Ei lentokenttää Lohjalle

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ei lentokenttää Lohjalle.

Mia Holopainen
Virkkala

#1 Aktiivisuutta ihmiset!

25.05.2008 09:20

Kotijärven kyläyhdistys alkaa taistelun kenttää/kenttiä vastaan-teutarilaisten ja nummelan suunnalla asuvien kannattaa yhdistää voimansa asian suhteen.mm. Lohjan Kylät ry on perustettu juuri tätä varten.

Kentän luvataan työllistävän sataa ihmistä-melu ja saaste HAITTAA paljon paljon useampaa mailla asuvaa! Eikö kaupungin pitäisi ensisijaisesti ajatella kaupungin asukkaita ja pitää kiinni puhtaan ja luonnonläheisen kaupungin imagosta? Kun rahanhimo menee ihmisten viihtyvyyden edelle ollaan todella pahasti hakoteillä.

En vieläkään jaksa uskoa, että näin isoja päätöksiä voi tehdä suljettujen ovien takana-äänestäkää ihmiset kunnallisvaaleissa-kaupunginhallitus vaihtoon.

Ja itsekkyys kannattaa unohtaa, seuraava kaupunginhallituksen salainen keksintö voi koskea sinun ympäristöäsi. "Ei kuulu mulle" asenteesta pitää päästää irti.
Rami Vähä-Koskela
Lohja

#2 Juhani Pajunenhan haluaa Malmin kentän pois

30.05.2008 21:56

Pajunen on helsingin kaupungin johtaja (kok) ja hänellähän ei ole intressejä Malmin nova ostoskeskukseen saada lisää asiakaspohjaa
jani takkinen
lohja

#3 Voi, voi näitä lohjan päättäjiä....

04.06.2008 22:48

En todellakaan ymmärrä, kenen etua tässä nyt taas ajetaan. Nyt halutaan tänne ihan mitä tahansa, kun ei tullut ideaparkkia!. Ensin saastuttava jätteenpolttolaitos, jonka raskasmetallijäämiä n.2% mitä ei pystytä suodattaan ja nyt tämä lentokenttä.. Päästöjä,melua ja trafiikkia ihan liikaa omenakaupungille..
Mia .
Neljäntuulentie

#4 Samaa mieltä!!

19.02.2009 09:52

Mä oon nyt 50km kauempana sieltä, joten asdfghjklöä!
Juuso Knuutila
Vieras

#5

13.09.2010 12:05

olen hyvin huolestunut asiasta...