Polttoaineen hinta alas
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
#601: Jussi Ollila -
Tästähän toki on apua kirjotella nettiadresseja. Öljyä ei suomesta tuu ja öljyhän sen hinnan nostaa, esim.siksi on turhaa kirjoittaa suomenkielisiä adresseja asiasta.
hinnat alas
Re: Ostakaa pienempi auto.
#1: Tuukka Simonen - Ostakaa pienempi auto.
Jos on 6 hengen perhe joka asuu maalla ei paljon pikkuautolla pärjää. Sekä jos perheessä toinen ajaa 220km päivässä työmatkoja ja toinen 100km koulumatkoja niin ei paljon naurata enää näillä hinnoilla... Vaikka kuinka on pienikulutuksinen auto/siis autot. Vaihtoehtohan se on sekin että jätetään koulu käymättä kun ei ole rahaa ostaa bensaa ja ukkokin työttömäks ja myydään autot... Mitäs sitten? Ei ainakaan valtion kassaan nyt eikä tulevaisuudessa verorahoja kanneta :( :(
Kumma kun suomalaisille kelpaa nämä hinnat, eikä mitään tehä.
Bensan hinta ales!!!!
Bensa
Tuo nykyisen bensan hinta on aivan naurettava.
Itse olen motoristi ja nautin harrastuksesta, mutta tämänhetkisillä polttoaineen hinnoilla taitaa sekin lysti jäädä vähäiseksi. Valtio verottaa muutenkin tuosta 600cc pyörästä aivan älyttömiä summia. On tässä jo moneen otteeseen tullut mieleen muutta ulkomaille missä on vielä pidempi ajokausikin kuin suomessa.
Pitäisi järjestää polttoaineen hinnan nousun vastainen mielenosoitus... On tuo jo aivan naurettavaa, että korvattiin 95e5 tuolla "sonnalla" mitä vanhempiin vehkeisiin ei voi tankata ja sen kukkuraksi se on tällä hetkellä kalliimpaa. Oletteko te ihmiset niin naiiveja, että luulette valtion tiputtavan polttoaineen hintaa kun keski-idän tämänhetkiset kriisit ovat ohi? Voin vastata teille suoraan... EIVÄT VARMANA LASKE ja jos laskevat niin minä syön sandaalini ja hattuni.
Re: Re: Ostakaa pienempi auto.
#8: Vieras - Re: Ostakaa pienempi auto.
Ja ei sitä E10 voi laittaa vanhempiin autoihin. Moottori ei käynnisty kunnolla, letkut ei kestä....yms. Sitten nää Co2 jutut on ihan samaa rosvousta. Nii ja sitten kun sä semmosella pikku smartilla mälläät puuhun nii sulle helposti voi tulla joku aivovaurio tai luut murtua, kun martin runko ei "jousta" törmäyksessä. Mieluummin ajan isolla Volvolla kolarin kun siinä sentään pellit vääntyy ja kolari ei ole niin kova.
Polttoaineiden hinnat alas ...
Re: Ostakaa pienempi auto.
#1: Tuukka Simonen - Ostakaa pienempi auto.
mulla on mercedes-benz S600 eikä muakaan kiinnosta polttoaineen hinta yhtään! nostakaa vaan hintoja vaikka viiteen euroon litra... eipähän tulis muutaku tuttuja vastaan
Huh,huh
Eiköhän.....
Polttoaineen hinta alas
Maksut ja käyttö kohtuulliseksi
Rahakkaat / huvittelijat maksaisivat oikeudenmukaisesti kulutuksestaan.
| This discussion has been closed. |