Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto
Ota yhteyttä adressin tekijään
Päivän tilasto: kirkosta eroamiset
Miehen ja naisen
Lainsäädäntöön liittyen, ministerin valassa vannotaan; "Minä N:N lupaan ja vannon kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan edessä, että minä virassani noudatan perustuslakeja ja muita lakeja sekä toimin oikeudenmukaisesti ja puolueettomasti kansalaisten ja yhteiskunnan parhaaksi.
Kansakuntamme parasta ja elinvoimaisuutta tukee yksiselitteisesti miehen ja naisen muodostaman avioliiton tukeminen, joka muuta väittää ja sen mukaisesti toimii, toimii kansakuntamme etua vastaan ja kaikkivaltiaan Jumalan Sanaa vastaan.
Emme halua että tulevaisuudessa pedofiilit ja eläimiin sekaantujat menee naimisiiin kohteiden kanssa
Re: Re: Adressin täydentäminen
#28576: uskis - Re: Adressin täydentäminen
Tuota herjaamistahan ovat harjoittaneet koko adressin olemassaolon ajan, samalla herjaavat perinteistä avioliittoa, perinteisiä perhearvoja kannattavia, ihmisten vakaumuksesta nousevia arvoja ja Raamattua mennen tullen. Tuollaistenko mukaan pitäisi alkaa lakeja uusiksi kirjoittamaan? Ei ikinä.
Re: Re: Re: Adressin täydentäminen
#28581: - Re: Re: Adressin täydentäminen
Kauheaa herjausta! Kyllä minä mieleni niin pahoitin. Kerron kyllä Päivi Räsäselle.
Re:
olisi maan hiljaisten pääjoukko, mutta heiltä ei ole
nimiä kerätty. Aktiiviset kerääjät puuttuvat, kun
mediassa leimataan kielteisenä oikeiden asioiden puoltajat.
Voi herrinjee
Aatellaanpa sitä lasta kun se aikanaan menee kerhoihin,päiväkotiin,kouluun ja siellä toiset lapset kysyy vanhemmista niin mitä tämä pienokainen vastaa....vastaako se että mun vanhemmat kumpikin ovat homoja vai että mun äitikin on myös mies,vaikka en minä tiedä kumpi on mun äiti kun niillä molemmilla on kikuli...onhan se lapselle HIRVEÄ häpeä ja koulukiusaaminen on taatusti taattu vuosikausiksi....jota lällälläää,sinpä oot homojen penska...sullapa ei oo äitiä,vaan kaksi homoa jotka on muka sun vanhempia...voiskohan tuo myöhemmin johtaa jopa itsetuhoon....no elämä on ainakin pilalla sillä lapsell....lopullisesti...
S..tana vieköön ja joku näitä vielä hyyssää...
Re:
Jokainen voi olla aktiivinen keräilijä, kun ilmoittaa sukulaistensa ja naapurien nimet adressiin taistelussa syntiä vastaan.
Re: Kansalaisaloite
Re: Re: Kansalaisaloite
#28591: Vaari vm-47 - Re: Kansalaisaloite
Persunperän savupirteissä riittää näitä peräkammarin vanhojapoikia.
Homot vastustaa ja vaikeuttaa kaikin keinoin tätä adressia, mutta ei anneta periksi.
Re: Re: Ruotsissa jo "neutraloidaan" ?
Re: Homot vastustaa ja vaikeuttaa kaikin keinoin tätä adressia, mutta ei anneta periksi.
#28594: - Homot vastustaa ja vaikeuttaa kaikin keinoin tätä adressia, mutta ei anneta periksi.
Niin totta virkat, on meillä oikeus puolustaa elämää tukevia ja kansamma elinvoimaisuutta edistäviä arvoja.
"Totta sekä oikeata horjumatta puolla"
Rekisteröinti riittää
" kukkoina tunkioilla " ja loukkaisi siten miehen ja naisen välistä avioliitto-yhteisöä.
Maan hiljaiset säilyttäisivät nykyisen lain, mutta heiltä ei uskalleta lähteä keräämään nimiä,
kun media leimaa syrjijöiksi tämänkin oikean asian kannattajat.
Re: Rekisteröinti riittää
#28598: eiho - Rekisteröinti riittää
Minäkin olen niin kauhean loukkaantunut. Mieleni pahoitin. Kerron Päiville joka kertoo eduskunnalle.
| This discussion has been closed. |
Re: Adressin täydentäminen
#28575: Eufrosyne-täti - Adressin täydentäminen
Taitaa olla taas vastapuolen lähettämä herja?