Jokisaunan puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Jokisaunan puolesta.

Olli Niemi

#51 Jo on kumma

14.03.2013 15:06

Tämä säästö Jokisaunan kolmesta nuoresta on ihan käsittämätön. Miksi kukaan ei ole ihmetellyt enempää uimahallin lisärahoituspäätöstä. Lisärahoituspäätöstä perusteltiin m.m. että pohjan paalutuatarve tuli yllätyksenä. Nykyisin jo omakotitalojenkin tontit tutkitaan etukäteen paalutustarpeen tutkimiseksi joten tämä selitys on outo. Eikös kunnan virkamiehillä ja luottamushenkilöillä pitäisi olla jonkinnäköinen vastuu tekemisistään ja tekemättä jättämisistään, joten enemmän pitäisi kiinnittää huomiota virkamiesten ja vatuutettujen toimintaan.
Mahtaakos nimimerkki Vieras olla tässä Jokisaunan asiassa kovastikin lähellä asiaa ??
On erittäin hieno asia että meillä Eurassa on tuollaisia ammattinsa osaavia henkilöitä kuin Eija ja Petri, mutta harmi kun kunta ei osaa heitä tarpeeksi arvostaa. Eipä ole moni Euralainen pokannut kulttuuriministeriltä palkintoa kehitysvammaisten eteen tehdystä työstä niinkuin Petri Helander on.
Suuret ja sydämmelliset kiitokset Eijalle ja Petelle sekä heidän apujoukoilleen Jokisaunan ja koko Ruukin alueen kehittämisetä, sekä vammaisten eteen tekemästään työstä.
Vesa-Matti Junnila
Eura

#52 Nimimerkille Vieras!

14.03.2013 16:45

Olen kirjoittanut kommentteihin omalla nimelläni ja olen juridisesti vastuussa kirjoitusteni oikeellisuudesta niissä tapauksissa joissa saatan toisen henkilön tai yhteisön huonoon valoon. Nimettömänä kirjoittelu on melkoinen saavutus ja haastankin sinut kertomaan tässä kommenttiosiossa vastaamalla tähän viestiin mitkä asiat eivät pidä paikkaansa. Voit kirjoittaa edelleen nimettömänä ja selkärangattomana kuten tähänkin asti tai voit käyttää omaa nimeäsi, sillä ei ole minulle merkitystä kuten ei tähänkään asti.

Vesa-Matti Junnila
Eura

#53 Anteeksi, jatkoa edelliseen

14.03.2013 16:52

Ja millä tavalla kuntaa on mustamaalattu? Sanonta siitä että totuus tekee kipeää taitaa olla totta, mutta millään lailla se ei tee totuuden kertomisesta mustamaalausta. Tämän sanon omasta puolestani koskien omia kirjoituksiani.
säkylä

#54 Re: Jo on kumma

14.03.2013 22:57

#51: Olli Niemi - Jo on kumma

pitää pyytää oikein anteeksi kun kirjoitin että eurasta ei tule kuntaa.piti kyllä kirjoittaa kaupunkia!!!! euran kuntaan on pesiytyneet kaikki rosvot.ensin sikabisnes.sitten kuittikauppa.ja kunta hyysää hitto näitä rosvoja.sitten tuhotaan kauttuan metsä.souppaan risteyksen linnankajo täysin fiasko! kyllä euran kunnassa pitäisi päättäjillä olla selkärankaa myöntää että on kädet sonnassa munia myöten! mä en edelleenkään ymmärrä että nämä henkilöt joita me nimitämmä vajakeiksi ym.ne ei voi itse sille mitään.onko sitten laitospaikka ainut mahdollisuus euran kunnassa.ei antakaa niiden tehdä työtä jos ne haluaa vai onko siinä taas petri helander astunut jonkun silmäätekevän varpaille ja kunta päättää jotta jokisauna kiinni.


Vieras

#55

15.03.2013 15:29

Itse opetustyötä erityisopetuksessa 40 vuotta tehneenä, olen kokenut upeaksi Euran tilanteen, jossa kehitysvammaiset ovat voineet olla mukana arvostetussa yhteisössä ja omalla toiminnallaan olla hyväksyttyjä. Saunalla vierailee päivittäin erilaisia ihmisryhmiä ja jotka vievät eteenpäin informaatiota hyväksynnästä ja onnistumisesta !
säkylä

#56 Re:

15.03.2013 16:54

#55: - olen kanssasi samaa mieltä ja tunnen euralaisia kehitysvammaisiakin.mutta nyt tuntuu että ne pitää laittaa laitokseen.mulla on säkylässä melkein naapurissa oisko nyt asumisyksikkö jossa on valvoja jossa asutaan ns.porukassa ja on ne hyväntuulisia ihmisiä:)joka kerta morjenstellaan kun tulevat vastaan.näin ei ole eurassa.tuntuu että rouva lehtomäellä on jotain erilaisuutta vastaan.

