koirien hautapaikkana kaatopaikka

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista koirien hautapaikkana kaatopaikka.

Jonna Tossavainen
Polvijärvi

#2 on yleistä

23.02.2009 12:10

Hei,
miksi Kajaanissa ei saa haudata omalle/tuttavan maalle sitten?
Pitkän aikaa esim. klinikoilla lopetetut hevoset ja varmaan muutkin eläimet on kipattu kaatopaikoille, tämä on ihan yleinen käytäntö. Ymmärrän toki, että ihmiset joilla ei ola mahdollisuutta haudata koiraa "omalle maalle" haluavat sen yleiselle hautausmaalle. Useissa kaupungeissa tämän asian on saanut läpi eläinsuojeluyhdistys, kannattanee sinne soitella ja kysellä, onko heillä hanketta suunnitteilla!
Toivottavasti saatte lemmikeillenne Kajjaanissa rauhallisen lepopaikan.
Ystävällisin terveisin allekirjoittanut.
Jonna Paldanius
Raahe

#3 meillä päin ei oo ollenkaa pieneläin hautausmaata :(

23.02.2009 18:37

pitää haudata todella kauas ja sekin hautausmaa on jo täynnä
tarja-liisa laakso
järvenpää

#4 Tuhkaus ja uurnalehto

23.02.2009 23:10

Meidän koirat on eläinlääkäri lopettanut ja hän lähetti ne tuhkaukseen. Sai ottaa tuhkat uurnassa kotiin tai sitten ne tuhkat voidaan laittaa uurnalehtoon eläinten hautausmaalle. Kyllähän se on väärin,että eläimet viedään kaatopaikalle! Eikös sen EU.kin kiellä!Ajatelkaa jotain isokokoista koiraakin,sehän on sama kuin hevosen veis kaatopaikalle.

Jos pidät omaa lemmikkiäsi kuin perheenjäsentä,niin pahalta tuntuis sellainen loppu parhaalle kaverille.
Tanja Lindroos
Riihimäki

#5 Jokin muu paikka

23.11.2009 06:03

Ei ole kovin hyvä paikka, ei. Kaatopaikka. Kuka sinne haluaisi rakastaan viimeiselle leposijalle viedä, ja sitten mennä sinne muistamaan? Ei tunnu oikealta. Parempi paikka pitäisi keksiä ja löytyä.

Vieras

29.05.2011 08:38

Minulta on kuollut koira ja se oli minulle ttodella tärkeä. Poltimme sen ja veimme tuhkat erääseen metsään. Käyn välillä sytyttämässä kynttilän jne. Niillä, jotka haluavat kunnioittaa koiraansa (tai mitä tahansa eläintä) pitäisi olla mahdollisuus siihen!
olli

20.03.2012 15:54

Pieneläimille oma hautauspaikka!!
iia

#8 Tässä hyvä vaihtoehto!

28.05.2012 00:53