KAUNIAISTEN HUVILAT VAARASSA?

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista KAUNIAISTEN HUVILAT VAARASSA?.

18.02.2014 18:34

Vanhat rakennukset kannattaa korvata kaikki uusilla moderneilla.
Asunnut Kauniaisissa vuodesta 1976

#2 Granilaiset?

20.02.2014 11:57

On tosi omituista etei, Kauniaislaiset ole laittaneet yhtään nimeä ko, adressiin? Huvila-asia ei
kiinnosta heitä. Huviloiden kunnossa pito vie rahaa.
Hanna-Maija Närvänen
Adressin tekijä

20.02.2014 13:55

Huvilat ovat pääaosin yksityisomistuksessa. Omakotiasuminen maksaa siinä missä muutkin asumismuodot. Huvilassa asuminen ei maksa sen enempää. Kysymys on enemmänkin tahtotilasta ja mielenkiinnon kohteista.

Veikkaanpa, ettei adressista tiedetä Kauniaisissa, Utsjoella tai Vantaalla yhtikäs mitään. Itsekin törmäsin tähän adressit.comiin ensimmäistä kertaa. On tosin totta, että ikävän monet eivät ole kiinnostuneita rakennusperinnöstä sijaitsipa se missä tahansa kunnassa. Voikin kysyä haluammeko antaa tuleville sukupolville perinnöksi pelkkiä pakettitaloja niitä sinänsä muuten kuin kulttuurihistoriallisesti vähättelemättä?

Joka tapauksessa toivon, että ainutlaatuinen rantamaisema säilyisi ennallaan kaikkien ilona!
Vieraampi

#4 Re:

24.02.2014 21:22

#1: -

Miksi kannattaa korvata? Perustele!

25.02.2014 12:56

Uskomatonta että tällaisesta täytyy edes adressia allekirjoittaa. Uutta saa aina tehtyä, mutta vanhaa ei.

17.03.2014 17:10

Vääksyssä sama surullinen meno, valtakunnallisesti arvokkaaseen kanavamiljööseen lasibetonikerrostalo idyllisten vanhojen puutalojen raitille. Mitkään asiantuntijalausunnot ei paina mitään, grynderit jyrää, kunnan isien siunatessa hankkeet. Tsemppiä taisteluun sinne, Vääksyssä se on hävitty. Seuraavan "uhrin" purkua jo valmistellaan hyvien veljien kesken.
Veera Ukkola
Espoo

26.03.2014 15:08

Mua henk. koht. ärsytti Espoon Sepänkylässä asuessa Kauniaisten Junghanssin kartanon mikä lie vuokraus aina juhlat ja meteli jatkui vielä vuokraus ajan ulkopuolelle jopa 00-02 aikaankin vielä ja sitten viimein kun poistuttiin jäivät nuoret metelöimään lähialueelle niin että se raikui monen sadan metrin päähän Sepänkyläänkin.. Ei minkäänlaista valvontaa, että varmasti juhlat ei venyisi yli klo22 ainenkin ihmiset sais rauhan jos talo purettaisiin tai sen vuokraaminen lopetettaisiin.. Ei mua haittaa tietenkään juhlinta, mutta desidelit kyllä ylittyi reilusti yli sallitun ja vain kevyenliikenteenväylän toisella puolella saattoi jo olla sitten ensimmäinen asunto jota tuo eniten häiritsi.