Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Re: Re: Suomalaisjuontaja Mark Levengoodin puoliso: "Homoliitot pian Suomeenkin"
#23223: - Re: Re: Suomalaisjuontaja Mark Levengoodin puoliso: "Homoliitot pian Suomeenkin"
Ei taatusti ole. Tänne kirjoittavat oikeauskoiset, kansanedustaja Pentti Oinonen ja presidentti Vladimir Putin ovat sanoneet, ettei homo voi olla kristitty.
Vain Rauhanyhdistysten jäsenet ovat oikeita kristittyjä.
Crown Princess Victoria of Sweden presents Gay of the Year
Re: Nürnbergin lakien kannattajalle
Re: Re: Re: Re: Suomalaisjuontaja Mark Levengoodin puoliso: "Homoliitot pian Suomeenkin"
Re: Re: Re: Re: Suomalaisjuontaja Mark Levengoodin puoliso: "Homoliitot pian Suomeenkin"
#23226: - Re: Re: Re: Suomalaisjuontaja Mark Levengoodin puoliso: "Homoliitot pian Suomeenkin"
Mitenkäs teidän vanhoillislestadiolaisten pedofiiliskandaalin setviminen omien parissa sujuu? Näyttää siltä, että ilman julkisuutta valtaa pitävät papparaiset eivät olisi tehneet yhtään mitään, vaan jatkaneet rikoksista puhujien vainoamista.
Re: Re: Nürnbergin lakien kannattajalle
#23229: - Re: Nürnbergin lakien kannattajalle
Syrjintähän se vasta vanha temppu onkin. Onneksi se ei enää onnistu pohjoismaisessa demokratiassa. En suosittele edes yrittämään.
Re: Re: Re: Re: Re: Suomalaisjuontaja Mark Levengoodin puoliso: "Homoliitot pian Suomeenkin"
Mikäli joku mies kiroaa isäänsä ja äitiään, hänet tulee ehdottomasti surmata. Isäänsä ja äitiään hän on kironnut. Hänen oma verensä on hänen päällään.
3. Moos. 20:9
Totuuden peittäminen ei lopulta satuta tietysti ketään muuta kuin sitä, jota se koskee. Siksi voimia ei kannattaisi tuhlata viestin torppaamiseen, vaan itsekkäästi omankin selviämisen varmistamiseen.
Eli kohtaamiseen.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suomalaisjuontaja Mark Levengoodin puoliso: "Homoliitot pian Suomeenkin"
Re:
Tiedän muuten senkin, ettei tuosta suosta välttämättä ihan helposti lähdetä, vielä pitkän aikaa sen jälkeen kun olin irtisanoutunut, - jonkun vanhan uskovan sydämestä nousi rukous kasvojani katsoessaan: puhdista!
( niinkuin itse tänäpäivänä näen heidän kasvoistaan sen liemen, jonka hinta on kuolema) Ja Jumala puhdisti!
Re: Re:
Latinaa osaamattomana arvailen, että pitäis pysyä pois näin privaatilta alueelta. Vai kuinka? Simon "lujaa" oli kyllä passeli heitto!
Re: Re: Re: Re:
Re: Re: Re: Re: Re:
Re: Re: Re:
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
No, tästä ei tarvitse arvailla! Jaa, arvasinpas pieleen. Voi jos koit pettymyksen minun kohdallani, mieti, anna aikaa itsellesikin. Tuollaista vaan ei voi jättää kertomatta. Liian kova hinta sille, joka ei tiedä. Olen pahoillani.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| This discussion has been closed. |
Re: Re: Re: Suomalaisjuontaja Mark Levengoodin puoliso: "Homoliitot pian Suomeenkin"
#23223: - Re: Re: Suomalaisjuontaja Mark Levengoodin puoliso: "Homoliitot pian Suomeenkin"
Minä tiedän omasta kokemuksesta mihin valtakuntaan homoutta toteuttava kristitty kuuluu!
Se ei ole valon valtakunta, vaan se toinen.