Pelastakaa lasten jalkapallokenttä Kaisaniemessä!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pelastakaa lasten jalkapallokenttä Kaisaniemessä!.

Teemu Koivisto
Kiukainen

04.08.2008 22:11

h m

#2 ^

05.08.2008 18:37

taas joku ylireagoiva äiti..
"Eikös suunnitelmiin kuulu korkean aidan rakennusta kenttien väliin jolloin pallo pysähtyy siihen?" <- ongelma ratkaistu?
h m

05.08.2008 18:38

siis meinasin sitä että onglemahan on ratkaistu jo
Mia Söderholm

15.08.2008 11:39

1.
Tuskinpa toteutuu - eipä oikein taitaisi onnistua kentän vuokraaminen konsertteihin, sirkuksiin yms tapahtumiin, jos kentän poikki menisi korkea aita...

2.
Kyllä nappulaikäisten täytyy saada harrastaa mahdollisimman lähellä kotia!
Nyt, kun Kaisaniemen iso kenttä on ollut vuokrattuna esim. konsertteja varten, jalkapalloilijat ovat kuitenkin voineet harjoitella Kaisaniemenkadun puoleisella nappulakentällä. Mikäli nappulakenttä siirrettäisiin ison kentän yhteyteen, myös nappulajoukkueet joutuisivat reissaamaan eri kentille ympäri stadia tai peruuttamaan harjoituksia.

3.
Lukukausien aikana Kaisaniemessä järjestettävät tilaisuudet rajoittavat paitsi jalkapallojoukkueiden, myös lähikoulujen mahdollisuuksia käyttää urheilukenttää.

Esim. 1.9. - 31.10.2008 = 61 päivästä kokonaiset 42 päivää on vuokrattu siten, että isolla kentällä ei voi urheilla!

Tämän lisäksi, 5 viikonloppupäivää ja 7 arki-iltaa on varattu urheilutapahtumille, joiden aikana kentällä ei voi treenata (jp-turnaukset, kriketti, piirin ottelut).

Jäljelle jää siis kokonaiset 7 päivää, jolloin Kaisaniemen isolla kentällä voi harjoitella syys-lokakuussa!

Koululaiset, futaajat y.m. urheilijat, voivat kuitenkin käyttää nappulakenttää toimintaansa niin kauan kun tämä kenttä pysyy nykyisellä paikallaan.