Plaaplaa

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Plaaplaa.

Eveliina Rintamäki
Espoo

#76

02.04.2008 16:08

Suomalainen fanikulttuuri on naurettavaa. Suoraan sanoen Tokio Hotelin jäseniä voisi tuskin vähempää kiinnostaa mikään suomalaislasten hihittely videolla.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

02.04.2008 21:32


miina lankila
pieksämäki

#79 nojoo

03.04.2008 09:37

voihan se olla et on suurin osa lapsia. tai aikuisuuden partaalla varmastikki osa.
toivottavasti tänne tulee tietoa sitten että miten jutussa kävi. itse en nyt tulekkaan, koska tuli muita menoja, valitettavasti.

turha tänne on muiden tulla ruikuttaan jos ei homma kiinnosta

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

03.04.2008 11:55


Teemu Maarela
HELLsinki

#81 Voi, että!

03.04.2008 12:40

Kuules Susanna (Laine). Kannustan Jokereita, minulla on tyttöystävä. Ja täytän kohta 17. Mua ei vittuakaan kiinnosta kui hyvin mä kirjotan tms. ku en tee sillä taidolla mitään =). Celine Dion on parempi ku TH, mutta Antti Tuiskusta en pidä. Oon enemmän Power ja Folk Metal ihmisiä.. Tiiätkö, oikeeta musaa niinku Sonata Arctica, HammerFall, EdGuy, Kamelot, Gamma Ray, Turisas, FinnTroll, EnsiferuM, KorpiKlaani, MidNattSol, MoonSorrow, Nazgul, Ashen Mortality, Doomsword, Eluveitie, Epica, Amorphis, Tyr, Virgin Steel, Folkearth, Tuatha De Danann... JNE JNE!! Tokio Hotel on paska ja tää tiejjän pelleily menee yli. Okei ei mun tarttis arvistella teijän touhuja, mut tää on nii naurettavaa etten tiiä itkeä vai nauraa. Fani saa olla, mut joku roti siihenkin touhuun!!!!
Amanda Soppela
Hell´sinki

#82 Lauantai lähestyy...

04.04.2008 06:18

Ja alkaa jännittään melkeen yhtä paljon ku ois konserttiin menossa, no ei ihan senttääs :).

Toivottavasti saadaan iso jengi kasaan ja joku kuvaan mitä kaikkee kivaa tehdään. Sitt kortit ym. filmin mukana TH:lle nii se on siinä!!! Varmasti pojat arvostaa ja luulen että Bill jopa liikuttuu näin lämpimistä terveisistä. Tää on semmoinen fanilahja että muut jää auttamatta varjoon! Pojilla tulee extra hyvä fiilis palata tänne sitten keikkaa vetään!!!!! Mikä ois toivon mukaan jo kesällä.....
Amanda Soppela
Hell´sinki

#83 Ja vielä kysymys..

04.04.2008 06:38

Koska tälläkin foorumilla on jo muutama häirikkö, ja hyvinkin mahdollista että niitä tulis muutama lisääkin sinne ärhentelemään ja pilaan meidän hyvin suunniteltun TH miitinkin niis.... tietääkö kukaan voiko tämmöisissä tapauksissa ottaa järjestyspoliisiin yhteyyttä? Jos eivät vaikka paikalla koko ajan niin pitäisivät silmällä jäähallin edustaa..Onko kellää poliiisia tuttuna, jolta vois kysyä miten menetellä?

Ei mua meidän vuoksi häiritse josko sinne muutama räkänokka uskaltausikin, mutta sitt jos/kun tehdään sitä filmiä pojille, niin ois tosi vi*maista jos tommosia luusereita änkis kuviin.. Billin ym. puolesta harmittais, että ne näkee kuin niiden faneja "mobataa".

