5.4. Tokio Hotelin keikalle kamerat!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista 5.4. Tokio Hotelin keikalle kamerat!.

Jaakko Seppänen
Tuusula

#1 Hah.

29.01.2008 18:03

Työntäkää housuihin, ei järrkärit sieltä tarkasta. :)
jenna salomaa
Adressin tekijä

#2

29.01.2008 18:06

Se on tarkotuski, jos tää ei mee läpi :D
Eveliina H.
Jämsä

#3

29.01.2008 19:10

joo mä ainaki työnnän vaik housuihi jos ei mee läpi. <; mut mä oon ainaki ny lähetelly linkkii toho allekirjotus osioon mun kamuille ja saannu parin kirjottaa. <;
Eveliina H.
Jämsä

#4

29.01.2008 19:10

:D
minna viitala
oulu

#5 VOIKO OLLA TURHEMPAA

31.01.2008 23:12


lapset hei.

tämä on vakaville asioille. ottakaa kuvat netistä
tai tukekaa bändejä, vaikkapa tilaamalla bändien tuotteita.

ilmanaikoista vaahtoamisesta
paskan tärkeestä aiheesta.
Ella-Niina Toiviainen
Lohja

#6 Miettikääs nyt..

02.02.2008 11:17

Jos sinne on kamerat kielletty, siihen on kyllä hyvä syy.
Miettikääs nyt jos ja kun kamerat vaikuttavat tekniikkaan ja jokin menee pieleen, vain sen takia että teille pelleille ei riitä hyvät muistot keikasta vaan on PAKKO saada ihkutuskuvia galleriaan :)
Tällainen toiminta on todella lapsellista ja typerää, eikä mene läpi, ja kyllä ne järkkärit ne kamerat löytää :)
Itsekkin olen keikalle menossa ja tiedän mistä puhun, että suosiolla jätetään ne kamerat vaan kotiin ja nautitaan keikasta.
Julianna Nikkinen
Lappeenranta

#7 Lukekaa jos kiinnostaa

02.02.2008 14:31

Ella-Niina ->

Mä vaan ihmettelen sitä, kuinka kaikilla muilla THn keikoilla on SAANUT otaa videoo kuvaa ym. ja kuinka ollakkaan Suomessa EI!
Ja jos kaikilla muilla kiertueen keikoilla saa ottaa kameran mukaan, ni sit saa Suomessaki, koska noi keikat on kaikki samanlaisia, joten siitä tekniiaksta ei pitäis olla kyse. Se on vaa tää Suomen paska säätö ku kaikki pitää kieltää ja kaikessa pitää käydä vastarintaa, oli kyse voipaketin hinnasta tai politiikan asioista, KAIKESSA!

Ja siinä samassa sitte menis osittain meidän valoemri piloille! Ei vois tehä kameran näytön tai kännykän näytön avulla valoa, nicenicenice --_____--

Älkää tulko tänne urputtaa, jos asia ei teitä sen koomin kiinnosta tai jos ette halua ottaa kameroita mukaan, ei se meitä kiinosta, koska me halutaan ja me ajetaan aisaa sen puolesta, eikä tultu kuuntelee sitä kuinka toisille se on ihan sama ja et tää on turhaa. Meille ei oo ihan sama, meille on tärkeetä ikuistaa kaikkee sitä pientä iloa mitä elämässä saakin, ja isompia. DEAL WITH IT DUDES!
Maija-Reetta Mikonmäki
Saarijärvi

#8

02.02.2008 21:33

en mä ainakaan jätä mun kameraa kotiin vaikka maksettais. piste.
Eveliina H.
Jämsä

#9

02.02.2008 23:30

Mähän en muuten mun kameraa kotiin jätä. ;'o Mä haluan ottaa muistoja Tokio Hotelista ! Ja tuskin kukaan mtn ihkutuskuvia haluaa ottaa, vaan IKUISTAA KONSERTIN. Tosi kurjaa, jos tää adressi ei mene läpi, nimittäin mun mielestä kamerat on pakko saada ottaa. Olen ollu yhdessä TH'n konsertissa, ja sinne sai viedä kameran. Joten on se nyt kumma, jos Suomessakin se kielletään. Ei Tokio Hotel täällä joka vuosi käy.

Kiittimo.
Lila Savelieva
Espoo

#10

03.02.2008 15:38

aika usein se on artistin oma vaatimus,et kameroita ei saa ottaa mukaan.
mä otan kyl silti ^^
gurgguli honkamaa
kemijärvi

#11

03.02.2008 16:43

yksinkertaista:teippaa ihoon,huppari päälle ja sinne vaan räpsyttelemmän.huom.varo turvamiehiä.
Eveliina H.
Jämsä

#12

03.02.2008 20:33

#10: Mut miks Tokio Hotel vaatis, et just Suomen keikal EI kuvia saa ottaa ? -.- Saihan Tokio Hotelista ottaa kuvia EL'ssa ja myös Saksassa konsertissa, jossa olin. Mäkin otan kameran, mutta toivottavasti saadaan ottaa ne ihan luvallisesti.
Niina Sahi
Virrat

#13

04.02.2008 10:09

Levy-yhtiö tai keikkamyyjä määrää, saako keikalle ottaa kameroita vai ei. Jos päättävät, että ei, heille on sitten yksi... shaissen maku, mitä jotkut randomit suomalaiset ovat asiasta mieltä. Porukka menee kuitenkin keikoille, vaikka sinne ei saisi kameroita ottaakaan.

