Adressi Lappeenrannan musiikkiluokkien säilyttämisen puolesta

Hyvät eväät lapselle elämään

#76 Musiikkiluokat Lappeenrannassa

29.09.2013 18:46

Eikö ole hyvä,jos lapsella on mahdollisuus päästä jo alakoulu asteella koulutukseen, joka antaa mahdollisimman hyvät eväät tulevaan elämään. Musiikkiluokilta on on aikojen saatossa monta oppilasta valinnut uransa ja ammattinsa, musiikin saralta. Lappeenrannan kaupunki on varmasti saanut entisiltä musa luokan oppilailta, myös jotain takaisin, kun he eivät ole unohtaneet omaa koti kaupunkiaan, vaan ovat tulleet ja järjestäneet erillaisia musiiki elämyksiä kaupunkilaisten iloksi ja ovat maailman turuilla ja toreilla, muistaneet puhua hyvää omasta kotikaupungistaan. Muualla Suomessa on myös ihasteltu musiikkiluokka koulutustamme, joka on ainutlaatuista. Lopettakaa samantien kaikki muutkin urheilu, kieli ym. koulut, jos nin vähän merkitsee lastemme tulevaisuus. Sekö on tarkoitus, jos lapsi on lahjakas, mutta vanhemmat ovat vähä varaisia, enää ei ole mahdollisuus tasapuolisesti päästä lahjakkuudensa perusteella, jalostamaan kykyjänsä, vaan nyt vanhempien lompakon paksuus ratkaisee. Hävetkää, että edes otatte lapsemme säästökohteiksi.Useat opettajat joutuvat myös työttömiksi. Musiikkiopiston lukukausi maksuja todennäköisesti tullaan nostamaan, niin että varmaan kohta voitaisiin tämän seurauksena sulkea myös musiikiopisto. Järjetöntä säästämistä
vieras

#77 Hätä huuto ! Adressi : Vesistöjen Puolesta-Stop Talvivaara !

30.09.2013 15:40

Kaikki Mukaan allekirjoittamaan Adressi :

Vesistöjen Puolesta - Stop Talvivaara !
Pena -64

#78 Turhaa

16.10.2013 09:59

Musiikkiopetus on turhaa modernissa yhteiskunnassa. Minun mielestäni rahat tulisi käyttää johonkin oikeasti hyödylliseen, kuten yhteiskunnalliseen kasvatukseen.
vai että toimeentulotukea

#79 Re:

09.11.2013 14:09

#1: -

eipä sitä toimeetulotukea saa, pitäisi ottaa huomioon että meillä säilyi Rakuuna soittokunta ja uusia puhaltajia tarvitaan.Jenni Vartiainen ja Olli Herman ovat musiikkiliokan tuotoksia.

Vieras

29.04.2016 08:26

Musiikillisesti lahjakkailla täytyy olla mahdollisuus opiskella musiikkiluokilla.

Vieras

29.04.2016 08:32

Lapsilla jotka ovat musiikillisesti lahjakkaita täytyy olla mahdollisuus opiskella koulussa sitä.