Eläinsuojelurikoksista kovemmat tuomiot ja tiukempi valvonta!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Eläinsuojelurikoksista kovemmat tuomiot ja tiukempi valvonta!.
|
Vieras |
#129.05.2014 11:40Mielestäni valvontaeläinlääkäreitä on nyt jo esim. Helsingissä enemmän kuin tarpeeksi ilman mitään oikeaa työtä/tekemistä. Pitääkö heidän keksiä kuvitteellisia juttuja, kun heillä ei ole tekemistä? Tuo eläinsuojeluvalvonta on mielestäni nyt jo tosi tiukkaa, lemmikkieläimen huostaanottoon ei mielestäni tarvita painavia syitä. Ja jos lemmikkieläin huostaanotetaan, mielestäni ei ole mitään takeita siitä mihin lemmikkieläin sen jälkeen joutuu. |
|
| |
|
eläinten puolesta 2014 |
#2 Re:29.05.2014 12:25Huom! Adressia pohjustavassa tekstissä mainittu eläinlääkäri ei ole missään tekemisissä tämän adressin perustamisen kanssa. Teksti on osittain lainattu lehtiartikkelista. Adressi on tarkoitus lähettää allekirjoituksineen eteenpäin ja sen allekirjoittaminen on täysin vapaaehtoista. Tarkoituksena on saada niiden ääni kuuluviin, jotka ovat adressin perustajan kanssa samoilla linjoilla eläimiin kohdistuvien vääryyksien osalta. |
|
| |
|
väärillä tykaluilla vahinkoa enempi |
#3 On tosiaankin muutosten tarve ja oikeita työkaluja käyttöön tarvitaan29.05.2014 13:27On totta,että konitohtoreita on viroissa,joihin he eivät kuulu.Tulisi tällaiset valvontavirat lakkauttaa heti ja hoitaa muun eläinten hoitotyön lomassa.Ja palkatkin ja palkkiot ovat aivan kauhan suuret.On paljon puhuttu korkeista palkoista.Tulisi asettaa kaikille aloille palkka katto, sekä tietenkin eläkekatto maksimieläke, kaikilla se olisi 4000€:a/kk.Työn hinta on kallis ja ihmistä ei kannata palkata mihinkän virkaan tai työhön enää Suomessa.Yhä useammat virat ja työt hoidetaankin jo ulkomailta käsi kasvavassa määrin. |
|
| |
Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)
29.05.2014 13:34- Poiston ajankohta: 29.05.2014
- Poistamisen syy:
Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)
29.05.2014 13:36- Poiston ajankohta: 29.05.2014
- Poistamisen syy:
|
Vieras |
#610.06.2014 05:47Tiukempi valvonta olisi jo jotain.Ymmärrän resurssien riittämättömyyden,mutta jotain tarttis tehdä.....! Laman aikana varsinkin tapahtuu paljon sellaista,jota emme aina pääse näkemään ja kuulemaan. Eläimille paremmat olot ja rikoksista sellaiset rangaistukset,että ei houkuttele pitämään huonosti luontokappaleita! <3 |
|
| |
|
Vieras |
#7 Re:15.06.2014 12:27En ole ainakaan itse nähnyt, että eläinsuojelurikoksia tehtäisiin lama-aikana ja valvonta on nyt jo tosi tiukkaa. |
|
| |
|
Vieras |
#816.06.2014 16:12 |
|
| |
|
Teuvo |
#916.06.2014 16:18niin ne eläinlääkärit,niitten kun pitäisi olla sitten sellaisia jotka eivät aja näitä eläintenkieltoaatteitaan kuten tämä pullin porukka pyrkii kieltämään kaikki eläimet eikä hoitamaan niitä. |
|
| |
|
Vieras |
#10 Re:16.06.2014 16:35 |
|
| |
|
Vieras |
#11 Re: Re:16.06.2014 16:54 |
|
| |
|
Vieras |
#12 Re: Re: Re:16.06.2014 17:18 |
|
| |
|
Vieras |
#1321.06.2014 08:05tuotantoeläinten hoidon laiminlyönti ja heitteelle jättö on vakava asia ja niitä paikkoja tulisi valvoa tarkemmin, sekä kotiteurastamoita joita nykyään on maaseudulla. |
|
| |
|
Vieras |
#14 Valvonta osittain kohdillaan, mutta...21.06.2014 11:18Entäpä tuomiot? Kovin harvalle on tullut sakkoja kummempia rangaistuksia ja eläintenpitokielto, jota aika löyhästi valvotaan. |
|
| |
|
Vieras |
#1527.06.2014 14:10TODELLAKIN sietäisi antaa kovemmat tuomiot elävien yksilöiden vahingoittamisesta, olipa kyseessä sitten ihminen tai muunlajinen yksilö! Nykyään tuntuu, että omaisuuteen, rahaan ja talouteen kohdistuvista rikoksista annetaan paljon isompia rangaistuksia kuin esim. pahoinpitelystä, henkirikoksista, saati sitten ei-ihmisiin kohdistuvista eläinsuojelurikoksista! Tällöin yhteiskunta viestii, ettei yksilön hyvinvointi merkitse mitään rahan rinnalla, mikä on ihan syvältä ja sairas ajattelutapa! |
|
| |
|
Vieras |
#1629.06.2014 16:20eläimilläkin on oikeus elää. raakuus ja kokeet kieällettävä.!! |
|
| |
|
eläinten puoalesta. |
#17 toivon atressiin paljon nimiä.29.06.2014 16:23eläimille hyvä elämä raakuus ja kokeet lailla kieällettävä. |
|
| |
|
Vieras |
#18 Re: Valvonta osittain kohdillaan, mutta...30.06.2014 09:42#14: - Valvonta osittain kohdillaan, mutta... Olen lukenut, että monille on tullut sakkoja ja satun tietämään, että valvonta on jo nyt tiukkaa, arkielämää haittaavaa. Minä en ainakaan tähän pistä nimeäni. Olen lukenut, että monet omistajien eläimet on lopetettu. Kerran luin lehdestä muistaakseni, että noin 200 eläintä lampaita yms. yhdeltä maatilalta oli lopetettu. |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.