitenkään.

2. Pelkän kannabiksen vaikutuksenalaisena YKSIKÄÄN ihminen ei ole ollut väkivaltainen eikä tule olemaan.

3. Pelikoneet, alkoholi ja tupakka ovat suurempia riskejä joutua riippuvaiseksi.

4. Kannabista ei voi edes verrata alkoholin tai vahvempien "keinotekoisesti" tuotettuihin huumeisiin kuten amfetamiini, kannabis on luonnontuote.

 

Todellakin, ota asioista selvää äläkä jauha täällä turhaa paskaa mistä et itsekkään mitään tiedä.


Vieras

#2643

07.12.2010 19:08

Man made beer, God made weed. In God we trust. :)
kimppade
Vieras

#2644 jep jep

08.12.2010 03:18

Minä itse kokeneena voin sano että huonoja puolia en ole vielä löytänyt. masennuksenikin on jo poistunut.
zimpE
Vieras

#2645 Dokumentti täyttä asiaa!

08.12.2010 07:47

http://www.fin-tv.com/the-business-behind-getting-high/the-union-video_d0cf214af.html

kattokaa tosta dokumentti. täyttä asiaa minun mielestäni.

kattokaa ees 30 min tost dokumentist.

PS: kannabis lailliseks
rodger
Vieras

#2646 kannabis tappaa??

09.12.2010 11:37



itselläni oli vielä 3 vuotta sitten paha alkoholi-ongelma, työ & parisuhteet menivät siinä sitten... nykypäivänä poltan pilveä, olen onnellisessa parisuhteessa, ja töissäkin menee hyvin....eikä alkoholi enään maistu.........
Vepa

#2647 Re: Re: Kaikki vaikuttaa kaikkeen

09.12.2010 11:49

#2641: Vieras - Re: Kaikki vaikuttaa kaikkeen 



miksi kannabis tekee työkyvyttömäksi?

jos kannabis laillistettaisiin, väittäisin että rikollisuus laskisi huomattavasti.


"narkkari"
Vieras

#2648 Paskan puhunta seis

09.12.2010 15:46

Itse olen poltellut vaikka kuinka kauan. Välillä päivittäin, välillä on monen viikon taukoja. Eikä koskaan ole ollut tunnetta että pakko saada lisää tai pakko saada vahvempaa. Se on jokaisen oma päätös käyttääkö viinaa, kannabista vai heroiinia. Turha siitä on kannabista syyttää jos joku kannabiksen jälkeen siirtyy vahvempiin.
JärkiPäähän

#2649 Re: Re: Kaikki vaikuttaa kaikkeen

09.12.2010 15:56

#2641: Vieras - Re: Kaikki vaikuttaa kaikkeen 

En ole varmaan koskaan kuullu yhtä typerää väitettä :D

1. Työ kyvyttömyys ei nousisi mihinkään, eikä verot. Itse asiassa valtio saisi lisää verotuloja.

2. Rikollisuus todennäköisesti laskisi ja turvallisuus nousisi kun vihaiset juopot olisi poissa ja tilalla olisi iloisia ja rauhallisia ihmisiä

3.  Kyllä kannabikseen voi jäädä koukkuun, mutta paljon helpommin jäät koukkuun tupakkaan, alkoholiin tai pelikoneisiin. Köyhyys? En tiedä mistä tämä tuli mutta todella vittuun menee tämä väitös.

4. Väkiluvun lasku ja kuolema väite naurettava

 
HIPPIKLOVNIPELLE KÄVI TÄSSÄ
Vieras

#2650 PASKANJAUHANTAJAT VOI VITTU!

09.12.2010 20:59

MINÄ OLEN RAITIS JA TYYTYVÄINEN & ILOINEN MIES ILMAN PÄIHTEITÄ.!!!!!! VOI SAATANA! EN MITÄÄN TARVITSE MARIA TAI VIINAA,VAAN ELÄN PELKÄLLÄ RAITTIILLA!!!!!!!YMMÄRRÄTKÖ VITTUA,IDIOOTIT?KUITENKIN ELÄN HIPPIKLOVNIPELLE HAHHHAAAHAHIIHIHIHAHAH PILKKAAN SINUT :KESKISORMI SINULLE! KLOVNIPELLE ON ÄLYKKÄIN IHMINEN,KOSKA ITSE ASIASSA RAITIS!!!HIPPIELÄMÄ KORVAA KAIKEN SE HURMAA MINUT TÄYSI.