Turkistarhaus kiellettävä!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Turkistarhaus kiellettävä!.

vieras
Vieras

#176 sallalle

29.01.2011 09:31

hyvä kun löyty oikea lääkitys, muistahan ottaa huolella aamu/ilta-lääkkeesi. varo yli-annostusta!
Omissa nahoissa
Vieras

#177 Re: Re: Re: turkis on in...

29.01.2011 16:44

#174: Vieras - Re: Re: turkis on in... 

 

Hyvä, että haluat luopua turhakkeestasi, mutta minä en halua, enkä tarvitse turkkia; niin kylmäksi, julmaksi ja sivistymättömäksi en halua tulla, että hyväksyisin minkään elävän olennon häikäilemättömän hyväksikäytön, vapaudenriiston, orjuuttamisen, kiduttamisen, turhaan tappamisen...
Koska tiedostan asioita niin miksi tahtoisin olla kävelevä jääpuikko, joka lankeaisi hölmöläisten kierteeseen yrittämällä lisätä ulkoista kauneuttaan sisäisesti raaistumalla tai ulkonaista rikkauttaan tunne-elämältään köyhtymällä? Olet varmaan itsekin jo ymmärtänyt.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

29.01.2011 16:54


Salla Tuomivaara
Vieras

#179 lopetetaan tämä

29.01.2011 22:33

Olen vain tajunnut että meidän kaikkien on hyväksyttävä suomi sellaisena kuin se on ei meidän pitäisi sitä väkisten yrittää muuttaa.
Olen pahoillani kaikille mutta minä en jaksa enään tätä.
Äläkä sinä "Omissa nahoissa" ystävä kulta kyseenalaista minua olen kuitenkin oikeassa
Esa
Vieras

#180

29.01.2011 22:37

lopetetaan jo tämä koko pelleily tästä turkistarhauksen kiellosta ei sitä pidä eikä kannata kieltää eikä edes saa kieltää missään nimessä koska me tarvitsemme nyt jos koskaan näitä turkiksia että voimme antaa niitä näille kettutytöille niin ei niiden tule kylmä!!!
pesän selvitys
Vieras

#181 tämä eläinsuojelu hyvä bisnes

30.01.2011 11:22

tämä on parempi rahankeruu organisaatio kun uskonlahkot. esim. jollekin kiinalaisen karhun pahoinvointiin saatu suomessa lahjoituksena 50.000e. arvatenkin tietää mihin raha menee ! näitä suojelukohteita kyllä piisaa ja rahaa "palaa". silmänlummeeksi tonttuutetaan nuorisoa, monistetaan parillakypällä materiaalia jakoon niin näyttää hyvältä. nää kansanedustajien vaalitukisotkut on kuulkaa kolikkopeliä tähän verrattuna. RIKOSTUTKINTA TULEE KÄYNNISTÄÄ VIIPYMÄTÄ !
Matti Haapala

#182 Kaksinaamat!

30.01.2011 15:25

Turkistarhauksen tarkoituksena on myydä turkkeja. Ja niitä turkkeja tulisi saada myytyä hyvällä hinnalla. Jotta turkiksista saisi hyvän hinnan, tulisi turkiseläimen turkki olla hyvin. Jotta eläimen turkki voi olla hyvin, tulisi eläinkin olla hyvin. Ja tästä syntyy sykli eläinten hyvinvoinnille.

Minä en hyväksy sitä, että jotkut turkistarhaajat laiminlyövät räikeästi työnsä. Kuitenkin turkistarhauksen kautta me ihmiset voimme saada hyvät vaatteet ja asusteet. Myös turkiseläimille on paikka jossa ne voivat olla aiheuttamatta tuhoa luonnolle ja luonto niille. Minkit ovat sellaisia niljakkaita eläimiä, että ne ei anna kenellekkään armoa, vaan tappavat kaiken liikkuvan.