Kyllä se on sitten hauskaa, kun porukka ei ymmärrä että keikoilla on olemassa säännöt, vaan sinne mennään rymyämään miten sattuu, kameroiden kanssa ja paidatta. Sitten ihmetellään, kun Suomessa ei pian nähdä Tokio Hotelia.
Tai ihmetellään sitä, kun järkkärit käyvät sanomassa kamerasta. Huoh.
Ella-Niina Toiviainen
Lohja

#14 -

06.02.2008 17:23

Asiaa on tullut ja oli syy mikä tahansa: kamerat on kielletty, miksi valittaa?

Ja siellä on tarkastukset ovella, että tuskimpa kukaan teistä saa kuljetettua sinne kameraa :)

Miettikää nyt kumpi on viisasta: totella saantöjä ja jättä kamera kotiin, vai ottaa kamera mukaan, jäädä kiinni ja mahdollisesti olla saamatta kameraa takaisin?

jenna salomaa
Adressin tekijä

#15

06.02.2008 17:39

Ensinnäkin, jos laitamme kamerat vaatteiden sisään, ei turvamiehet voi alkaa sieltä tukimaan.

Toiseksi, universalilta sanottiin minulle, että turvamiehet voivat KORKEINTAAN ottaa kameran säilöön konsertin ajaksi. Ja tämä sääntö on kuulemma kaikissa maissa kaikissa konserteissa, mutta kameroita ei yleensä oteta edes takavarikkoon.

Elikkä olkaas nyt vain ihan hissunkissun.
Mikael Vuorinen
Helsinki

#16

07.02.2008 17:44

''Minä otan kameran mukaan vaikka ei saisi =(=(=(=(=(=(=(=(''

''Menen valittamaan edeskuntaan vai mikä se on''

''Kerron äitille''

''Kyllä muuallakin saa''

''Yää''

Tuo on hieman lapsellista touhua, pikkuiset. Jos säännöissä kielletään kameran ottaminen, niin ''pahat'' järjestyksenvalvojat ottavat teiltä kamerat pois.

Ja se ei ole tärkeää, miksi kamerat kielletään, jos ne kielletään. Sillä te ette saa niitä kieltoja pois, edes säälittävästi itkemällä.

Peace.
Mikael Vuorinen
Helsinki

#17

07.02.2008 17:45

ja jenna salomaa, ne voivat tehdä tullimaisia ruumiintarkastuksia, että turha vedota mihinkään yksityisyyteen. järjestyksenvalvojat tekevät ohjeidensa mukaan työtä.
jenna salomaa
Adressin tekijä

#18

08.02.2008 22:59

Se on kuule jo tarkistettu, että niillä ei riitä oikeudet alkaa tutkimaan vaatteiden alta, elleivät epäile huumeita tai alkoholia, sori :D

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

09.02.2008 20:14


Emma Knuuttila
Seinäjoki

#20

10.02.2008 15:43

JAPANILAISIKSI TRANSUIKSI?!?!
Tuo oli jo liian paksua.
Lila Savelieva
Espoo

#21

10.02.2008 17:27

anteeks mitä?
japanilaisia transuja? :''''''''''D
nyt hajos pää.^^
mil perusteel ne pukeutuu muka japanilaisiks,miksei vaik ruotsalaisiks? :o
ja tiiätkö ees mist niitten nimi tulee?
arvaan..
hmm..
et? :''''D
et jos oisin sinä,ni pitäisin vaan pääni kiinni,ja menisin karkkikaapille angstaamaan kirpeillä hedelmäkarkeilla.

piis änd lööv.
Niina Hakkarainen
Turku

#22

16.02.2008 13:39

Niin mutta joskushan se on ihan bändin esittämä toivekin että siellä ei olisi kameroita. En kyllä suosittelisi ottamaan niitä kuvia. Voi meinaan olla että Tokio Hotelia ei vastaisuudessa Suomessa nähdä.
jenna salomaa
Adressin tekijä

#23

17.02.2008 17:22

Minua vain ihmetyttää, miksi juuri Suomessa kameroita ei saisi ottaa, kun muualla ne ovat aivan sallittuja?
Jenna Larinoja
Espoo

#24 !

21.02.2008 15:28

Jos nämä adressit ei mene läpi, niin mä vaikka tungen sen kameran mun perseeseen!! Kerrankin kun Tokio Hotel tulee Suomeen, niin sitten ei ole
edes mahollisuutta tallentaa sitä omalaatuista tapahtumaa! Miten se voi
olla mahdollista!!? Ei saa olla, oon oottanut tätä jo niin kauan!<3
Tero Korkeakoski
Pori

#25

22.02.2008 11:54

Itse olen ollut varsin monella kunnon bändin keikalla elämäni aikana enkä edes ymmärrä tätä vouhotusta. Miksi pitäisi räpsiä jotain kuvia kun tarkoitus on mennä nauttimaan omasta mielimusiikista. Ja eiköhän järkkäreillä ole oikeus takavarikoida kamera myös jos se huomataan keikan aikana. Todennäköisesti bändin management on kuitenkin kiellon takana, eihän bändistä haluta levittää muita kuin hyvälaatuisia promokuvia.