Raiskauksista kovemmat tuomiot
Ota yhteyttä adressin tekijään
VS: Kantelu
Koko lakipykälästä "pakottaminen sukupuoliyhteyteen" ja "seksuaaliseen tekoon pakottaminen" pitäisi tehdä kantelu, koska ne ovat yhtä kuin raiskaus, mutta tuollaisina lakipykälinä ne vähentävät tuomiota lieventävien asianhaarojen vallitessa.
jopo
Lakipykälien uudistus ,kiitos!
Sanotaan että suomi on sivistynyt maa ja meistä kannattaa ottaa mallia,mallia että naisten jotka ovat raiskauksen uhreja ovat arvottomia lain edessa hakien tuomiota tekijälle??!
ei herrankiesus, on jo ärsyttäny pitkän aikaa nää tuomoitten laimeudet. ite oon joutunu vankilaan ku puolustin itseäni nyrkein,mutta nää pedarit ja muut hullut ehtoollisella... nyt vasta löysin tän sivun ku luin iltalehtee. "Päättäjäisten synkkä loppu: 14-vuotias raiskattiin,....Käräjäoikeus tuomitsi vastaajan vuoden ja kymmenen kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen. Ehdollisen ohella miehen tulee suorittaa yhdyskuntapalvelua 90 tuntia.. että näin.
Rikollisten hyysäysvaltio = The only justice u get is the justice u TAKE
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: Inappropriate content
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: Inappropriate content
aihetta?
Oiskohan tätä aihetta jo jakaa ympäri sos. mediaa niin saahaan kymmeniä tuhansia allekirjoituksia!!
Miksei tätä ole laitettu www.kansalaisaloite.fi sivustolle?
Oli niin hyvin sanottu ja ilmaistu asiat että tekis mieli kopioida tää sinne, mutta en nyt kummiskaa :D Sielä sivustolla tää sais paljon enemmän huomiota. Voisiko siis tämän kirjoittanut laittaa sen myös sinne?
Kansalaisaloite
Voisko tehdä kansalaisaloitteen lainsäädännön muuttamiseksi?
Tää asia on kyllä aivan järkyttävällä tolalla Suomessa..itse allekirjoitin adressin, koska olen itse väkivaltaisen raiskauksen yrityksen uhri. Onneksi tapahtui Espanjassa ja tekijä sai kunnon tuomion vaikka itse raiskausta ei luojan kiitos ehtinyt tapahtua.
| This discussion has been closed. |
Kantelu oikeusministeriölle