Pirkanmaan hätäkeskusta EI saa lakkauttaa!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pirkanmaan hätäkeskusta EI saa lakkauttaa!.

Juha Käpyaho
Adressin tekijä

#1 Tilastoita

13.03.2010 02:33

Muutama tilastoluku vuodelta 2009:

Vastaanotetut ilmoitukset
Pirkanmaa: 351 000, Satakunta: 164 000

Välitetyt tehtävät
Pirkanmaa: 138 000, Satakunta: 78 000

Kustannukset/asukas
Pirkanmaa: 6,7, Satakunta: 8,7

Kustannukset/ilmoitus
Pirkanmaa 9,2, Satakunta: 12,1
Juha Käpyaho
Adressin tekijä

#2 Holmlundin ainoa oljenkorsikin kumotaan

13.03.2010 02:43

Pertti Lehtinen
Pirkkala

#3 Politiikkaa

08.04.2010 12:19

Holmlundilla on Porissa vahvistunut kannatus. Hän selvästi käytti tätä ratkaisua hyödykseen. Mikäli hän olisi valinnut Tampereen, se olisi heikentänyt hänen kannatustaan.
Aika ilmeellistä, kun "nakkikioski kaappaa suuren marketin", sellaiselta tämä päätös vaikuttaa.
Mistä ministeri luulee löytävänsä Poriin riittävästi päteviä päivystäjiä? Tampereellakin kesti lähes 4 vuotta pätevän henkilöstön kokoamiseen, päivystäjän tehtävä on tosi vaativa ja tarvitsee hyvää kestävyyttä.
Mitä, jos Tampereen nykyinen väki alkaa sijoittumaan muihin ammatteihin ja irtisanoutuu sen mukaisesti, halvaantuuko päivystys ennen siirtoa?

Hätäkeskuslaitoksella on aika raskas keskushallinto, jota ei ennen ollut olemassa lainkaan. Voisiko siitä hakea säästöjä?
Ohessa linkki, josta näkee henkilöstömäärää.

Kuisma Lappalainen

#4 Hölmlundin käytettävä vähän järkeä

19.04.2010 21:44

Sisäministeriltä, joka sattuu olemaan 100-kunnasta kotoisin, selvä väärin käyttäydytty kotiinpäin veto. Muitakin valtion viranomaisia on käsittämättömällä tavalla viime aikoina siirretty paikkakunnalta toiselle. Esimerkiksi en ymmärrä yhtään, miksi helsinkiläisyydestäni huolimatta sekä viime että tänä keväänä saamani esitäytetyt veroilmoitukset ovat tulleet Kotkan eivätkä Helsingin verovirastosta.

Mielestäni olisi palattava entiseen aikaan jolloin Suomen pääkaupunki oli vielä Helsinki. Ja siihen että veroviranomaiset eivät lähettelisi veroilmoituslomakkeita merta edempää kalasta mistä sattuu vaan kunkin verovelvollisen oman kotipaikkakunnan verovirastosta.
Leea Lehtimäki

#5 Hätäkeskus "hädässä"

23.04.2010 22:41

Toivottavasti mahdollisimman moni allekirjoittaa adressin ja värvää lisää allekirjoittajia. Tällaiset käsittämättömän järjettömät päätökset pitää saada purettua ja jatkossa estettyä.

Tässä on kysymys ihmishengistä!

Tässä on myös kysymys siitä, mihin verorahamme käytetään ja millaisilla perusteilla. Emmehän halua verojen nousevan typerien (kotiinveto)päätösten takia.