PYSÄYTTÄKÄÄ HEMDE WEG! ''Fanaktio''

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista PYSÄYTTÄKÄÄ HEMDE WEG! ''Fanaktio'' .

Ida Päärni
Hyvinkää

#76

04.05.2009 14:33

No voi elämän kevät joillain on vaikeeta ekaks valitetaan siitä että koko bändin saaminen ees suomeen ois ihan hanurista


musta vähän tuntuu että tällä adresilla yritetään olla saamatta ees koko bändiä suomeen -,-



Enkä mä todellakaan ymmärrä mitä tässä enään jauhetaan kun tällä on jo aika moni sanonut että se on läppää?



Johanna Hakonen
Espoo

#77

05.05.2009 16:26

Hahhah. Tämäkin on jo vanha juttu, mutta kun joku älykäs tämän vielä kaivoi esiin, niin en malttanut olla osallistumatta!

En älyä, mitä erityisen HAUSKAA on paidan riisumisessa sen biisin ajaksi? Ei yhtään mitään. Tai sitten TH:lla on tosiaan aivosoluja tuhoava vaikutus. Kehtaan väittää, että kenekään normaalin mielestä tuommoinen paljastelu ylipäätään tuntuu hyvältä idealta. Kun sitä se ei kerta kaikkiaan ole!

P.s. En usko, että niitä toksuja todellakaan kiinnostaa nähdä muutama pikkutyttö ilman paitaa. Ne jätkäthän (tai no siis "jätkät") ovat jotain 20 ja fanit abouttirallaa 10-15-vuotiaita.
Minua ei ainakaan pahemmin kiinnosta nähdä jotain pikkupoikia ilman housuja.
sarianna honkamaa
oulu

#78

17.10.2009 19:43

Kukakohan tyttö on saanut tälläisen idean ja lähtenyt levittämään tätä ideaa.Jotkut vanhemmat ovat erittäin suojelevaisia lapsiaan kohtaan eivätkä päästä heitä keikoille,muutenkun lähtemällä itse mukaan ja jos he näkisivät teinityttöjen repivän paitoja päältään loppuisi se keikka nuoren osalta siihen,eli nuoret voisivat ajatella muitakuin itseään ja mitä he aiheuttavat näyttelemässä kehittymättömiä rintojaan.
ipad game summit
Vieras

#79 http://bestfreeipadgames.net/

15.12.2010 20:58

Wasting time is robbing oneself.

-----------------------------------
mimi.
Vieras

#80 jooooomitäv*ttua:o

01.01.2011 18:59

reps:D JUMALAUTA EI VOI ALEMMAKS VAJOTA. siiis mikä täää niinQ on?!:S
voisko joku ystävällisesti kertoooo.
KÄÄ ??????????

#81 Re: jooooomitäv*ttua:o

19.05.2020 22:25

#80: mimi. - jooooomitäv*ttua:o 

HYVÄ POINTTI POJO ?

 

JOKU VOIS KYL VALASTA TÄÄNKI ADDRESSIIN TARKOOTUUUSTAAAAAA ... ?