Adressi maahanmuuton hillitsemisen puolesta
Ota yhteyttä adressin tekijään
Miksi me otettaisimme Islamilaisia Terroristeja tänne,he tappavat Kristityt omassa maassaan
Enimmäkseen nämä ovat nuoria miehiä,missä ovat heidän naisensa ?
Joka ikinen Islamisti ,pika palautuksella vaikka Saudiarabiaan .
Yksikään Islamisti ei kuulu Kristittyihin maihin sillä heidän Jumalansa
on Anti Kristus.
Re:
järjetöntä että meidän veronmaksajien rahat tuhlataan elintasopakolaisille joita suurinosa näistä on . Mistä löytyy sellainen johtaja jonka kanssa kaadetaan suomenhallitus. Mä oleb ainakin todella väsynyt tähän munattomaan johtamiseen ja kansan huijaamiseen
Re:
Yksi hyvä syy pitää järki kädessä on että integroituminen ei tunnu onnistuvan https://www.youtube.com/watch?v=9c4Rvz5stHE
Suomesta lähti sotavuosina ruotsiin pakolaisia 50-70000 mutta kaikki lapsia tai vanhuksia.Tänne tulee nuoria terveitä miehiä jotka voisi omassa kotimaassa taistella terrorismia vastaan. Mutta ei, kaverit lähtee karkuun ja jättää perheet isiksen armoille tai sitten kaikki on isiksen suunnitelmaa soluttautua joka maahan.
Pääministeri petti äänestäjänsä
Leikkaa vain köyhiltä ,
Miksi hän unohti Suomalaiset ,,,Asunnottomat ?
Nyt on aika aseistaa koko kansa , näin ei voi jatkua.
Velka rahoilla kansan kustannuksella.
Ei yhtään Muslimia Suomeen.
Tämän "keskusteupalstan" (lue: huutokuoron) perusteella Suomessa asuu vähämielistä ja vainoharhaista väkeä, joka syö omaa napanöyhtäänsä. Onpa hyvä, että asun ulkomailla, ettei tarvitse hengittää heidän kanssaan samaa ummehtunutta ilmaa.
Re: Loisrakastajako
Varmaan "ihanat" lapamadot, kirput ja täit ovat saaneet sinusta rakastavan isännän ja asuntosi saavat jakaa myös luteet ja russakat...
Lähi-Idässä töissä
Olen matkustanut työni puolesta Lähi-Idässä ja Afrikassa yli vuosikymmenen eli kokemusta on. Voin sanoa, että arabimaissa ei vääräuskoisilla ole mitään arvoa. Lentokentillä etuillaan, kaupankäynissä keplotellaan ja pyritään kaikin tavoin keinottelemaan vielä sopimusten kirjoittamisen jälkeen. Tullissa vatvotaan papereita ilman mitään kiirettä. Minua on heitelty lapsen nyrkin kokoisilla kivillä (vannon, että tämä on totta!). Olen siis kokenut pahimmanlaatuista rasismia itse. Arabimiehet viettävät päivät pitkät minttuteetä juoden ja dominoa pelaten. Naisilla ei ole mitään muuta arvoa kuin lisääntyminen. En halua tuota työtä vieroksuvaa rotua Suomeen. Muistakaa, että jokainen myönteinen mamu-päätös on lopullinen. He eivät palaa takaisin koskaan, Suomen tapa jakaa vastikkeetonta rahaa on aivan liian houkutteleva. Ja tämä siirtolaistulva on vasta alkua; sana leviää ja perheitä yhdistellään. Lopuksi: miksiköhän näillä sodan runtelemilla nälkiintyneillä miehillä on älypuhelimet, nappikuulokkeet, merkkivaatteet, hienot reput ja tupakkaa riittää...
| This discussion has been closed. |
Re: Re:
#340: Hexe65 - Re:
Juuri näin, ihmetyttää, miten tällainen massiivinen nuorten sotakelpoisten miesten joukko ei pysty pistämään kampoihin Isisille ja muille rauhan häiritsijöille. On vai niin helppoa lähteä meidän nenästävedettävien hölmöjen elätettäväksi. Suomenhan kuuluu pitää huolta koko maailman sota- ja elintasopakolaisista ja kuka vain keksii tänne tulla elätettävksi, siitähän saa kunniaa ja mainetta maailmalla. Jos taas ruvettaisiin puolustamaan maatamme näitä loisia vastaan, siinähän menisi maine, mikä on näköjään paljon tärkeämpää päättäjille kuin oman kansan mielipiteet ja hyvinvointi.