Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto
Ota yhteyttä adressin tekijään
herätkää jo!
Re: Re: Re:
siksi koska itse olette kommenttienne kanssa yhtä pahoja.
poljette ihmisoikeuksia.
Hah.
Re:
mä siis en voi olla aidosti rakastunut koska olen homo??? ja älä sotke meitä homoja pedofiileihin!!
Re:
voi kun niillä syntisillä homoilla ja lesboilla on ja tulee aina olemaan lapsia. ja eikö se, että homot haluavat naimisiin nimenomaan tarkoita sitä, että heillä on se maaginen syvä kiintymys toisiinsa aivan kuten heteroilla. kuinka idootti on ihminen jos ei tuollaista yksinkertaista asiaa tajua.
Sisitymätöntä pahansuopeaa puhetta! Tiedot ovat dosentti Juha Ahvion kirjoítuksista. Jos häntä aliarvioit, olet tosi nerokas ja korkeasti oppinut.
Re: Re:
lapset eivät kuulu suunnitelmiini.. ei ainakaan toistaiseksi ole ollut mitään puhetta partnerini kanssa.. pidän toki lapsista, normaalilla, EN pedofiilisella tavalla.
Nimimerkki vieras, kirjoituksesi ovat ala-arvoisia, eikö hävetä?
juu toki hävettää ja kovasti! kai suakin hävettää jo mun puolesta!
koen että mullakin on ihan yhtälainen oikeus suoltaa tälle keskustelupalstalle silkkaa passkaa.
Näennäisdosentin tendenssit
Ongelma on vain siinä, että teologian dosentti Juha Ahvio käyttää hassua näennäistiedettään poliittisten päämäärien ajamiseen.
Re:
Olemme huomanneet että sateenkaariperheissä esiintyy myös moniavioisuutta vaikka he eivät julkisesti olekkaan aviossa, mutta yhteisö on niin tiivis että, sitä voi verrata moniavioisuuteen. Tätä ei laki salli eikä tule koskaan sallimaan.
Älköön pyhäkköporttoa olko Israelin tyttärien joukossa
"Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, vaan makaan luontevammalla tavalla. Älä yhdy mihinkään eläimeen, ettet tulisi tiineeksi. Älköön kukaan pappi paritelko eläimen kanssa, sillä sellainen on luonnonvastaista. Älkää saastuttako itseänne tällaisilla teoilla. Niiden takia ovat tulleet saastaisiksi ne kansat, jotka minä ajan pois teidän tieltänne." (3. Moos. 18:22-24) Laissa Jumala on ilmaissut hyvän tahtonsa. Kolmas Mooseksen kirja (3. Moos. 18:22-24) ilmaisee, että homoseksuaalisuuden toteuttaminen on luonnotonta, kauhistuttava teko ja raskaasti Jumalan tahdon vastaista. Asia on todella vakava, sillä homouden harjoittaja tulee saastaiseksi samoin kuin tulivat saastaiseksi ne synnissä eläneet kansat, jotka Herra hävitti Israelin tieltä.
Koska ihmiset eivät taipuneet Jumalan tahdon mukaiseen elämään, antoi Herra lain Moosekselle: "Se säädettiin perästäpäin osoittamaan rikkomukset" (Gal. 3:19) "Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa." (3. Moos. 20:13) Homoseksuaalisuuden toteuttaminen on niin vakava rikos, että Herra määräsi siitä rangaistukseksi ehdoitta kuoleman. Vieläpä sanotaan, että homouden harjoittajat ovat itse ansainneet kuolemansa. Tämä vain entisestään vahvistaa sen, että kyseessä on hirvittävä synti.
"Älköön pyhäkköporttoa olko Israelin tyttärien joukossa älköönkä haureellista pyhäkköpoikaa Israelin poikien joukossa. Älä tuo portonpalkkaa äläkä koiranpalkkaa Herran, sinun Jumalasi, huoneeseen lupauksen suoritukseksi, sillä molemmat ovat kauhistus Herralle, sinun Jumalallesi." (5. Moos. 23:17)
EI ne silloin oikeita homoja Ole . Tämä viittaa siihen muoti ilmiöön.
Me mormoonit ei onneksi tarvitse vaivata päätämme tuolla.
#2095: miesnainen avioliitto - Re: Re:
saisiko tämän selvällä suomen kielellä?
Tutki itseäsi ja dos. Ahvion tutkimusta
Re: Re: Re: Re:
Ko. dosentti Ahvion kirjoitukset jätän toisen todellisuuden arviotavaksi. Niiden kirjoittamisessa Ahvio on varmaan ottanut kokonaisen dosetillisen, sen verran on huuhaata miehen kirjoitus.
Mutta usko sinä jos haluat Juhan kirjoituksiin jos niistä rauhoitut, minä nauran!
Re: Re: Re: Vapaamielisyyttä sitten..
#1996: - Re: Re: Vapaamielisyyttä sitten..
Otatko samantien oppia hämähäkiltä joka syö toisen hämähäkin parittelun jälkeen? Tai leijonalta joka voi tappaa omat pentunsa? Ei luonnotonta seksuaalisuutta voi perustella sillä mitä jotkut eläimet tekevät. Sitäpaitsi et sinä ole eläin vaan Jumalan kuvaksi luotu ihminen.Me ihmiset voimme olla juridisessa vastuussa tuomioistuimen edessä, mutta eläimet eivät koskaan joudu tuomittavaksi missään tuomioistuimessa.
| This discussion has been closed. |