 

 


Vieras

#57

20.03.2013 13:23

Olen pitänyt näyttelyä Jokisaunalla, ja siinä samalla havainnut kuinka loistavasti asiat hoituvat, ja kuinka tyytyväisiltä asukkaat vaikuttavat. On todella sääli, jos tämä tominta loppuu!!!
Huru-Ukko

#58 Onko lakia rikottu?

20.03.2013 14:43

Menevätkö nyt asiat pikkasen sekaisin? Mitä lainkohtaa jokisaunan kohdalla on rikottu? Sen tässä nährä haluan. moraalisesti asia ei kiinnosta.
Eepeensuora

#59 Re: Onko lakia rikottu?

20.03.2013 15:21

#58: Huru-Ukko - Onko lakia rikottu? 

 

Juuri näin. Faktat esille jos jotain laitonta tai vastaavaa on tapahtunut. Muuten asian pohja aika heikolla perustalla, mielipiteeseen perustuvat moraalikysymykset ei voi eikä saa muuttaa päätöstä. Olisiko se demokratiaa? Tuntuu että adressi on itku+valituskirjelmä, ilman selkeää (järkevää) vaatimusta.
edelleen se vieras

#60 Re: Re: Onko lakia rikottu?

20.03.2013 18:24

#59: Eepeensuora - Re: Onko lakia rikottu?

Niinpä, mielestäni mitään lakia ei ole rikottu ja adressissa ei ole mitään järkeä. Ihmeellisesti jotkut vaan jaksavat asiasta pitää huolta vaikkeivat tiedä koko totuutta asiasta. Kehitysvammaisten hyvinvointia vastaan ei ole mitään.

Eepeensuora
Vieras

#61 Re: Re: Re: Onko lakia rikottu?

20.03.2013 19:09

#60: edelleen se vieras - Re: Re: Onko lakia rikottu? 

 

Tästä tulee hiukan mieleen "oppositiopolitiikka" tai sen harjoittamisen yritys. Tosin ei kai tämä koko aihe suoranaisesti ole politiikkaa, tai ei kai ainakaan tarkoituksella. Osoittaa aikamoista tietämättömyyttä tai populistista lietsontaa kun vertailee luottamushenkilöiden korvauksia tai urheilutalon kustannuksia perusturvan rahoitukseen. Samanlaisia vertailuja voisi tehdä mistä vaan, mutta mitä se hyödyttyäisi? Sen sijaan että tuijotetaan peruutuspeiliin ja kiukutellaan, voisiko sen saman energian siirtää todellisen uuden keksimiseen tai korvaaviin ehdotuksiin? Isommassa mittakaavassa hengenheimolaiset näkevät ongelman siellä missä EU, täällä se näyttäis olevan kunta.
taas se vieras

#62 Re: Re: Re: Re: Onko lakia rikottu?

20.03.2013 19:33

#61: Eepeensuora - Re: Re: Re: Onko lakia rikottu?

Jep ja ihmeellisesti aina yleensä ne ovat persut jotka valittavat tälläisistä asioista. Itse eivät ota mitään vastuuta mistään, mutta kyllä toisia arvostellaan. Olisivat edes menneet hallitukseen sen ison "vaalivoittonsa" jälkeen, mutta ei.. Tietäähän sen miten siinä olis käynyt, olis totuus tullut persuista esiin. Ja kaikenlaisia lapsuksia päästelevät ilmoille.

Eepeensuora

#63 Omenan lippis melonille vai miten se oli

20.03.2013 19:46

Missä EUra siellä ongelma.... Näin hoki ympäryskuntalaiset ja entiset kiukaislaiset...:)

Vieras

#64 Re: Omenan lippis melonille vai miten se oli

20.03.2013 20:26

#63: Eepeensuora - Omenan lippis melonille vai miten se oli

Niinpä tekivät ja tekevät.. ja nyt nauttivat euran uudesta uimahallista... katsokoot peiliin.

Vesa-Matti Junnila
Eura

#65 Re: Re: Onko lakia rikottu?

20.03.2013 20:46

#59: Eepeensuora - Re: Onko lakia rikottu?

Vammaisia ei ole kuultu asiassa ollenkaan. Laki itsemääräämisoikeudesta antaa melkoisen yksiselitteisen vastauksen eli sinne on kirjattu että vammaisia on kuultava... Mutta se on nimimerkki Vieras saanut itellensä kaverin jonka kanssa voi käydä huutelemassa perättömiä syytöksiä adressin tietojen oikeellisuudesta. Nimimerkillä ja ilman selkärankaa...

