Lisää liikuntaa kouluihin

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Lisää liikuntaa kouluihin.

janika on cool

06.07.2010 18:06

jos haluatte mennä juoksemaan hikiseen jumppasaliin ja näyttää ja haista koko päivän siltä että oisitte just juossu maratonin niin toki

menkää pelaa habbo hotellia ja olkaa ilosia

unohtakaa tälläset adressit

Tsähpi Leskelä

#27 enemmän

10.08.2010 21:05

vähän enemmä sitä liikuntaa

#28 Re: enemmän

09.05.2011 09:24

#27: Tsähpi Leskelä - enemmän

Haluaisin kuulla, missä koulussa OPETETAAN liikuntaa? Siis lajitekniikoita, vaikka juostessa tai pesäpallon osumiseen vaikuttavia tekijöitä? 80-90-luvuilla mitattiin coopereita, pidettiin luokan kesken uintikokeita ja pelattiin pesistä, muttei opetettu miten tuloksia parantaisi. Tai miten esim palloon todennäköisimmin osuisi. Ja sama jatkuu edelleen 2010-luvulla. Ihan sama, että pidettäisiin historian kokeita opettamatta lapsille ensin koko ainetta.

Turha sanoa, että lenkkipolulle vaan hushus, kun pedagogiikka liikunnan osalta ei pelaa. En ymmärrä, miksei se ole oppiaine, josta saa vain "suoritettu" merkinnän. Lisätunnit ovat paikallaan vain jos liikkumisen iloa ja urheilulajien tekniikoita opetetaan. Jalkapallon perässä kaahottaminen ja verenmaku suussa pururadan kiertäminen eivät innosta sohvapottuja liikkeelle - nyt eikä tulevaisuudessa.

#29 Lisäliikkaa mistä?

24.08.2011 17:30

helpoin tapa on ottaa tunteja pois sellaisista aineista joita ei tarvitse niin paljon kuin nykyisellään sitä on eli:uskonto,äidinkieli,kuvaamataito,ruotsi

#30 Re: Re: enemmän