Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
Voi että olen iloinen kun toiset ovat tavaransa saaneet. Kunhan eivät vaan pilaisi sitä toimittamalla minulle omiani. Minähän olen odottanut vasta kolme vuotta.
Olletteko nyt tyytyväisiä tavaransa "saaneet".
Olen pelkkänä hymynä puolestanne!!!!!
Re:
Ei ole pelkoa että tulisivat...olen myös odottanut kolme vuotta ja ei tavaran tavaraa ole näkynyt ja "asiakaspalvelu" on kadonnut maan alle!
Re: Re:
Mulle tuli viime viikon keskiviikkona tavaraa, joten tuo väite ei pidä paikkaansa. Ei kannata kertoa faktana omia huonoja arvauksia jos ei oikeasti tiedä mitään. Asiakaspalvelu nyt ei ole vastannu pitkiin aikoihin muutenkaan.
Re: Re: Re:
Täysin mahdotonta tehdä mitään muuta johotopäätösta kuin että yritys ottaa rahat eikä lähetä tuotteita. Niin kauan kun tavaroita ei tule ja eivät edes selitä minkä takia homma menee laittomaan toimintaan.
He lupaavat kotisivullaan että tavarat toimitetaan 5 viikon sisällä ja tässä tapauksessa ei ole tullut yhtään mitään yli kahteen vuoteen, vähän on vaikea laittaa hommaa kehumisen puolelle. Tämän pitäisi tajuta myös niiden jotka tavaransa ovat saaneet.
Huoh, tämä on näköjään taas niinkuin hullua kuristaisi. Tuo syy noihin tavaraviiveisiin ja muihin ongelmiin on selitetty varmaan jo miljoonaan kertaan miljoonassa eri paikassa firman toimesta ja tässäkin mestassa vaikka kuinka monesti asiakkaiden toimesta. Sinunlaisellesi on turha selittää yhtään mitään kun et selvästi järkipuhetta ymmärrä.
Re:
Tääläkään ei ole mitään valitettavaa kun olen koko kesäloman käyttänyt kuvaillen uudella digikamerallani! Toivotaan että te muutkin saatte omanne :)
Sen lorun loppu....
Ja tuskin jään kaipaamaan koska vei rahat ja ei lähettänyt yhtäkään maksettua tuotetta!
Täällä kun niin tietäviä ko firmasta,heillä varmaan selitys tilanteeseen.
Tuo hintabingo vähän ihmetyttää,kun aukeaa fiksun nimellä.
| This discussion has been closed. |