 

 

Vesa-Matti Junnila
Eura

#66 Re: Re: Re: Re: Re: Onko lakia rikottu?

20.03.2013 20:56

#62: taas se vieras - Re: Re: Re: Re: Onko lakia rikottu?

Perussuomalaiset eivät liittyneet hallitukseen vain yhdestä syystä: äänestäjille luvattiin että Kreikan tukipakettia (joka tuolloin oli tapetilla) tulla Perussuomalaisten puolelta tukemaan eikä hyväksymään. Niinpä Neuvottelukumppaniksi otettiin SDP joka myös vastusti tukipakettia mutta oli valmis kääntämään takkinsa. Oikeutuksen ja perustelun itselleen ja pöllömmille äänestäjille SDP keksi Timo Soinin heittämästä vitsistä "Jos antavat Korfun saaren pantiksi niin se on ainoa keino että me kannatamme heidän lainansa takausta"... Jos hiukankaan muistelee niin kun tieto Suomen vakuuksista levisi muihin takaajamaihin alkoivat muutkin sanomaan että mekin haluamme vakuudet jos Suomikin saa... Kun "vakuussopimus" oli ollut yön yli tutustuttavana ja kysyttiin uudelleen että haluatteko vielä vakuuksia olivat päästäneet röhönaurun ja sanoneet että ei, ei me tarvita. Oli siis jo tuolloin laajassa tiedossa että paperi tuli Suomelle maksamaan kalliisti mutta se oli Urpilaisen pakko saada kun näin oli luvannut kansalle. Tämä ei liity mitenkään Jokisaunaan vaan Nimimerkin "taas se vieras" yhtäläisesti off-topic kirjoitukseen vastauksena.

vieläkin vieras, muttei ehkä enää kauan

#67 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onko lakia rikottu?

20.03.2013 21:03

#66: Vesa-Matti Junnila - Re: Re: Re: Re: Re: Onko lakia rikottu?

Hah sanon minä persuille. off-topiccia voin jatkaa , koska suomessa on sananvapaus ja en riko lakia mitenkään. Kyllä persut tiesivät mitä tekivät kun eivät hallitukseen menneet, noilla äänimäärillä sinne olisi kyllä kuulunet mennä päättämään maan asioista..... ja eivät muutoin mene jatkossakaan, koska eivät pysty ottamaan mitään vastuuta päätöksistä. helppo se on oppositiosta huutaa kaikkea...

Eepeensuora

#68 Kuka röhönauroi?

20.03.2013 21:42

Mikä olikaan persujen oma ratkaisumalli siihen kreikan tukemiseen? Kerronko? Kerron kuitenkin, fraaseja ja hokemia, syyttelyä ja moitetta. Missään tapauksessa ei tullut vaihtoehtoista järkevää vaihtoehtomallia. Järkevä ei välttämättä ole sama asia kuin vajaan viidenneksen äänistä saanut PS. Tosi asia kun oli silloin 2011 niin kuin nytkin että kaikki muut eduskuntapuolueet olivat eu myönteisiä ja tajuat ettei kotimarkkinat ole enää "kotosuomi".
Persujen haluamattomuus hallitukseen johtuu kyllä siitä että todellista vastuunkantokykyä ei ollut eikä ole. Eri asia olisi tietysti ollut jos kannatus olisi ollut yli 50% äänistä. Sitten olisi ollut pakko mennä hallitukseen, mutta luulenpa että siinäkin tapauksessa persut olisi taipunut kreikan tukemiseen, isännän ääni se on mikä puhuu. Jaa kukas se isäntä on? Raha.
Huru-Ukko

#69 Re: Re: Re: Onko lakia rikottu?

21.03.2013 09:02

Vesa-Matti Junnila
Eura

#70 Re: Re: Re: Re: Onko lakia rikottu?