SIIS JOS JOLLAIN OIS VIELÄ VIIME TINGASSA OTTAA ASIAKSEEN TÄMÄ POLIISIPARTIO - niin ois hyvä. Ennen kuin pollarit nauravat, niin sanokaa että paikalla on tulossa yli 1000 fania. Jotka ovat rauhallisesti viettämässä idoleittensa päivää peruntuneen keikan vuoksi - ja nyt on sitt käynyt ilmi että sinne on tulossa joitakin häiköitäkin pilatakseen koko jutun. Ja voi olla ett siellä ois tv kuvaamassa tätä massa miitinkiä!
Marika Saikkonen
Hyvinkää

#84

04.04.2008 08:31

Onks joku tarkka kellon aika millon siellä pitää olla?
Koska mä en ainakaan saa siellä koko päivää seistä...
Suvi Kaama
Helsinki

#85 Kysymys.

04.04.2008 18:11

Nii olisko siel sit joku kuvaamassa tota päivää?
Johanna --
Tuusula

#86 Kysyttävää?

04.04.2008 20:21

Mitä siel Th päivillä tehää,ja moneen se suunnileen kestää? :)
Marika Saikkonen
Hyvinkää

#87

04.04.2008 20:23

Olis kyllä kiva, jos tosta TH-päivästä kerrottais vähän enemmän...
Mihin aikaa siellä suunnilleen kannattais olla jne.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

04.04.2008 22:56


Enska flyktman
laukaa

#89

05.04.2008 13:55

Se luultavasti pääsee uutisiin :) Loistava idea, kuten edellä jo monet mainitsivatkin :) Itse en pääse "miittiin" mutta uusintakeikalle olen tulossa silloin kun se järjestetään. Pitäkää hauskaa :)

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

05.04.2008 19:40


milla konttinen
Vantaa

#91 Eilen oli todellaki kivaa!!!!

06.04.2008 14:49

Siit voi todellaki kiittää Annabellaa! Olis kiva ottaa joskus uusiks samallail!
Tarmo Järvi
Iitti

#92 Hotelli tokio

06.04.2008 17:28

Kiva juttu yli 1600 allekirjoitusta! mahtavaa, montako teitä siellä oli ja mitä teitte? Oliko tv kameroita ym. kertokaa!
Teemu Maarela
HELLsinki

#93 Ei vittu!

07.04.2008 09:14

Sori en päässy kattoo teitä :// Olin koko päivän MJ-treeneis. MAhto olla vitun hauskaa seistä siellä vitun tihkusateessa ihkuttamassa transupoikia! Kertokaas millon tää teijjän ''hauskat kotivideot'' tempaus tulee töllöstä? :DD
milla konttinen
Vantaa

#94 Se meijän..

07.04.2008 20:39

"hauskat kotivideot" tempaus tulee sillon telkust ku sä oot jo nukkumassa ja näkemässä jtn saatanan paska unia jostain antti peräruiskusta!
milla konttinen
Stadi

#95 ...

07.04.2008 20:41

Että silleen!^^
Alisa Saavalainen
Espoo

#96 Kertokaa!

22.04.2008 16:43

Hei mulkvistit kertokaa nyt onnistuko homma?? :DD
Minja Kudjoi
Urjala

#97 voi asd

07.05.2008 19:22

noita videoita youtubessa. mahto olla iha helvetin hauskaa tihkusateessa.
ps, mikkiin voi puhua yleisen tv-aseman haastattelussa järkevämminkin ::::: D
Marianne Bamberg
Nurmijärvi

#98

15.05.2008 23:34

Kyllä siellä tihkusateessa oli ihan helvetin hauskaa (:
Ihan näin tiedoksi että oli yksi parhaimmista päivistä koskaan ja kaiken lisäksi hyvin järjestetty. Oli paljon ohjelmaa ja itse ainakin tutustuin todella moneen uuteen ihmiseen joiden kanssa pidän tietenkin edelleenkin yhteyttä. TV:stähän tapahtumasta tuli useammankin kerran ja Minja, olisit toki itse tullut puhumaan mikäli ei vastaukset miellyttänyt (:

Vieras

#99

10.05.2019 18:23

huh , järjetöntä