Adressit.com

Turkistarhaus kiellettävä!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Vieras#176 Jan 29, 2011, 09:31

sallalle

hyvä kun löyty oikea lääkitys, muistahan ottaa huolella aamu/ilta-lääkkeesi. varo yli-annostusta!
Vieras#177 Jan 29, 2011, 16:44

Re: Re: Re: turkis on in...

#174: Vieras - Re: Re: turkis on in... 

Hyvä, että haluat luopua turhakkeestasi, mutta minä en halua, enkä tarvitse turkkia; niin kylmäksi, julmaksi ja sivistymättömäksi en halua tulla, että hyväksyisin minkään elävän olennon häikäilemättömän hyväksikäytön, vapaudenriiston, orjuuttamisen, kiduttamisen, turhaan tappamisen...
Koska tiedostan asioita niin miksi tahtoisin olla kävelevä jääpuikko, joka lankeaisi hölmöläisten kierteeseen yrittämällä lisätä ulkoista kauneuttaan sisäisesti raaistumalla tai ulkonaista rikkauttaan tunne-elämältään köyhtymällä? Olet varmaan itsekin jo ymmärtänyt.

This comment has been removed by the person who wrote it.

Vieras#179 Jan 29, 2011, 22:33

lopetetaan tämä

Olen vain tajunnut että meidän kaikkien on hyväksyttävä suomi sellaisena kuin se on ei meidän pitäisi sitä väkisten yrittää muuttaa.
Olen pahoillani kaikille mutta minä en jaksa enään tätä.
Äläkä sinä "Omissa nahoissa" ystävä kulta kyseenalaista minua olen kuitenkin oikeassa
Vieras#180 Jan 29, 2011, 22:37
lopetetaan jo tämä koko pelleily tästä turkistarhauksen kiellosta ei sitä pidä eikä kannata kieltää eikä edes saa kieltää missään nimessä koska me tarvitsemme nyt jos koskaan näitä turkiksia että voimme antaa niitä näille kettutytöille niin ei niiden tule kylmä!!!
Vieras#181 Jan 30, 2011, 11:22

tämä eläinsuojelu hyvä bisnes

tämä on parempi rahankeruu organisaatio kun uskonlahkot. esim. jollekin kiinalaisen karhun pahoinvointiin saatu suomessa lahjoituksena 50.000e. arvatenkin tietää mihin raha menee ! näitä suojelukohteita kyllä piisaa ja rahaa "palaa". silmänlummeeksi tonttuutetaan nuorisoa, monistetaan parillakypällä materiaalia jakoon niin näyttää hyvältä. nää kansanedustajien vaalitukisotkut on kuulkaa kolikkopeliä tähän verrattuna. RIKOSTUTKINTA TULEE KÄYNNISTÄÄ VIIPYMÄTÄ !
Matti Haapala#182 Jan 30, 2011, 15:25

Kaksinaamat!

Turkistarhauksen tarkoituksena on myydä turkkeja. Ja niitä turkkeja tulisi saada myytyä hyvällä hinnalla. Jotta turkiksista saisi hyvän hinnan, tulisi turkiseläimen turkki olla hyvin. Jotta eläimen turkki voi olla hyvin, tulisi eläinkin olla hyvin. Ja tästä syntyy sykli eläinten hyvinvoinnille.

Minä en hyväksy sitä, että jotkut turkistarhaajat laiminlyövät räikeästi työnsä. Kuitenkin turkistarhauksen kautta me ihmiset voimme saada hyvät vaatteet ja asusteet. Myös turkiseläimille on paikka jossa ne voivat olla aiheuttamatta tuhoa luonnolle ja luonto niille. Minkit ovat sellaisia niljakkaita eläimiä, että ne ei anna kenellekkään armoa, vaan tappavat kaiken liikkuvan.

