Adressit.com

Adressi maahanmuuton hillitsemisen puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Vieras#351 Sep 06, 2015, 08:06

Re: Re:

#340: Hexe65 - Re:  

Juuri näin, ihmetyttää, miten tällainen massiivinen nuorten sotakelpoisten miesten joukko ei pysty pistämään kampoihin Isisille ja muille rauhan häiritsijöille. On vai niin helppoa lähteä meidän nenästävedettävien hölmöjen elätettäväksi. Suomenhan kuuluu pitää huolta koko maailman sota- ja elintasopakolaisista ja kuka vain keksii tänne tulla elätettävksi, siitähän saa kunniaa ja mainetta maailmalla. Jos taas ruvettaisiin puolustamaan maatamme näitä loisia vastaan, siinähän menisi maine, mikä on näköjään paljon tärkeämpää päättäjille kuin oman kansan mielipiteet ja hyvinvointi.

Vieras#352 Sep 06, 2015, 08:50
En hyväksy Suomenkin islamisointia.Ruotsissa se on jo tapahtunut tosiasia.
Vieras#353 Sep 06, 2015, 09:43
omassa maassa riittää autettavia,jos haluja riittää!
Vieras#354 Sep 06, 2015, 10:23
Haluan kaikki somalit ulos maasta ja heti. Somalia ollut turvallinen maa jo kauan ja käyvät jo siellä lomailemassa .
vieras#355 Sep 06, 2015, 10:24

Miksi me otettaisimme Islamilaisia Terroristeja tänne,he tappavat Kristityt omassa maassaan

Enimmäkseen nämä ovat nuoria miehiä,missä ovat heidän naisensa ?

Joka ikinen Islamisti ,pika palautuksella vaikka Saudiarabiaan .

Yksikään Islamisti ei kuulu Kristittyihin maihin sillä heidän Jumalansa

on Anti Kristus.

Vieras#356 Sep 06, 2015, 10:56
Tässä ollaan oikealla asialla liikkeellä!!
Vieras#357 Sep 06, 2015, 12:10
Haluan osallistua Isänmaan turvaamiseen.
Zeppelin#358 Sep 06, 2015, 12:49

Re:

#1: -  

järjetöntä että meidän veronmaksajien rahat tuhlataan elintasopakolaisille joita suurinosa näistä on . Mistä löytyy sellainen johtaja jonka kanssa kaadetaan suomenhallitus. Mä oleb ainakin todella väsynyt tähän munattomaan johtamiseen ja kansan huijaamiseen

Vieras#359 Sep 06, 2015, 13:06
Ei ole maksajia sellaisen kaavaillun maahanmuuton toteuttamiseen!!! Riskit suuret että rikolliset voivat soluttautua pakolaisuuden nimissä!
Vieras#360 Sep 06, 2015, 13:14
Sen takia koska pakolaiset ja maahantulijat ovat pääsääntöisesti islaminuskoisia miehiä, joita ei pitäisi päästää tänne yhtäkään...
Stadilaista#361 Sep 06, 2015, 14:58

Re:

#1: -  

Yksi hyvä syy pitää järki kädessä on että integroituminen ei tunnu onnistuvan https://www.youtube.com/watch?v=9c4Rvz5stHE

Vieras#362 Sep 06, 2015, 15:45
erittäin tärkeä asia
Vieras#363 Sep 06, 2015, 16:05
Maahanmuuttoturismin on loputtava ja pääministeri on vietävä psykiatriseen hoitoon .
Vieras#364 Sep 06, 2015, 16:15
Suomi on minun isänmaani! Suomea ei muuteta afriikaksi!
Vieras#365 Sep 06, 2015, 16:46
Näitä paljastuksia pakolaisuuden syistä on nyt tullut runsaasti ilmi. Hammasilmplantti on tärkeämpi kuin perheen henki. Valehdellaan ikä ja motiivit itse pääministerille ja etsitään tällä sympatiaa. Jossain mättää ja pahasti.
suomalainen#366 Sep 06, 2015, 16:57

Suomesta lähti sotavuosina ruotsiin pakolaisia 50-70000 mutta kaikki lapsia tai vanhuksia.Tänne tulee nuoria terveitä miehiä jotka voisi omassa kotimaassa taistella terrorismia vastaan. Mutta ei, kaverit lähtee karkuun ja jättää perheet isiksen armoille tai sitten kaikki on isiksen suunnitelmaa soluttautua joka maahan.

vieras#367 Sep 06, 2015, 17:35

Pääministeri petti äänestäjänsä

Leikkaa vain köyhiltä ,

Miksi hän unohti Suomalaiset ,,,Asunnottomat ?

