Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Vähemmän fiksu huutaja
Re: Vähemmän fiksu huutaja
#1003: Maleen - Vähemmän fiksu huutaja
Jepp täysin p..ka yritys..samoin kuin minun tapaus, ei yhtäkään tuotetta näkynyt, jos katsot aikaisempia kirjoituksiani niin näet että melkoinen pino tavaroita joita ei ole tullut. En valehtele jos sanon että olen lähettänyt varmasti yli 100 viestiä niin sanottuun asiakaspalveluun. He on luvannut(Alex) en muista kuinka monta kertaa että tuotteet tulevat kesällä, talvella, keväällä tai syksyllä. Sanoisin että ovat valehdelleet. Mitään muuta johtopäätöstä on erittäin vaikeaa tehdä kohta kolmen vuoden lupailujen jälkeen. Nyt he eivät edes vastaa viesteihin(ovat kadonneet maan alle viime kuukausien aikana).
Joten toivo koko touhusta on kyllä mennyt, ihmeitä saa suorastaan tapahtua.
Re: Re: Vähemmän fiksu huutaja
#1004: Jouni - Re: Vähemmän fiksu huutaja
Melkoinen ihme se olisikin.
Re:
Niin kehua tässä tietysti pitäisi kun maksettuja tavaroita ei näy mailla eikä halmeilla.
Olen iloinen teidän muiden puolesta jotka ovat tavaransa saaneet.
Ymmärrän myös sen etteivät ole vastanneet viesteihini, koska tuskin haluavat käyttää tuotevaroja asiakaspalveluun ym. Olen myös niitä tyytyväisiä jotka ovat tavaransa saaneet ja pidän peukkuja että fiksuhuudossa riittäisi virtaa jatkaa tuota hienoa työtä tämän kaiken haukun keskelläkin. En minä vaan tuohon pystyisi.
Re:
Hyvin sanottu Sauli! Virkamiehet on pilannu monta muutakin hyvin toimivaa firmaa tässä maassa....
Re:
Kyllä se nyt on sitten loppu tuo Fiksuhuuto kun ei sivujakaan ole enää avattavissa.
Kuulun Jounin kanssa niihin joka eivät saaneet koskaan huutamiaaan ja maksettuja tavaroitaan ja ei ole kiittämistä asian suhteen.
Lopen kyllästynyt
Re:
Mistä tiedät, että suurin osa porukasta on tavaransa saanut???.
Minulla on käsitys, että näin todellakaan ei ole. Olet ilmeisesti tyytyväinen, kun olet saanut tuotteesi,mutta meitä tavaroitten odottajia on paljon enemmän, kuin teitä tavaroitten saajia.
Palvelu todella P...stä.
Onnittelut kuitenkin sinulle länsman, että olet saanut tuotteesi.
Huijarimies Mäntylä
| This discussion has been closed. |
Re:
#990: lauri -
Milloin olet huutanut voittamasi tuotteet.