Ja jos jokin on julmaa, niin tietysti turkistarhauksen vastustaminen. Onko oikeasti niin hyvä mieli, että olette tehneet jonkun ketun elämän täysin mitättömäksi? Kettu parka on kasvatettu koko elämänsä häkissä hyvissä, keskinkertaisissa tai paskoissa oloissa ja viette tältä eläimeltä koko elämänsä tarkoituksen: Lämmittää jonkun ihmisen vartaloa. Te olette julmia paskiaisia!
Vieras#183 Jan 31, 2011, 06:36

alaikäisten nimet poistettava

lasten nimet roskiin. kyseisen adressin tulosta vääristää ala-ikäisten lasten alle kirjoitukset.
Vieras#184 Jan 31, 2011, 20:06

ei kieltoa

saa jatkua
Vieras#185 Jan 31, 2011, 21:46

lopetetaan

meidän pitää tajuta vain että elämä on nyt ohi jos emme lopeta eläinten suojelua koska olemme käyttäneet sen turhuuteen!
Vieras#186 Feb 01, 2011, 14:49

varokaa teitä hyväksikäytetään

kuinka nuoruuteni hukkasin eläinoikeusyhdistyksen jäsenenä,aivopesua ja asioiden vääristelyä. lopultakin silmäni aukesi, hankin oikean ammatin ja menin kunnon työhön.

This comment has been removed by the site administration.

Reason for the removal: Toisena henkilö esiintyminen

Vieras#190 Feb 02, 2011, 13:10

sensuuria

sensuuriin joutuu kun tosimiehet rupeaa täällä oikein puolustamaan !
Vieras#191 Feb 02, 2011, 20:22
minä vannon tappavani jokaisen eläinsuojelian joka mun turkistarhalle tulee ilman lupaa "
on jopa ilmoitus kyltti siitä" siksi kai ei kukaan ole vielä uskaltanu salaa tullakkaan vai johtuneenko tuo nuosta isoista vahtikoirista?
no jokatapauksessa saan kohdella eläimiäni juuri niinkuin haluan koska olen täälä jumala!!
niin ja olen suunnitellut että voisin lähteä käymäs helsingis tappamas muutaman aktivistin kun on nuo osoitteetkin tuolla niiden kotisivuilla!!
että sopii jo soittaa poliisit valmiiksi paikalle pitelemään mua vaikka siihen tarvitaan ainakinm kymmenen poliisia että saavat mut aloilla pidettyä
Vieras#192 Feb 03, 2011, 00:04

TÄRKEÄ

Nyt vaa nimmie alle ja maenostammaa tätä adressie :) Ihminen pärjää nykymaalimassa ilima ELLÄEMIEN turkkeja!
Vieras#193 Feb 03, 2011, 08:52

Re: TÄRKEÄ

#192: think about that - TÄRKEÄ 

ei todellakaan pärjää. turkis ja muut nahat ovat välttämättömiä, lisäksi on egologisesti oikea ja kestävä valinta käyttää luonnon omaa materiaalia.

Vieras#194 Feb 03, 2011, 10:24

turkiksia ja nahkaa

nyt vaan pukeutumaan turkiksiin ja nahkaan
Vieras#195 Feb 03, 2011, 19:50

Onneksi

Turkis ala teki taas aikamoisen määrän voittoa ja turkiksetb ovat nyt kuulemma taas oikein muotia et kyllä se siitä vielä paranee.
Vieras#196 Feb 03, 2011, 19:51

Re: TÄRKEÄ

#192: think about that - TÄRKEÄ 

pärjäämme kyllä parremmin jos poistetaan suomesta kaikki turkisalan vastustajat!!!!!!

Vieras#197 Feb 03, 2011, 19:58

lopetetaan

Siis nyt tämä adressi lopetetaan kun olen keskustellu tästä asiasta jo adressin alullepanian kanssa ja hän oli samaa mieltä että tämä adressi voidaan lopettaa. Sitä paitsi minä olen päättänyt lopettaa eläin suojelun kokonaan koska en enään jaksa sitä, Enkä myöskään jaksa enään kiertää pitkin suomea kuvaamassa salaa noita sikatiloja ja kettutarhoja! sai olla viimeine se karstulan keikka sillä nyt se on ohi.
Vieras#199 Feb 05, 2011, 22:38

Re: Re: Re: Re: vähemmän julma

#150: Vähemmän julma - Re: Re: Re: vähemmän julma 

Susi se ei nimittäin aina tapa vain syödäkseen vaan joskus huvin vuoksi koska tutun lammastilalla käyny näin.

ainakin kymmenen lammasta oli tapettu raatelemalla ja kuitenkaan yhdestäkään ei oltu kuin pieni pala syöty!!!!!

Vieras#200 Feb 07, 2011, 13:27

sivut

kannattaakin lopettaa tämä sivu turha taistella tuulimyllyjä vastaan.