Maahanmuuttajien tuet

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Maahanmuuttajien tuet.

hohhoijaa

#351 Re: .Oikeesti?!

08.08.2012 12:08

#24: pekka - . 

 Oletpas sinä tyhmä jos oikeasti tuo on kantasi!

Rufael

#352 Gp home

08.08.2012 12:37

Suomalainen on vaan niin tyhmä, totuus on se suomalaisella on oikeus samaan rahaan kun mamulla. Toinen juttu on vaan se osaatko vai haluutko hakee.. Kaiketi jos joka Manu perheeseen kuuluu 5 lasta tottakai ne saa enemmän ne lapset on kotona se on sit taas ihan eri juttu, ja mamuille muutenkin ei ole mitään oikeutta sosiaali turvaan. Go home
Rufael

#353 Re:

08.08.2012 12:39

#328: Jarno Vaasasta -  

 

minkä takia niiten pitää jäädä tänne ????? Menkööt takas ja on se kumma että lomalle sinne voi lähtee ???? :D sinä ja sinun sotasi...

Vieras

#354 huoh

08.08.2012 13:00

Älkää yrittäkö kääntää tätä rasismikeskusteluksi. Kyseessähän on tasa-arvon noudattaminen, valtio tämän eriarvoisuuden aiheuttaa eivät maahanmuuttajat. Ei heitä voi syyttää siitä, että oma rakas valtiomme syytää heille rahaa. Älkää olko typeriä.

Kyllä sitä tietyissä olosuhteissa suomalainenkin pystyy saamaan tukia reilusti, mutta jostain syystä täällä kyllä maksetaan maahanmuuttajille liian helposti kaikki maailman avustukset. Heitä neuvotaan, miten toimia jotta saadaan parhaat tuet. Kuka neuvoo suomalaista, itsekin olen joskus joutunut sossun luukulla asioimaan, niin rikollinen olo siinä tuli.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

08.08.2012 14:47


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

08.08.2012 16:33


We Love king !

#357 thaimaan matkaaja :)

08.08.2012 16:46

tassa on yksi syy minka takia maksan veroni thaimaahan :)

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

08.08.2012 18:07



Vieras

#359

08.08.2012 20:10

Tuet kohtuulliselle tasolle.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

08.08.2012 21:22



Vieras

#361

09.08.2012 01:55

Olen ulkomaalainen ja en vitussa ole mikään helvetin rikas.. Olen vielä köyhempi kuin Suomalainen opiskelia.

Vieras

#362 Re:

09.08.2012 12:37

#347: -

ei mitään

 

kmo

#363 linkkiä jakoon!

09.08.2012 16:15

nyt vaan kaikki linkkiä jakoon!!

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

09.08.2012 16:17


outside view

#365 On se hullu maa...

10.08.2012 05:09

Muutin Suomesta pois noin 10 vuotta sitten ja ei ole toistaiseksi tullut eteen yhtaan maata, minne voisi Suomen lisaksi noin vain menna rakimaan kattoon ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. En ole moista kylla odottanutkaan, mutta suuri ero Suomeen on se, etta omasta tyosta jaakin jotain jopa kateen, jolloin tyon teko on varsin motivoivaa. Suomessa verottaja vie kaiken ja verotuloilla tuodaan "kulttuurin rikastamisen" nimissa erittain kalliita lisaongelmia maahan, jolla varmasti olisi rahalle parempaakin kayttoa. Onneksi muutin pois ja nyt voi katsoa asioita hieman eri kokemuspohjalla. Voin vaittaa, etta sukupolvi, joka taisteli Suomen itsenaisyyden puolesta kaantyy pommin varmasti haudoissaan!!

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

10.08.2012 05:14


samat oukeudet.

#367 ei rasismille.

10.08.2012 07:47

samat oikeudet asunnon saantiin suomalaiset nuoret miehet jäävät jalkoihin kaupungin vuokra-asunon saannissa,vieraanvaraisuus ei tarkoita sitä että omat jätetään ilman vaan sitä että annetään kaikille.rikkaampien valtioiden velvollisuus on auttaa mutta samoilla säännöillä kuin omiaan,rasismia ruokkii juuri tämän kaltainen eriarvoisuus.
reuma äippä

