Naisilta henkilöauton ajo-oikeus pois

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Naisilta henkilöauton ajo-oikeus pois.

Ville Niinistö

#1 Ei naisilla henkilöajo-oiketta...

Jo ympäristö syistäkin tulisi naisilta poistaa henkilöauton ajo-oikeus.Tätä käsitystä vahvasti puoltaa naisten runsas alkoholin käyttö ja piittaamattomuus ajella autolla juovuksissa ja muutenkin miten sattuu.
Kuisma Lappalainen

#2 En allekirjoita

Koko maapallolla on vain yksi maa, jossa naiset eivät saa ajaa autoa. Se on Saudi-Arabia ja sielläkään naisten ajokielto ei perustu lakiin vaan uskonnollisiin säännöksiin, joita vastaan taistellaan jatkuvasti. On vain ajan kysymys koska sauditkin päästävät naiset rattiin. Jos sauditkin päästävät naiset rattiin, olisi tämän adressin vaatimusten toteutuessa Suomi ainoa sellainen maapallon maa, jossa naiset eivät saa ajaa autoa. Tässä ei ole mitään järkeä. En myöskään tule äänestämään koskaan sitä henkilöä, joka kirjoitti edellisen naisten ajokieltoa puoltavan kommentin, vaikka presidentinvaaleissa äänestinkin erästä hänen sukulaistaan, joka tosin kuuluu eri puolueeseen.

#3

Adressin tekijä on selkeästi persu.
pjhga

#4 Re:

#3: -

Tai siis Päivi

ahmed

#5 Re: Re:

#4: pjhga - Re:

Ei tömmästä ehdotakku islamilaiset

Läskilahtari Nysäkulli

#6 Kannatetaan

Helvetin hyvä adressi

Tyttö

#7 Tää on ihan lystikäs tavallaan.

Ei tuu ikinä menee läpi ja no. Sovinisti =mies joka on ulkoisesti vastenmielisen näköinen.  Sosiaalisilta taidoiltaan heikko lahjainen eikä täten ole koskaan päässy seksuaaliseen tai mihinkään muuhunkaan kontaktiin naisen kanssa joten pohjaa käsityksensä vanhentuneille stereitypioille ja purkaa itse aiheutettu turhautumistaan naisvihaan.

#8

naiset eivät osaa ajaa autoa esim päivi räsänen

#9 tampiot

Miksi pittää yleistää ihan niinku joka ikinen maailman nainen ois huono ajamaan autoa? Voin kyllä ihan kokemuksella sanoa että on myös huonoja mieskuskeja EIKÄ se tarkota että joka ikinen mies ois huono ajamaan ja miehiä pitäs kieltää ajamasta. JÄRKI KÄTEEN

Maalais tollukka

#10 EI TODELLAKAAN!!!!!!

Miks naisilta pittää viiä ajo-oikeus kun meillä ompi 15Km lähimpään kauppaan ja isä EI TODELLAKAAN kerkiä eikä suoranaisesti viittä tai ossaa käyä kaupassa. ETTÄ TÄLLASTA MIELTÄ MÄÄ OON!!!!!!!

Ime munaani homo

#11 Homopoliisista päivää

Adressinlaatija on hyvä ja poistaa scheissen adressinsa sillä tällainen ei mene Suomessa läpi.

hahah

#12 noloa

Ja miehetkö ovat sitten parempia? Miehet hurjastelevat, ajavat miten sattuu, viittaavat kintaalla liikennesäännöille ja provosoituvat helposti. Mutta tämä adressi taitaakin olla vain mauton vitsi.

#13

kiitos päivän parhaasta naurusta :-D

Vaimitensenytoli

#14

Jännä kun suurempi osa kolareiden ja onnettomuuksien aiheuttajista on miehiä

Juu

#15

Tässä pitää tietää, että tämä on tehty täysin trollauksen kannalta

madesus^

#16 Re: Homopoliisista päivää

#11: Ime munaani homo - Homopoliisista päivää

kuka keksii tällästä saissea.. naiset on yhtä hyviä kuskeja kuin miehet ja parempiakin koska NAISET keskittyy ajamiseen esittämisen sijaan usein kolarit tapahtuukin miesten pikku päähän pistojen takia! huoh...

asentajamuija

#17 VMP

hahahhahahaa  viddu miten huonon jutun on taas joku keksiny.... Joko stnan huono trolli tai sit vaan joku homosovistisika joka vois vaikka mennä vetään ittensä narun jatkoks:D

paras

#18

Hah,  moon ainaki ensteks paras kuski. Ja olen NAINEN!  Pusi pusi

Ammattiautoilija, mies

#19

On kyllä taas todella mauton adressi. Naiset on ihan yhtä hyviä kuljettajia kuin miehet, ellei jopa parempia.

Itse tunnen monta naista jotka ovat ammattiautoilijoit ja tunnen myös monia naisia jotka ymmärtävät autoista yhtä paljon kuin minäkin, osa jopa enemmän!

Että adressin laatija, on tosissaan tai ei, ottaa sen pään anaalistaa ja on hiljaa, kiitos

EI NY VIT...

#20 Re: Ei naisilla henkilöajo-oiketta...

Hiacenainen

#21 joo....

No mikä ettei jos miehet tienaa sitten kaikki rahat, niin eihän mun tartte  enää mihinkään ajella, kun ei töihin tartte mennä. Voin myydä tuon Hiacen pois. Onhan se vähän raskas käännelläkin ahtaissa pihoissa.

#22

Ei tätä nyt kannata tosissaan ottaa kun jokainen kuitenkin ymmärtää ettei tälläisessä ole järkeä.

Surettaa

#23 Eikö jo riitä?

Huono vitsi.

Naisia dissataan jo tarpeeksi liikenteessä. Tilastojen valossa - jos siis TURVALLISUUTTA liikenteeseen haetaan, eikä villin lännen meinikiä - pitäisi ajokortti kieltää alle kolmekymppisiltä ja n. 45-55-vuotiailta miehiltä. Tai sitten tehdä kaikille kuskeille alkotestin kaltaiset testosteronitestit... kukahan niistä jäisi kiinni.

Kun olen joutunut jopa naisille todistelemaan, että minä EN ole niitä IHMISIÄ (miehiä tai naisia), jotka pahassa paikassa nostavat vain kädet silmille ja kirkuvat (ks. Suomen surkein kuski), niin en oikein jaksa tämmöistä "huumoria".

Minkä lisäksi olisi ehkä hyvä koko suomalaisen liikennekulttuurin kannalta, että liikennesääntöjen noudattamista alettaisiin vihdoin pitää hyvän kuskin ominaisuutena! Sekä huomaavaisuutta liikenteessä - kuten esim. auton pysäyttämistä suojatien eteen. Tällaista olen nähnyt tapahtuvan esim. macho-Espanjassa, eikä keltään ole siellä sen takia tietääkseni pallit pudonneet.

Ihmettelen tämän adressin motiiveja, todella.

Vieras

#24 Re: Ei naisilla henkilöajo-oiketta...

#1: Ville Niinistö - Ei naisilla henkilöajo-oiketta...

Muuttakaa saudeihin jos täällä on vaikeaa ja opetelkaa yhdyssanat.

...

#25 En allekirjoita