Konemusiikki kiellettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Konemusiikki kiellettävä.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

20.08.2010 12:07


flowerpothead
Vieras

#152 kielletään kaikki!

20.08.2010 16:37

Kaikki musiikki jota kuunnellaan äänentoistolaitteiden kautta on teknisesti konemusiikkia, oli se sitten cd,mp3,vinyyli tai kelanauhuri. Äänet on tallennettu johonkin formaattiin jota toistetaan koneistetusti kaiuttimilla, joten kaikki musiikki pitäisi kieltää.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

20.08.2010 22:11


fp
Vieras

#154

21.08.2010 12:12

sakari sä taidat olla tripeil ku tommosii kirjottelet!!!

Highstorm Juha
Vieras

#155

21.08.2010 12:37

Huumeet on pahoja! Puhun muidenkin huolestuneiden puolesta! Kauanko meitä huijataan, kysyn vaan! Flow festivaalin jäljiltä likaa kaduilla. Huumeita oli tuollakin, tarkistin netistä. Mitä tekee päättäjät?

Huolestuneiden puolella

#156 Re: Haha

21.08.2010 12:43

#16: nea österberg - Haha

Ei kannata nauraa. Musiikki voidaan ja toivottavasti kielletäänkin jos sillä ei ole sivistävää vaikutusta. Ajat tulevat muuttumaan! Monen kanssa olen jutellut, ovat samaa mieltä! Päättäjät eivät ole tässä eikä muussakaan meille rehellisiä. Yrittävät tehdä meistä kehitysmaata.

Juuso
Vieras

#157 Eipäs

23.08.2010 08:59

nyt lähdetä mollamaan yhtä tapahtumaa. Aina se ihminen itse, joka päättää mitä itseensä tuuppaa.

 

http://latelehikoinen.wordpress.com/

Rautalanka Rocks
Vieras

#158 No voi juma sentään!

27.08.2010 16:47

HAHA no johan oli lausunto. Kyllä mä luulen, että se ongelma on ihan jossain muualla kun konemusiikissa.

Jos sulla on tarve tai halu huumeisiin, niin ei siinä tartte musiikkia avuksi. musiikki toimii siinä vain stimulanttina.

Niin ja muissa musiikkilajeissahan ei kukaan ole vetänyt tai tule vetämään mitään. Taitaa olla konemusiikin syytä. HOHO

 

"Konemusiikin tekeminen ei myöskään vaadi minkäänlaisia musikaalisia taitoja, vaan sitä pystyy tuottamaan kuka tahansa -- esimerkiksi uusia uhreja liigalleen etsivä paatunut huumerikollinen -- pelkällä napinpainalluksella".

 

No ei kun siitä vaan sitten tekemään. VOI SAATANA!

 

wanker

Rautalanka Rocks
Vieras

#159 Sakarin Sakari

27.08.2010 17:11

Kannattaisi muuttaa tänne citiin sieltä persreijästä muutamaksi kuukaudeksi, niin avautuisi toi sunkin maailmankuva hieman.

Kyl mä ymmärrän Sakke (jos sallit lemppinimen käytön, näin kavereiden kesken), että se sun akkas naama rupee vituttaan pikkuhiljaa, kun olet sitä näköjään jo puoli vuosisataa tuijottanut.
(Sakarin nettisivujen kuva nimittäin paljastaa kaiken)
äläkälä helevetti agrejas viattomiin konemusiikin ystäviin pure. Rupee säkin vetää vaan roinaa suoneen ja kuuntelee tesnoa, niin kyl se siitä.

Peace

Konemetsä sucks
Vieras

#160 Niinjust!!!

29.08.2010 15:10

Konemusiikki tapahtumista konemetsä on yksi mainostetuimmista suomessa, joten ei ihme että teinejä jotka vetävät mitä tahansa mitä käsiinsä saavat tulevat paikalle. Konemusiikki on ihmiselle itselleen juuri sitä mitä haluat, jos se on jostakin pelkkää huumeiden vetämistä niin säälihän se on. Huumeita vedetään joka skenes, mutta kaikkia ei vain leimata näin vahvasti. Se joka sanoo ettei konemusan tekemiseen tarvita taitoa, joko ei ole koskaan sitä tehnyt, on luonnonlahjakkuus tai tekee todella paskaa. Antakaa meidän reivata rauhassa ilman poliiseita ja ihmesekoilijoita :D

....
Vieras

#161 heh...

13.09.2010 01:07

otin jo melkein tosissani.... koominen kaveri:)

mp
Vieras

#162 .

13.09.2010 12:26

jaa.a pitäiskä itkee vai nauraa? Taidan nauraa...

S-A. Ritolammi
Vieras

#163 Huono vitsi tai naurettava väite

14.09.2010 21:45

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Itse olen konemusiikin tekijä, ja kuulostaa niin hölmöltä että aijai. Mistähän tällaista olet saanut päähäsi, et ainakaan perusteellisen ajattelun tuloksena. Kannattaisi tutkia asiaa, ennenkuin lähdet analysoimaan tuollaisia yleiskäsityksiä :D. Tosiaan huumeiden käytöllä ei ole minkäänlaista yhteyttä konemusiikkiin, ja konemusiikin tekeminen vaatii todella taitoa sekä luovuutta jotta voisi saada aikaan jotain jota voi pitää hyvänä musiikkina.