21.03.2013 10:54

Vesa-Matti Junnila
Eura

#71 Asiaan liittymättä

21.03.2013 11:11

Eepeensuoralle ja vieraalle: hienosti väännätte sen että Perussuomalaiset pitivät sanansa (toisin kuin SDP) persuja vastaan... Mutta ei se mitään, niinhän SDP on aina toiminut. Hienoa ja kovin tuttua kunnallispolitiikankin saralta. Taitaa mennä poliittiseksi perussuomalaisten arvosteluksi syystä että minä olen arvostellut kunnan SDP-vetoista hallintoa ja olen perussuomalainen. Näin saamme itse asian eli Jokisaunan tuottaman laadukkaan työpajapalvelun lopetuksen ilman järjellistä syytä unohtumaan ja kaikki muistavat vain tämän Vieraan ja Eepeensuoran sankarillisen kirjoittelun nimimerkkiensä takaa. Vieras eikä eepeensuora ole esittäneet yhtään järjellistä tahi perusteltua kommenttia vaan syyttävät valehtelusta... En viitsi enää kommentoida tämän jälkeen tänne adressiin mitään ellei ole yksilöityä syytöstä tai kysymystä asiasta. Kreikan tukeminen ei ole mitenkään Jokisaunaan liittyvä asia mutta siihen vielä senverran että Kreikka väärensi kaikki talouden tunnusmerkit päästäkseen liittymään €uroon eikä tämän vuoksi ole mielestäni yhteisvaluuttaan kuulumisen saati tukemisen arvoinen. Jos haluatte keskustella politiikkaa niin tervetuloa esim Euran Perussuomalaisten facebook-sivuille keskustelemaan.
Eepeensuora

#72 Re: Re: Re: Re: Onko lakia rikottu?

21.03.2013 12:23

#69: Huru-Ukko - Re: Re: Re: Onko lakia rikottu? 

 

Oletko tehnyt valituksen valvovalle viranomaiselle tai kenties oikeuslaitokselle? Vai onko tarkoitus vaan populistinen räksytys ja oman edun ( tai lähipiirin)tavoittelu provosoivan kirjoittelun osalta?
Eepeensuora

#73 Re: Asiaan liittymättä

21.03.2013 12:32

#71: Vesa-Matti Junnila - Asiaan liittymättä 

 

Eikö euran persut tai vm junnila ole saanut järjellistä selitystä perusturvajohtajalta? Kaikki lukutaitoiset lehden lukijat ovat sen voineet saada tietoonsa? Vai onko sana "järjellinen" euran perussuomalaisten mielestä jotain sellaista minkä vain he hyväksyvät oikeaksi? Onko perussuomalaisilla jonkinlainen enemmistö valtakunnan tai euran kunnan politiikassa? Lisäksi ei ole mitenkään outoa käydä keskustelua nimimerkin kanssa, eihän tänne ole rekisteröimispakkoa? Tuossahan lukee "valitse nimimerkki", onko siinä jotain epäselvää?
Vesa-Matti Junnila
Eura

#74 Re: Re: Asiaan liittymättä

21.03.2013 13:46

#73: Eepeensuora - Re: Asiaan liittymättä

Sinänsä nimimerkin kanssa keskustelussa ei ole mitään vikaa, vaan siinä että aiemmin nimimerkki vieras huuteli piilopuskastaan kaiken olevan valhetta tässä adressissa kertomatta mitä valheita tai vääriä tietoja on annettu. Nyt kun tuot arvon nimimerkki esille tuon Alasatakunnassa olleen artikkelin niin minulla on antaa tähänkin vastine: http://www.euranperussuomalaiset.fi/index.php/blogit/vesa-matti-junnila.html

Tuolta löytyy blogiteksti jonka olen kirjoittanut aiheesta otsikolla

Euran kunnan perusturvajohtaja vastaan Jokisauna

En laita tekstiä tähän koska kirjoitus on pitkä mutta jos luet sen läpi ja palataan asiaan =)

Eepeensuora

#75 Re: Re: Re: Asiaan liittymättä

21.03.2013 14:40

#74: Vesa-Matti Junnila - Re: Re: Asiaan liittymättä 

 

Hienoa kun kerrot että valaiset kansaa ja suojelet pahalta! Tyylin kuuluvasti, tarjolla on vain muiden tekemisten moittimista ja syyllistämistä. Ei tietenkään mitään vaihtoehtoratkaisua, eikä varsinkaan perusteltua ja vastuullista. En ota kantaa Urpilaisen yöunien laatuun. Ehdotankin että kirjoitat siitä miten perussuomalaiset ratkaisisivat ongelmat, mistä aina sitten onkin kyse. On helppo kritisoida mutta kerropa sitten se parempi vaihtoehto, selkeästi jäsentäen. Ja se että kirjoittaja pitää persuja työväenpuolueena, mikäs siinä. Niin pitää esim kokoomuskin. Persujen kannattaa pitää myös mielessä että vaikka vuoden 2011 eduskuntavaaleissa saittekin mittavan kannatuksen lisäyksen, olitte vasta kolmanneksi suurin puolue ja kuten jossain aiemminkin sanoin että kaikki muut eduskuntapuoleet olivat ja ovat eu myönteisiä. Persujen johtaja, Timo Soinikin alkaa enempi ja enempi olla eu "myötäinen" viimeaikaisten kommenttien perusteella. Ja miksei olisi, pn huomattavasti helpompi hoitaa asioita yhdessä ja kompromissein, sitä kutsutaan politiikaksi.