Ja jos jokin on julmaa, niin tietysti turkistarhauksen vastustaminen. Onko oikeasti niin hyvä mieli, että olette tehneet jonkun ketun elämän täysin mitättömäksi? Kettu parka on kasvatettu koko elämänsä häkissä hyvissä, keskinkertaisissa tai paskoissa oloissa ja viette tältä eläimeltä koko elämänsä tarkoituksen: Lämmittää jonkun ihmisen vartaloa. Te olette julmia paskiaisia!
aikuinen
Vieras

#183 alaikäisten nimet poistettava

31.01.2011 06:36

lasten nimet roskiin. kyseisen adressin tulosta vääristää ala-ikäisten lasten alle kirjoitukset.
entinen EVR soturi
Vieras

#184 ei kieltoa

31.01.2011 20:06

saa jatkua
Eero Vuorela
Vieras

#185 lopetetaan

31.01.2011 21:46

meidän pitää tajuta vain että elämä on nyt ohi jos emme lopeta eläinten suojelua koska olemme käyttäneet sen turhuuteen!
entinen animalisti
Vieras

#186 varokaa teitä hyväksikäytetään

01.02.2011 14:49

kuinka nuoruuteni hukkasin eläinoikeusyhdistyksen jäsenenä,aivopesua ja asioiden vääristelyä. lopultakin silmäni aukesi, hankin oikean ammatin ja menin kunnon työhön.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

01.02.2011 18:21


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

01.02.2011 20:14


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

02.02.2011 08:11


kirveellä töitä
Vieras

#190 sensuuria

02.02.2011 13:10

sensuuriin joutuu kun tosimiehet rupeaa täällä oikein puolustamaan !

Vieras

#191

02.02.2011 20:22

minä vannon tappavani jokaisen eläinsuojelian joka mun turkistarhalle tulee ilman lupaa "
on jopa ilmoitus kyltti siitä" siksi kai ei kukaan ole vielä uskaltanu salaa tullakkaan vai johtuneenko tuo nuosta isoista vahtikoirista?
no jokatapauksessa saan kohdella eläimiäni juuri niinkuin haluan koska olen täälä jumala!!
niin ja olen suunnitellut että voisin lähteä käymäs helsingis tappamas muutaman aktivistin kun on nuo osoitteetkin tuolla niiden kotisivuilla!!
että sopii jo soittaa poliisit valmiiksi paikalle pitelemään mua vaikka siihen tarvitaan ainakinm kymmenen poliisia että saavat mut aloilla pidettyä
think about that
Vieras

#192 TÄRKEÄ

03.02.2011 00:04

Nyt vaa nimmie alle ja maenostammaa tätä adressie :) Ihminen pärjää nykymaalimassa ilima ELLÄEMIEN turkkeja!
Vihertäjätär
Vieras

#193 Re: TÄRKEÄ

03.02.2011 08:52

#192: think about that - TÄRKEÄ 

 ei todellakaan pärjää. turkis ja muut nahat ovat välttämättömiä, lisäksi on egologisesti oikea ja kestävä valinta käyttää luonnon omaa materiaalia.

norpanahka-asunainen
Vieras

#194 turkiksia ja nahkaa

03.02.2011 10:24

nyt vaan pukeutumaan turkiksiin ja nahkaan

Vieras

#195 Onneksi

03.02.2011 19:50

Turkis ala teki taas aikamoisen määrän voittoa ja turkiksetb ovat nyt kuulemma taas oikein muotia et kyllä se siitä vielä paranee.
Vieras
Vieras

#196 Re: TÄRKEÄ

03.02.2011 19:51

#192: think about that - TÄRKEÄ 

pärjäämme kyllä parremmin jos poistetaan suomesta kaikki turkisalan vastustajat!!!!!!

Salla Tuomivaara
Vieras

#197 lopetetaan

03.02.2011 19:58

Siis nyt tämä adressi lopetetaan kun olen keskustellu tästä asiasta jo adressin alullepanian kanssa ja hän oli samaa mieltä että tämä adressi voidaan lopettaa. Sitä paitsi minä olen päättänyt lopettaa eläin suojelun kokonaan koska en enään jaksa sitä, Enkä myöskään jaksa enään kiertää pitkin suomea kuvaamassa salaa noita sikatiloja ja kettutarhoja! sai olla viimeine se karstulan keikka sillä nyt se on ohi.
Vieras
Vieras

#199 Re: Re: Re: Re: vähemmän julma

05.02.2011 22:38

#150: Vähemmän julma - Re: Re: Re: vähemmän julma 

Susi se ei nimittäin aina tapa vain syödäkseen vaan joskus huvin vuoksi koska tutun lammastilalla käyny näin.

ainakin kymmenen lammasta oli tapettu raatelemalla ja kuitenkaan yhdestäkään ei oltu kuin pieni pala syöty!!!!!

norpanahka-asunainen
Vieras

#200 sivut

07.02.2011 13:27

kannattaakin lopettaa tämä sivu turha taistella tuulimyllyjä vastaan.