Maahanmuuttajien tuet
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Tulkkien kustannukset
Olen saanut sellaista tietoa, että tulkki saa n. 100e/tunti.
Re: Ei ne nyt niin paljon saa...
#5: hanne lahtela - Ei ne nyt niin paljon saa...
Ei tänne ole pakko tulla.
Järjetöntä se on kuinka vaikeaa tavallisen suomalaisen on saada mitään tukea. Nämä "kunniakansalaiset" ovat etusijalla...kaikessa. Jos jotain jää niin suomalaisille jaetaan rippeet.
Ensin suomalaisten asiatt kuntoon.
Kuten eläkkeetkin ovat aika pienet suomalaisilla ja veroa pitää maksaa ja paljon.
Yleensä se etuuden hakeminen on tehty niin hitaaksi ja vaikeaksi.
Olen katellu kaupungilla maahanmuuttajia joilla on merkki farkut jalassa ja muutenkin kaiken puolen tyykäs pukeutuminen. Itse pitää kaikki vaatteet etsiä kirppareilta,koska vara ei riitä mitenkään ostaan edes 30e farkkuja! Uudet housutkin etsin vasta kun edelliset on saanu ommella muutaman kerran kuntoon. Joku roti tähä touhuun!
Re: Ei ole olemassa isompaa tukea maahanmuuttajalle
#195: Sosiaalityöntekijä - Ei ole olemassa isompaa tukea maahanmuuttajalle
Lukekaas siitä ihmiset.
Ei lisättävää, koska tämä kirjoitus on tosi juttu.
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
Maahanmuuttajat ja pakolaiset eivät ole tehneet Suomen hyväksi yhtään mitään.
PS. Vaatimalla mamuille vastaavia etuisuuksia kuin suomalaisillekin te hyväksytte toisrotuisten maahantuonnin ja samalla myös rodunsekoituksenkin. Hyväksyttekö te todellakin tyttärenne negridin tai arabin nussimaksi? Eikö se vaatimus tulisikin olla kumota koko nykyinen maahanmuutto ja rahan tuhlaaminen toisrotuisiin?
Re:
Kieltämättä parempi kun ei näitä mamuja otettaisi jatkossa ollenkaan Suomeen. Hoidetaan oman maan asiat ensin kuntoon ja katsotaan tarvitaanko niitä täällä johonkin. Poliisilla luultavasti riittää töitä ihan ilman mamujakin......
ja tukien järjettömästä epäoikeudenmukaisuudesta.
Muutos tarvitaan.
Re: kyllä suomalainen vie suomalaista...
| This discussion has been closed. |