Turun toriparkista kunnallinen kansanäänestys

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Turun toriparkista kunnallinen kansanäänestys.

Olli Raimo
Turku

#1 Kansanäänestys adressista aloitteeksi

07.11.2008 21:29

Tämän adressin vaatimus on nyt konkretisoitunut toiminnaksi. Koska virtuaaliallekirjoitukset tällaisessa nettiadrssissa eivät kelpaa lain edessä kunnallisen kansanäänestysaloitteen tekemiseen, on laaja kansanliike ryhtynyt keräämään ihan perinteisiä allekirjoituksia.

Tervitsemme noin 7500 turkulaisen äänestäjän allekirjoitukset, jotta kansanäänestyksestä voidaan tehdä aloite kaupunginvaltuustolle.

Seuraa asiaa ja osallistu osoitteessa

Jorma Hytönen
Mikkeli

#2 Hyvä Turku- osoitatte esimerkkiä

08.11.2008 19:32

Hyvä Turkulaiset.
Minäkin näin perus Savolaisena kannatan Teidän ajatusta ja perustin jopa oman adressin Mikkelin Toriparkkia vastaan.

Minun koko suku on syntyisin Turusta ja Lempäälästä... itse sekosin tänne Savoon jo koulupoikana. Antakaa se anteeksi ;) On se kovin väärin jos Wanha tori ja Börssi meinataan lahdata maan alle.

Terveisin--- JormaH-- MIkkelistä --

anne airio
turku

#3 tietoa tarvtseva

09.11.2008 15:03

missä voin äänestää parkkia vastaa, missä ja koska niitä nimiä kerätään.Olis kiva tietää kun on vähän kiire!
Jari Suominen
Turku

#4 Toinen Erä

06.02.2009 01:24

Kansanäänestysvaatimus Turun toriparkista keräsi melkein 13000 nimeä kahdessa viikossa ja se luovutettiin kaupunginvaltuuston edustajille Pj Jukka Mikkolalle ja varapj Sauli Saariselle 4.12 2008.
Vaatimus kansanäänestyksestä on tulossa Turun kaupunginvaltuuston käsittelyyn 16.2 2009. Samana päivänä on mielenosoitus Kauppatorilla klo 17 ja kulkue lähtee sieltä kaupungintalolle.
Kaikki mukaan vaatimaan demokratiaa Turussa!

Vieras

27.05.2012 10:20

Turku on niin pieni kaupunki, ettemme tarvitse lisää parkkipaikkoja. Torin ilmettä maan päällä on syytä kääntää viihtyisämpään suuntaan. Otetaan mallia vaikka Kuopiosta ja Salosta.Tori tarvitsee kunnon kahvilan, pysyviä penkkejä, jotain ikivihreää. Kauppatilat lomaan. Ja enemmän ohjelmaa, niin väki saadaan paikalle ja käymään lähistön liikkeissä samalla.

Vieras

27.02.2015 09:01

Turkuun ei tarvita toriparkkia, koska pysäköintitaloja on jo tarpeeksi keskustassa. Kokkarit ovat tosi laiskoja, jos eivät jaksa kävellä Louhesta kauppatorille!!! Sitäpaitsi uskon, ettei rakennusprojekti ole edes käytännössä mahdollinen, kauppatorin alla olevan savimaan takia, se on niin upottavaa, että parkkiluola vajoaisi maan sisään..!! Projekti kestäisi n. 5v. ja sinä aikana ei olisi toria käytössä ja bussien pitäisi lähteä kauempaa.Joten toriparkki on aivan älytön, tuhoontuomittu idea..älä äänestä sen puolesta, jos kansanäänestys saadaan aikaan!!!