Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto
Ota yhteyttä adressin tekijään
Ei anneta periksi
http://www.satuhassi.net/2014/raamatullinen-perhek%C3%A4sitys/?fb_action_ids=493299264114344&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%5B631892833513619%5D&action_type_map=%5B%22og.recommends%22%5D&action_ref_map=%5B%5D
Viesti Thelmalle
Sattumalta tai ei hänen kuolinvuonnaan syntyi eräs toinen laulaja, joka sai myös nimekseen Jimmie Rodgers (hän
on 80v. ja elää vieläkin) teki 50-60 luvuilla huippusuosittuja (ja vieläkin ihan kuunneltavanmukavia hittejä. Molemmat heistä olivat muuten ihan heteroja ja ainakin toinen kerkesi olla pariin otteeseen naimisissakin (jos se nyt tässä on tärkeää tietää)Thelma nimi nyt vain toi mieleen tuon heistä ensinmainitun tekemän laulun,eikä siinä mitään sen kummempaa. Amerikansuomalaisten keskuudessa se nimi on kertoman mukaan tunnetumpi kuin täällä Suomessa.
Re:
Olen uskis, ja samaa mieltä kanssasi!
Olen seuraillut pitkin matkaa tätä adressin kertymistä, ja näitä "häiriköitä" on ollut koko ajan.
Kun yksilöt sairastaa, on yhteiskuntakin sen mukainen.
Re: Re: Noniin Epäsuvaitsevaiset ihmisperseet.
#29325: aina ollut ja oleman pitää - Re: Noniin Epäsuvaitsevaiset ihmisperseet.
tais tulla sun muumit laaksoon vasta tokalla rekalla. Kaikki eivät usko raamattuun (itse en usko), joten sinun on ihan turha siteerata raamattua missään väittelyssä. Miten sinuakin niin paljon voi kirvellä se, mitä kaksi aikuista päättää makuuhuoneessa tehdä?
ps. olen hetero ja raamattu on bs.
Re: Viesti Thelmalle
#29505: Jimmie-fan - Viesti Thelmalle
En ole jolle vastasit.
Jep Rodgers oli ihan hyvä mutta ite tykkään Hank Williamsista enempi. Ei nyt sitten aleta tappeleen..:-D
Re: Re:
No häiriköitä on joka palstalla mutta tuo alkaa jo olla vähän yli!
Ei Suomalainen yhteiskunta nyt noin sairas ole kun vertaa moniin muihin. Hyvät viikonalut vaan sinne!
Re:
Testaa ihan vapaasti vaan...avaruus on kyllä ihan mahtavan näköinen mutta vähän väärä paikka postittaa....no joo kohta tulee kai kuva sun epämuodustenaasta munastas taas...Ihan ystävällisesti...hae apua jostain, sitä kyllä löytyy. Koetahan pärjäillä.
Jos ottaa päähän!
Usko jo :nähty on...
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: Inappropriate content
| This discussion has been closed. |
Re: Re: Re: Ah, ma nauran!
#29476: - Re: Re: Ah, ma nauran!
. sori yritän seuraavalle sivulle
?