#368 muutaman fakta etuuksista

10.08.2012 14:20

itsekkin nähneenä, on maahanmuuttajilla huomattavasti enemmän etuuksia kuin suomalaisilla, jotka ovat täysin perustelemattomia. tässä muutaman esimerkki eduista mitä suomalaisilla ei ole: - sosiaalitoimisto maksaa heidän asuntolainoja ja ostaa asuntoja -he saavat ajokortin maksusitoomuksella, kuten myös myös auton ja kaikki sen kulut maksetaan - he saavat avoimia maksusitoomuksia mm. stokmannille. - sosiaalitoimisto maksaa kaikki heidän laskut, katsomatta mitä ne ovat - lisäksi heillä on mm. sopeuttamis raha joka tulee extrana joka kuukausi, oli tarvetta tai ei - he saavat lapsille harraste rahaa sekä kodin irtaimistoon. nämä ovat asioita mitä suomalaiset eivät saa. miksi maahanmuuttajien saldot saavat olla kymmeniä tuhansia euroja kun käyvät sosiaalitoimistossa? suomalaiset eivät saa omistaa asuntoa tai autoa edes, puhumattakaan maksullisesta autopaikasta tai tilillä olevasta rahasta , silloin kun käyvät sosiaalitoimistossa. jopa kodin ylimääräistä irtaimistoa on kehotettu myymään ja vaadittu 5 aikuisen hengen perhettä muuttamaan halvempaan asuntoon, 3h+k asunnosta. itse olen yhteiskunnan väliinputoaja, terveden tilan takia en saa kelasta mitään. kyllä hatutti käydä "kerjuulla" kun näitä tapauksia tuli koko ajan vastaan, samaan aikaan jouduin itse taistelemaan että sain edes perus toimeentulon heiltä. koska sairastan harvinaista reumaa ja vaikka heidän jatkuvissa kuulusteluissa, vastasin jokaiseen yksityiselämääni koskevaan kysymykseen, ei rahan saanti ollut itsestään selvää. niin nämä kysymysten vastaukset eivät liittyneet mitenkään raha asioihin, yksinhuoltaja kun olin heidän oli kuulema oikeus tietää jotta voivat maksaa, mm.missä ja miten usein kävin ulkona sekä ketä tapailen milloinkin. kuulustellaanko maahanmuuttajia saman lailla?
ärsyyntynyt äiti

#369 mihin on varaa?

10.08.2012 15:00

meillä ei ole varaa... uuten lastensairaalaan, reuma sairaalaan, palkata tarpeeksi lääkäreitä ja opettajia, antaa tarpeeksi määrä rahoja poliisille, vanhusten vaippoihin, erikoislasten tukiin, lasten iltapäivä kerhoihin, jne...
mutta meillä on varaa... antaa kreikalle rahaa, hyysätä juoppoja, ottaa maahan muuttajia, ostaa maahanmuuttjille asunnot, ajokortit ja autot, antaa maahanmuuttajille kivarahaa, jne.
?!?!?! mikä tässä yhtälössä mättää ?????
miksi tämä kansa on niiiiiin kilttiä, että antavat päättäjien tehdä tälläisiä päätöksiä nostamatta meteliä?! olisi korkea aika nostaa se meteli mihin ja miten sitä rahaa täällä jaetaan, ei niille mitään tapahdu hiljaa hyssyttelemällä. itse ainakin kannan korteni kekoon ja pauhaan juuri näistä asioista siinä toivossa, että joskus tulee viellä vastaan henkilö joka muutoksen pyörän saa liikkumaan.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

10.08.2012 15:13


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

11.08.2012 09:34


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

11.08.2012 09:34


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

11.08.2012 09:35


mamu ruotsissa

#374

11.08.2012 12:05

Hyvä,että sosiaalipummimiseen saadan joku tolkku!Luin hiljattain Aftonbladtista kärkkään kommentin suomen haluttomuudesta ottaa vastaan pakolaisia.Kolikon kääntöpuoli:ruotsalaiset ovat itse olleet haluttomia hoitamaan ns. "kökköjobit" ja sen takia maa on ihan kusessa. Hoitolaitokset ja muu siivous pyörii vain mamujen varassa. Ja tämäkö on muka eettistä toimintaa...hävetkää ruåttalaiset!
Ipu on nosteessa

#375 Minä luotan Ipuun ja sen harjoittamaan oikeudenmukaisuuteen

11.08.2012 18:54

Ainoa puolue jossa asiat sanotaan suoraan mitä mieltä niistä ollaan.
Siellä on jyrkkä EI eu:lle ja eurolle, työn pitää aina kannattaa, oman maan kansalaisten asiat 1. ja jyrkkä ei Natolle. Jos tässä jo joku natsasi omien ajatustesi kanssa, niin et menetä mitään kun selvität mikä ja millainen on Ipu puolue ja ne muut arvot jotka siellä on kerrottuna!
http://ipu.fi/
http://www.anttipesonen.fi/
ja usko, jos sanon, että virta muista puolueista tähän puolueeseen on alkanut ja syynä on aidosti halu saada muutosta nykyiseen. Ehkä vielä kuntavaalit eivät ole läpimeno isolla L:llä, mutta eduskuntavaaleihin mennessä kun ihmiset kuulevat puolueesta enemmän ja ottavat siitä selvää, tilanne on aivan toinen!


Ise henk.koht. en halua myöskään ruotsin kaltaisia alueita joissa oman maan kansalainen ei enää uskalla liikkua. Minulle riittäisi että nyt maahamme tulleista huolehditaan kuten omistamme (kun heidät tänne on päästetty) ja sen jälkeen koulutetut ammattitaitoiset maahanmuuttajat kielikoulutuksen kautta töihin "jos" on pulaa ko. alalla henkilöstöstä. Oman maamme työttömistä löytyy myös matalapalkka-aloille työntekijöitä, kunhan palkka 1.000 euroon saakka on verotonta!

Autetaan sitten kukin oman tahdon ja varallisuuden mukaan nälänhätää, tai sorrettuja kansoja omiin maihinsa suoraan - sen ajatuksen soisin olevan jokaiselle tähtiajatuksena, sillä meilläkin on niitä joilla rahaa olisi vaikka muille jakaa! Ei myöskään viljellä itse loukkaavaa rasismia, sillä se tekee meistä riitaisia ja kellään ei ole hyvä olla.