ärsyyntynyt
Vieras

#164

15.09.2010 17:02

Hei haloo!! Eihän tossa ole mitään järkeä. Mistä olette varmoja että jokainen ihminen joka kuuntelee sitä musiikkia käyttää huumeita?! Toiseks nykyään baareissakin soitetaan trance/house miksaus jotai laulua käyttääkö sielläkin kaikki huumeita? Kyllä täytyy sanoo että tässä ei minkäänlaista tolkkua. Sittenhän pitää oikeesti kieltää lailla kaikki musiikki. Koska olen nähnyt kyllä narkkareitten kuuntelevan samaa musaa mitä soitetaan esim karaokebaareissa eli nekin pitäisi kieltää.. Te jotka kannatatte tätä lopettakaa musiikin kuuntelu koska kyllä niitäkin "huumeiden" käyttäjät kuuntelee.

konemies
Vieras

#165

19.09.2010 21:24

Herranjumala mitä paskaa

Leizii
Vieras

#166 Konemuusikko

19.09.2010 22:12

Itsekkin teen välillä dance trance ja muuta electronista 'konemusaa'. Minä ja moent minun harrastekaverini kuitenkin ollaan pitäydytty huumeista.

Ei voi tällätavoin yleistää. Lähestulkoon loukkaavaa.

mik-303
Vieras

#167 sakarias vois ryhtyä tahkomaan rahaa..

22.09.2010 11:36

painamalla nappia ja tekemällä instant hittejä jos musiikin tekeminen on kerta niin helppoa :)

astral projection
Vieras

#168 Olen samaa mieltä. Viulunsoitto on Sa47ana5sta !

23.09.2010 22:58

Konemusiikki tarjoaa elävää ääntä, joissa ei lauleta väärän profeetan JEESUKSEN (provo) nimeen.

Pitäis hoilaa jotain Hoosiannaa vaikka musiikin on tarkoitettu osumaan ihmisen ytimeen. Tanssikeskukseen eli käpyrauhaseen.

Muinaisessa Australiassa tämä jo osattiin.

Oltuani kiinnostunut musiikista rakastuin pSy-TranCeen.

Ennen sitä kutsuttiin Goatranceksi ja vastustajia riitti.

Nyt olen kasvanut aikuiseksi, teillä riittää silti huolia,

 

"Hallituksen huorat, rahateollisuuden huorat,       McDonaldsin HU0Ra7"

 

Terveisin; N0mad.

Karina
Vieras

#169

12.10.2010 22:38

huhhu, et oo onneks sekasi :D

 

Konemusiikki<3

Oletko tosissasi?
Vieras

#170 Ehdotus

14.10.2010 22:10

Mitäpä jos saman tien kielletään kaikki musiikki, koska nehän saattaa olla jokin suunnitelma saada nuoret huumekoukkuun? Tai jos saman tien lukitaan itsemme ja lapsemme pimeään kaappiin suojaan, niin ei varmasti käy mitään pahaa!
shaktipuja
Vieras

#171 OM - MO

23.10.2010 04:11

Tei ootte hirveen ihania, monimutkasia yms. mut kamoon <93
Jhoonine
Vieras

#172

23.10.2010 04:24

Jeesus Kristus tamppas kanssani kun olin SELVINPÄIN, Mahadeva tamppasi kanssani kun olin SELVINPÄIN, Krishna, Gautama Buddha, VILLIELÄIN. Suomen ja koko mailman nuoriso haluaa kehittyä. ME RIKOTTIIN SE MITÄ TE ETTE. ME TEEMME SITÄ MITÄ TE ETTE. ME NAUTITAAN SIITÄ MISTÄ TE ETTE. ME OLEMME SEURAAVA SUKUPOLVI JA SEN INSPIRAATIO.
internetin valtias
Vieras

#173 Tää kaveri pitäisi kieltää

24.10.2010 16:07

otsikko kertoo senkin röllit :(
Dopefiend
Vieras

#174 Hahahahhahah

30.10.2010 18:29

Oikeesti. Päivän parhaat naurut sai täst adressist kyl. =) Mä käytän huumeit ja kuuntelen iskelmää. Elikkä Janne Tulkki pitää laittaa linnaan !!! =) HEHEHEHEHEHEH
Keke Leminen
Vieras

#175 Joo?

01.11.2010 15:35

1. Ensiksi tulisi kieltää musiikkityypit, joiden psykologinen vaikutus on JO ITSESSÄÄN huumausaineiden kaltainen. Ns. puhdas konemusiikki (englanniksi "tegno") edustaa tätä tyyppiä. SIIS MIKÄ IHMEEN TEGNO? VOISIT EDES HYVÄ MIES KIRJOITTAA SANAN TECHNO OIKEIN! ENNENKUIN RUPEAT TÄLLÄISIÄ KIRJOITTELEE?

Olen ollut konemusiikin kuuntelija jo 10 vuotta, sekä äitini on...
Äitini on ollut Hollannissa suurimmissa konemusiikki tapahtumissa ja siellä mitään huumehöyryisiä ihmisiä juuri ollut vaikka siellä huumeet ovatkin sallittuja.

Olen kuunnellut tuhansia ja tuhansia konemuusikki biisejä ja kertaakaan ole mtn transsi tilaa saanut ja olisi huumeita mieli alkanut tekee...