Nyt on aika  aseistaa koko kansa , näin ei voi jatkua.

Velka rahoilla kansan kustannuksella.

Ei yhtään Muslimia Suomeen.

Vieras#368 Sep 07, 2015, 05:49

Tämän "keskusteupalstan" (lue: huutokuoron) perusteella Suomessa asuu vähämielistä ja vainoharhaista väkeä, joka syö omaa napanöyhtäänsä. Onpa hyvä, että asun ulkomailla, ettei tarvitse hengittää heidän kanssaan samaa ummehtunutta ilmaa.

Seppo Lehikoinen#369 Sep 07, 2015, 06:21

Re: Loisrakastajako

#368: -  

Varmaan "ihanat" lapamadot, kirput ja täit ovat saaneet sinusta rakastavan isännän ja asuntosi saavat jakaa myös luteet ja russakat...

Vieras#370 Sep 07, 2015, 07:07
Olen huolissani Suomen tulevaisuudesta.
Vieras#371 Sep 07, 2015, 08:03
Kyllä tuollainen laiton maahantunkeutuminen pitää saada loppumaan. Täällä on varmasti ihan riittävästi sossuelätettäviä ilman, että niitä jotkut bisnestä tekevät salakuljettajat käyvät kippaamassa autolasteittain Suomen rajojen viereen.
Vieras#372 Sep 07, 2015, 08:41
Suomi tuhoutuu kristillisenä kansakumtana vuosissa ja rauha tässä maassa tullaan menettämään tämän johdsta! Suomessa syttyy sisällissota vielä tämän mielisairaan ideologian johdosta! Jos miltei kaikki "turvapaikan" hakijat perheettömiä miehiä niin asiaa pitää kyseenalaistaa. Oikeita pakolaisiahan tänne ei niin vain tule heidän oikeasti köyhistään juurista johtuen.. Kuinkan monta isis murhaajaa tässä laumassa tulee mukana?
Vieras#373 Sep 07, 2015, 11:38
Tämä on aivan hullua että elintasosurffareita houkutellaan tänne eikä panosteta esim pakolaisleirien kehittämiseen
Vieras#374 Sep 07, 2015, 12:55
Muita kommentteja lueskellessani olen samaa mieltä että omalle kansa ensin kuntoon ennenkö otamme lisää väkeä. Mitä teemme väellä suomessa jos ei ole taata omalle kansalle tarpeeksi töitä. Kuten muutkin sanovat nämä rahat tulisi ensin käyttää suomalaisille työttömille. Itse olen työtön ja nyt vuoden yrittänyt hakea aktiivisesti töitä. Jos ei ole työtä omalle kansalle miten sitten on varaa ottaa lisää työttömiä suomeen
Kokemusta on...#375 Sep 07, 2015, 13:02

Lähi-Idässä töissä

Olen matkustanut työni puolesta Lähi-Idässä ja Afrikassa yli vuosikymmenen eli kokemusta on. Voin sanoa, että arabimaissa ei vääräuskoisilla ole mitään arvoa. Lentokentillä etuillaan, kaupankäynissä keplotellaan ja pyritään kaikin tavoin keinottelemaan vielä sopimusten kirjoittamisen jälkeen. Tullissa vatvotaan papereita ilman mitään kiirettä. Minua on heitelty lapsen nyrkin kokoisilla kivillä (vannon, että tämä on totta!). Olen siis kokenut pahimmanlaatuista rasismia itse. Arabimiehet viettävät päivät pitkät minttuteetä juoden ja dominoa pelaten. Naisilla ei ole mitään muuta arvoa kuin lisääntyminen. En halua tuota työtä vieroksuvaa rotua Suomeen. Muistakaa, että jokainen myönteinen mamu-päätös on lopullinen. He eivät palaa takaisin koskaan, Suomen tapa jakaa vastikkeetonta rahaa on aivan liian houkutteleva. Ja tämä siirtolaistulva on vasta alkua; sana leviää ja perheitä yhdistellään. Lopuksi: miksiköhän näillä sodan runtelemilla nälkiintyneillä miehillä on älypuhelimet, nappikuulokkeet, merkkivaatteet, hienot reput ja tupakkaa riittää...